...ihan ITSE alusta loppuun. puolikas hiiva, vettä, täysjyvää, kanelia, steviaa, vaniljasokeria, rypsiöljyä. maistuis varmaan teillekin.
Vastaukset 8
- Ihmettelenkyllä
Hiiva vaatii toimiakseen sokeria. Onnistuiko pullat pelkällä stevialla?
- Hyvä_hyvä
Korvapuustien leipominen ei ole kauhean vaikeaa. Kannattaa kokeilla. Tuota steviaa en ole koskaan käyttänyt, sokeria sen sijasta.
justhan mä sanoin, mut se onkin steviasokeria.
- liikaonliikaa
Jopa leipomojen korvapuustit pilataan sääntöjään kanelilla.
- Mihin.vokkiin
veit lämpimäiset?
- myrkkyä.sanon.minä
mikä stevia?
- Aitoo_sen_olla_pitää
Minäkin tein ja laitoin kokomaitoa, vehnäjauhoja, hiivaa, voita, sokeria, kananmuna, kanelia sokeria....aitoja korvapuusteja, eikä mitään stevia feikkejä.......
- Vihreääsokeria
Stevia on kasvi joka toimii makeutusaineena. Se on nykyään aika yleinen sokerin tilalla esim mehuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63926
- 83880
- 116875
- 62825
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49589En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56584Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534