Myös USKONNOT tuntuvat tulevan esiin lähes joka tuutista! OIkeastaan tämä koskee koko Keski-Uuttamaata, siellä on aivan liikaa erilaisia lahkolaisia. Onneksi itse asun Pakana-Vantaalla
Asuuko Tuusulassa vain YliOnnellisia Rikkaita?
7
397
Vastaukset
- hyvä.olla
Mikä vika uskossa on ?
Moni saa siitä avun ja lohdun, eikä sen pitäisi olla keltään pois.
Ihmettelen teitä pakanoita.
Kaikki tietysti riippuu siitä kehen uskoo.
Minä uskon Jeesukseen, Jumalan ainoaan poikaan. - eiollaköyhiä
Ollaanko me rikkaita? Meillä jää kaikkien kulujen jälkeen 2300 euroa kuukaudessa säästöön, me käytetään rahat matkailuun ja uusien autojen ostamiseen. Jouluksi tulee uusi telkkari, 3500€ ja kopteri 1380€.
- VoxPaganorum
Mitä minä sanoin..Hetihän sieltä tuli jo yksi uskonahkolainen.. Tuusula ja Järvenpää on täynnä Lestadiolaisia sukuja. Aivan kuin astuisi eri maailmaan heti RuskeaSannan Shellin pohjoispuolella. Kenelläkään ei ole korviksia,tatskoja..kaikki on raivoraittiita ja savuttomia ja puhuvat kirjakieltä.
- ei.irwin
Sait mitä etsit, eli sitä saa mitä tilaa...
Tunnut käyvän omaa uskonsotaasi ja se on myrskyistä aikaa noin henkisesti.
Toivon, että löydät Jumalan ja saat kaipaamasi rauhan.
..." Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan"...- kohtahyryläläinen
Oi miten mukava kuulla, Hyrylään muuttamassa ja uskossa Kristukseen olen. Ihanaa jos ja kun meitä sit on siellä tosi paljon. Ilmankos kunnalla menee hyvin.
- KuukerinNelli0
Ainakin kunnan toiminta on perseest!
Kunnan päättäjillä on alemmuuskompleksi kun pitää saada Pormestari kunnan vähillä verotuloilla mässäilee. Tuusulalla ei oikeesti mene hyvin. Esitän 50 000.- euroa muuttokannustimeksi ja lupaan ettei kukaan minun suvustakaan koskaan muuta Tuusulaan. Itsekkin lupaan muuttaa pois Tuusulasta pysyvästi samaan sopimukseen. - omistusasumista
Kyllä asuu. Riihikallion vanhalla puolella, ei siinä ostikalla. Sitten Kirkkotie ja golfkentän ympäristö muutenkin. Täällä ei musuja ole ja se näkyy alueen turvallisuutena ja rauhallisuutena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774