Synnyttäjät: Huonosti suunniteltu!

KATin_haamu

Järkyttävä paljastus kreationisteille:

http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/201611292200033604_rb.shtml
"Näin puhuvat synnyttäjät: ”Vagina on suunniteltu huonosti”"

Siihen on teoreettista teologiaa lätisevän mies-kreationistin paha panna mitään uskottavaa kun edessä on kokenut naisarmeija: "HUONOSTI SUUNNITELTU".

Kumpaa uskotte enemmän?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TerveisinJyri

Kas kas, Tikkanen palasi viisatelemaan kun Jyri lähti.

Mutta mutta, et sitten vieläkään ole vaivautunut avaamaan sitä Raamattuasi kun noin hölmöjä päästelet.

Kivulla synnyttäminen oli Eevalle rangaistus omenavarkaudesta ja perisynti periytti sen kaikille naisille.

Kas tässä se sanotaan: 1. Moos. 3 luku

Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

Ei taida tulla sitä päivää että evokit lukisivat Raamattunsa ja lakkaisivat typeröimästä näitä älyttämyyksiä tänne jatkuvasti.

Mutta en viivy palstalla kauempaa. Tulin vain ystävällisesti tervehtimään vanhaa kamua, koitahan tapella fundakretujen kanssa, niillehän sinäkin kyllä pärjäät.

• Eli taas tuli selväksi että jumalasi on raakalainen ja haluaa vain ihmisille kärsimystä. Onneksi kaikki jumalat ovat mielikuvituksen tuotetta ja raamattu on vain yksi kirja muiden joukossa, eikä edes kovin hyväkään.

Et sinä voi olla poissa tältä palstalta. Valehtelet tästäkin asiasta :D

• IlkimyksenTeologitäti

Luepas sinä jyrpäle alkuperäinen pipliasi ja kerro löydätkö sieltä omenan. Muista myös ettei Eeva tiennyt hyvän ja pahan eroa ottaessaan puhuvan kärmeen (!) suositteleman etelänhedelmän.

• voijyrinäitiä

Kerropas Jyri, vieläkö äitis katseli isääs "sillä silmällä" sen jälkeen kun oli synnyttänyt sinut ja rantapallon kokoisen vesipääsi?

• Jyriteres
        Ei.luotu kirjoitti:

Eli taas tuli selväksi että jumalasi on raakalainen ja haluaa vain ihmisille kärsimystä. Onneksi kaikki jumalat ovat mielikuvituksen tuotetta ja raamattu on vain yksi kirja muiden joukossa, eikä edes kovin hyväkään.

Et sinä voi olla poissa tältä palstalta. Valehtelet tästäkin asiasta :D

Evokit on tietenkin harmissaan siitä että pahoja rangaistaan koska he ovat itse pahoja, joten ymmärrän kiukkuasi ja saat minulta anteeksi, ole hyvä.

Jumalan anteeksiannosta en ole kovinkaan varma.

• Jyriteres kirjoitti:

Evokit on tietenkin harmissaan siitä että pahoja rangaistaan koska he ovat itse pahoja, joten ymmärrän kiukkuasi ja saat minulta anteeksi, ole hyvä.

Jumalan anteeksiannosta en ole kovinkaan varma.

Kappas olen näköjään parempi profeetta kuin yksikään uskova, kun tiesin sinun tulevan tänne takaisin. Näin ne evokit hakkasivat tässäkin asiassa kreat :D

Millä perusteella sanot minua pahaksi? Ja en tarvitse sinulta mitään anteeksi antoa, että pidä se vain ihan itselläsi. En ole mistään muusta harmissani, kuin sinun äärettömästä tyhmyydestä...

Ja eiköhän nämä asiat ole minun ja jumalan välisiä, jos sellainen nyt jostain ilmestyisi.

• RaamattuTotta

Ei mikään paljastus, tämä on ihan raamatullista, kyseessä on rangaistus.

ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA 3.

13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: Mitäs olet tehnyt? Vaimo vastasi: Käärme petti minut, ja minä söin.
      14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.
      15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän.
      16 Ja vaimolle hän sanoi: Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva.

• Mutta kukapa sen kärmeen ja koko prosessin suunnittelikaan? Plus että Eeva ei vielä tiennyt hyvän ja pahan eroa, että kärmeillä ei ole pistintä vaan hampaat ja että ainakaan modernit kärmeet eivät syö maan tomua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      1993
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe