Voi harmin paikka sentään, niinkin paljon kun siihen on jo investoitu ja aikaa tuhlattu niin mennään tuolla tavalla torpedoimaan hyvä hanke. Kuinka paljon se olisi työllistänyt suomalaisia työttömiä kirvesmiehiä ja apupoikia.
Eikö Helsinkiin tule Gukkelikuuta
14
80
Vastaukset
- muualla
No ei yhtään. Virosta ja puolasta ne ois tuotu tuota nokeentunutta riihtä rakentamaan.
- hjallishalli
Yksityiset sijoittajat ei halua Guggenheimia, mistähän johtuu?
- Kptkprst
Yksityiset sijoittajat ovat laskutaitoisia, toisin kuin nämä 32 hölmöä, jotka osaavat laskea enintään housuihinsa! Saatiin kuitenkin julkinen luettelo näistä hölmöistä, kun vaalitkin tulee aikanaan, ja tarvitaan vaihtaa järkeviä ihmisiä valtuustoon.
- joulukuuneka
Niin aattele! :O
Mitähän ulkomaalaisetkin meistä nyt ajattelee.... Kehtaako sitä enää sanookkaan et on suomalainen.
Ei päästy maailmankartalle vieläkään. Mihkäs ne eliittivieraat nyt kuskataan, katsomaan maailman mahtavinta taidetta maailman mahtavimassa tönössä maailman mahtavimmassa maassa?!
Lottovoitto syntyä suomeen: työtä tekemällä ei ainakaan rikastu ja eläkkeellekin pääsee joskus 70 ikäsenä, mutta maisemat on kauniit... - serkkujen.konsultaatio
Saatiin sentään muutama konsultti jotka nyt tyytyväisenä skoolaavat, taskut pullistelevat veronmaksajilta saatua rahaa.
- ei.mitään.virolaisille
Ammattiliitot olisivat ehdottaneet kaupungille työoloista tasapuolisuutta ulkolaisten ja kotimaisten työntekijöitten suhteen. Hyvä että meni homma nurin, muuten virolaiset sudentekijät olisi saaneet samaa palkkaa kuin suomalaisetkin.
Ammattiliitoilla olisi varmaan tärkeämpää estää ulkolaisten sudentekijöitten pääsy suomeen. - 7654rtyuio
Guuggeli on niin hyvä bisnes ettei sijoittajat halua sijoittaa siihen. Mihin nämä sijoittajat sijoittaisivat ne miljardit joita Guuggeli tuottaa, pankkikorotkin on niin olemattomat
- vähän.tuunausta
Guggenheimin yhteyteen olisi pitänyt rakentaa ilmaiset julkiset vessat, niin haaveiltu kävijämäärä olisi saattanut toteutua.
- järki_voitti
Nyt parkkipaikka Guggeliguun sijaan säilyy. Ja hyvä niin. Se tuottaa rahaa Helsingille toisin kuin Gyggeligöö olisi tehnyt. Vai kuvitteleeko joku, että Helsingin asukkaat olisivat hyötyneet rahallisesti tuosta huijarien jättipuhalluksen toteutumisesta?
- Gigantguggelmoskeija
Allahin tahto saatanallisen rakennushankkeen toteutumisen estämisestä toteutui. Ja näin saatiin tontti vääräuskoisten maaperälle jättimoskeijaa varten! Insallah!
- 7654rtyuio
KUINKA paljon työllistäisi, kun Vihreiden rakastama "PUHDAS VENÄLÄINEN KIVIHIILI "on vienyt työt jo kaikilta puu-alalla.. ja kiitos Vee Niinistölle suurista veroista, muttei venäläisille sentään.
- hjhkjkll
Sentään jotain järkeä joillakin.
Entisenä Helsingin veronmaksajana on pettynyt valtuuston päätökseen.
- hallittu.menoerä
Valtiokin olisi ottanut osaa kuluihin, niin rakennus kuin ylläpitoonkin, eli jokainen veronmakasaja siitä olisi hyötynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432091Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151379Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141286Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701223Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t20907Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist149785Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19776- 75702
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57696Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101645