Eikös noin pienellä paikkakunnalla kannata olla toisiaan kannustava ?
Ja mitä tuohon Tiina Wiikkiin tulee, niin hänhän puhuu järkeä, on oikeassa useimmiten pakolaisasioiden suhteen.
Oletteko ajatelleet, miksi hallitukset eivät ole kertoilleet mamuihin/matuihin menneitä rahasummia tällä vuosituhannell ?
Ihan kuulkaas siksi, koska siihen ei vuosittain riitä 1 tai 2 miljardia ja niistä aiheutuvat leikkaukset vanhuspalveluihin ja suomalaisten työllistämisen parantamiseen. Ne rahasummat ovat niin hurjia ja siksi niistä ei puhuta.
Juuri tuollaisia isänmaallisia naisia ja miehiä tämä aika tarvitsee ja tulee muistaa, että moni meistä nuorempana on tyhmyyksiä tehnyt, mutta katunut ja viisastunut eikö niin. Kyllä tuo Tiina Wiikin asia on hyödyllistä työtä, sanoisin minä.
Kovasti kerää kuuntelijoita, kuten Juneskin. Aivan oikealla asialla ovat ja niin esim. Suomi ensin-väkikin.
Suvakit ovat hajoittaneet Eurooppaa nykyään, ei kansallismieliset.
Nyt tarvitaan tervettä kansallishenkeä liikaa kiihkoilematta.
Hallitukset ovat ajaneet sitä pois propagandavälineillään ja maahanmuuttopolitiikallaan. Nyt Euroopan kansojen mitta alkaa olla täys.
Ovatko Iiläiset kovia kadehtimaan toisiaan ?
11
233
Vastaukset
- yhäitinäloukkaannuin
Paljonkohan tuohon Wiikkiin on yhteiskunta tuhlannut rahaa, liekö töitä tehnyt milloinkaan? Hän ei tee työtä nytkään, hän on elämäntaiteilija. Jostain lukenut että bloggaamalla tienaa rahaa, mainostajilta tulee joku lantti, suositut bloggarit voivat päästä hyvillekin tuloille. Hänen bloginsahan perustuvat milloin kenenkin henkilön mustamaalaamiseen, Teurajärvi (ins.) Timonen (lakimies) ynnä politiikkoja vastaan tämä peruskoulun käynyt kirjoittelee. Juuri ennenkuin hyppäsi avoliitostaan (ehkä taloudellisesti varmemmasta) Juneksen asunnolle , vielä sätti jossain blogissaan kaikki eronneet naiset ja yksinhuoltaja-äidit.
- Iiläänen
Joo joo samanen kurppa varasti meidän pihalta lapsen joulutontun ei muuta ku onneks olkoon sullekki vitun perseaukinen punikki
- yhäitinäloukkaannuin
Tässä teiniä kotiin odotellassani, kotiutui klo 24.00 sovitun mukaan, katselin somea. Laitoin merkille Wiikin vielä puoli neljältä viime yönä päivittäneen jatkavansa vielä saunailtaa ja ruoanlaittoa. Kauankohan naapurit jaksavat, jos piiput palavat (virkistäviä nesteitä?) ja täysi tohina päällä saunomisten ja ruoan laittojen kanssa, kun jo ensimmäiset heräilevät töihin lähtöä varten. (bussikuskit, leipurit, tuttu päivähoitajakin aamuvuoroon mennessään neljältä.)
- mieselättäköön
Aloittajan ihailema nuori neiti on antanut avioliittoneuvontaa eilen näköjään blogissaan. Esittelytekstistä sain sen käsityksen, että sitä samaa, nainen on miehen viihdyttäjä ja kodin sisustaja, ei nainen tarvitse ammattia eikä työtä, kun miehen velvollisuus on tarjota naiselle, mitä nainen tarvitsee. Pahat feministinaiset ovat taloudellisesti omillaan, ei naisen pidä olla itsenäinen ja riippumaton ja työssäkäyvä , se tuhoaa avioliiton. Näkökulmia on kaikenlaisia.
- Mannerheimmmmm
Kyllä. Minä olen iiläisenä kateellinen Tiina Wiikille.
On onnistunut löytämään rehellisen alkuperäisen, ahkeran ja niin rehellisen suomalaisen miehen , joka haluaa pitää suomen puhtaana ulkomaalaisista ja muista
monikulttuurisista hihhuleista.
Nämä terveet yksilöt sitten pitävät puheita ja blogejansa sekä marssivat Suomen puolesta itsenäisyyspäivänä pääkaupunkiseudulla, kera ruotsalaisten kollegoiden, jotka muutamia vuosisatoja sitten alistivat Suomen kansaa.
Kyllä. Minä olen kateellinen ja katkera. - persoonanvaihto
Poissa on tyylikäs ja konservatiivinen ja aviouskollisuuttaan kehuva Tuonen Joutsen. Tilalle on tullut kännireissujansa filmaava Tiina Wiik. Milloin Terhi Kiemungin seurassa, milloin Matias Turkkilan. Syrjäytyykö nyt toimittaja Ukkola, kun oululainen kävi Helsingissä hurmaamassa?
- kämänentemppu
Tuonen joutsen teki kämäsen tempun patriarkaatti-kaverilleen Jennille. Lapsenmieltä riittää aikuisen iässä olevilla ihmisillä.
- tasoissamenee
Sen kummemmin ku muut Suomalaisetkaan.
- Heippavaankaikille
Iiläiset ei kadehti ketään ...heh heh. Ja naapureiden kanssa asiat pelaa...heh heh. vanhoja ei muistella ....heh heh. Ei puhuta pahaa selän takana ...heh heh. Ei kadehdita, jos on menestynyt koulussa, saanut arvostetun ammatin, tienaa hyvin ... heh heh.
Onneksi pääsin aikonaan pois tuosta ihanasta paikasta. Heippa vaan. Otan osaa, jotka ovat jääneet tuohon mätäpesään.- Idiootti_Iiläinen
Heh heh....heh heh...heh heh..
Hauskoja kaskuja entiset iiläiset ainaski osaa. Heh heh... heh heh.
Iistä on helppo lähteä pois, nelostietä pääsee kahteen suuntaan;
etelään tai pohjoiseen.
Iihin taas on vaikeaa jäädä ja jos jää, on se yhtä helvettiä!
Mutta kaikista Ei ole asumaan Iissä.
Ystäväni Reima Rovaniemeltä aikanaan sanoi, että Iissä on niin vittumainen ilmapiiri, että nelostietä ajaessa alkaa hartiat painua kumaraan jo Simon kohdalla ja vasta Kellon kohdalla helpottaa.
Niin vittumaista Iissä on.
Minä myönsin, että pitää paikkansa.
No, täällä sitä asutaan ja vituttaa niin vietävästi, ettei edes naamakirjakaverit auta asiaa.
Mutta Iissä on ainakin yksi paikka mikä löytyy muiltakin paikkakunnilta ja sinnehän me kaikki mennään.
Iissä se paikka sijaitsee Kruunusaaressa.
- Kateellineniiläinen
Olen kateellinen:
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/maan-tunnetuimpiin-kuuluva-maahanmuuton-vastustaja-tuomittiin-huumerikoksesta/746824/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708