Viikonloppuna Saara Aalto livenä

"Suomalaisilla tv-katsojilla on nyt mahdollisuus päästä jännittämään reaaliajassa Saara Aallon menestyskulkua X Factor UK -ohjelmassa. Sub ja MTV Katsomo näyttävät kilpailun ratkaisunhetket suorana 3.12. alkaen.

Viikonloppuna X Factor -huuma valtaa Subin, kun suomalaiset tv-katsojat pääsevät seuraamaan supersuosittua laulukilpailua Iso-Britannian aikataulussa! Katsojat pääsevät esitystahtiin mukaan, kun Sub tarjoaa vielä Suomessa ennennäkemättömät jaksot putkeen lauantaina. Putken jälkeen kello 22 päästään suoran X Factor -semifinaalilähetyksen pariin.

X Factor on tällä hetkellä yksi maailman kiinnostavimmista ja puhuttavimmista viihdeohjelmista. Saara Aallon osallistuminen kovatasoiseen kykykilpailuun on herättänyt kotimaisen yleisön seuraamaan ohjelmaa hyvin tiiviisti. Sub ja MTV Katsomo haluavat tarjota katsojille mahdollisuuden päästä kokemaan suomalaisen laulajatähden upeimmat hetket X Factor -lavalla."

22

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta.telkusta.tulekaan

Hyvä juttu, pitää tietenkin katsoa.

• kkkyttt

Kuka tuommosta kiekumista voi katsella. En ainakaan minä.

• tsempparinainen

katot kumminki

• yäksss

Jees MummoVibraa Livenä..

• maanteirosvo

Suu aina ammollaan kuin pumpatavalla barbaralla.

• maantierosvopaisti
        maanteirosvo kirjoitti:

Suu aina ammollaan kuin pumpatavalla barbaralla.

On se noloa paljastaa yksityiselämästään se, että tarkkaan tiedät, minkä näköinen on "pumpatava barbara"?

• maantierosvo
        maantierosvopaisti kirjoitti:

On se noloa paljastaa yksityiselämästään se, että tarkkaan tiedät, minkä näköinen on "pumpatava barbara"?

Onhan noita duutsoneissa näytetty.

• maantierosvopaisti
        maantierosvo kirjoitti:

Onhan noita duutsoneissa näytetty.

No siinä meni sun katu-uskottavuus lopullisesti, kun katsot duutsoneita... ja olet nähnyt barbarankin vain sitä kautta...

Jotain olisit voinut pelastaa kirjoittamalla tuutsonit. Mutta ei nyt onnistunut sekään.

• vossikka

joo ja lisäksi laineen maalit NHL:ssä mainoskatkolla

• saara-jo-tippunut

Sitä jaksoa ei ole vielä näytetty suomessa jossa Saara tippuu jatkosta.

• the.winner.takes.it.all

Eikä taida tulla vielä tänäkään viikonloppuna. Yritä kestää.

• näyttihän

Pudottivat, mutta palasi takaisin lavalle vaatimaan pääsyä jatkoon "kun yleisökin tykkää". Hävetti Saaran puolesta, mutta näköjään kannatti.

• LadyFläsä

on torttu kosteena kun lady gagaki ilmestyy iha elävänä kuvioihi.

• viejäköjatkaa

Miten sille Saaralle kävi?

• ÄlkääKirjoittakoEnää

Kaikki julkaisut x-saaraa täynnä, pää saatana halkee jo.

Saara HUUTAA ja on kakara, vittu mitä paskaa.

• muualla

Aivan lapsellista esitystä saaralta koko ajan. Hyppii ja pomppii kuin 7 vuotias. Niin teennäistä kaikki tuossa eukossa että sais loppua jo tuo ulvonta.

• hyvä.Saara

Taas Saara näytti mallia, hyvä Saara.

• EiNäyttänyt

Malli pysyi vielä toistaiseksi housuissa.

• onpas.upeaa
    • Nyt on taas hyviä uutisia

"factor Sharon Osbourne romahti täysin Saara Aallon esityksen jälkeen.
      Saara Aalto räjäytti potin lauantai-iltana Britannian X Factor -kisassa. Aalto sai yleisöltä valtavat aplodit esitettyään suorassa lähetyksessä Mariah Careyn All I Want for Christmasin ja Sian Chandelierin. Etenkin tunteikas Chandelier-esitys sai tuomarit haukkomaan henkeään ja yleisön hurmoksiin.

Tuomarit suitsuttivat Aallon olevan uskomattoman lahjakas ja brittilehdetkin ovat nostaneet Aallon kisan voittajasuosikiksi.

– Voihan piip! Simon Cowell totesi Aallon esitystä arvioidessaan.

– Se oli yksinkertaisesti sensaatiomainen. Ihailen ihmisiä, jotka taistelevat, Cowell hehkutti.

– Tämä kappale on syy, miksi pyysin sinua olemaan Sharon Osbournen villikortti. Olet niin uskomaton. Kunnioitan sinua ja lahjakkuuttasi niin paljon, Nicole Scherzinger ylisti.

Kärkkäistä kommenteistaankin tunnettu tuomari Sharon Osbourne herkistyi Aallon Chandelier-esityksestä niin paljon, ettei saanut sanaa suustaan laulajan esityksen jälkeen.

Kun Osbournen oli vuoro antaa palautetta Chandelier-tulkinnasta, puisteli hän päätään ja katsoi lavalla seisonutta suojattiaan.

Sharon Osbourne herkistyi Saara Aallon esityksen jälkeen niin paljon, ettei saanut sanaa suustaan.
      Sharon Osbourne herkistyi Saara Aallon esityksen jälkeen niin paljon, ettei saanut sanaa suustaan. (KUVA: Syco / Thames / Dymond)

Yleisö huusi Saaran nimeä ja silminnähden liikuttunut Osbourne tyytyi vain nyökkäilemään Aallolle hyväksyvästi ja taputtamaan yleisön mukana.

Juontaja Dermot O’Leary odotti lavalla saadakseen Osbournelta edes jonkinlaisen arvion Aallon esityksestä, mutta huomasi pian, ettei Osbourne pysty liikutukseltaan puhumaan.

– Rouva O on sanaton, O’Leary totesi ja siirtyi nopeasti jututtamaan Saara Aaltoa.

Dermot O’Leary.
      Dermot O’Leary. (KUVA: Supplied by WENN)

Aalto esitti Sian Chandelierin jo aivan kisan alussa, ensimmäisissä koelauluissa. Aalto kertoi juontajalle jännittäneensä esitystä niin paljon, että hänen kätensä tärisivät.

– Käteni tärisivät koko kappaleen ajan. Olen niin kiitollinen kaikille Britanniassa, olette olleet upeita minulla. Saan viestejä ympäri maailmaa. Olen työskennellyt viimeiset 15 vuotta ollakseni tässä. Olen niin onnellinen, että otin riskin ja lensin tänne. Ja aion jäädä, Saara päätti upean semifinaaliesityksensä.

Aalto kiitti ohjelmassa nähdyissä inserteissä mentoriaan Sharon Osbournea saamastaan tuesta kisan aikana. Kisan alussa Osbourne ei olisi kelpuuttanut Saaraa jatkoon, mutta Nicole Scherzinger pelasti suomalaislaulajan valitsemalla hänet Osbournen villiksi kortiksi.
      Aalto kiitti ohjelmassa nähdyissä inserteissä mentoriaan Sharon Osbournea saamastaan tuesta kisan aikana. Kisan alussa Osbourne ei olisi kelpuuttanut Saaraa jatkoon, mutta Nicole Scherzinger pelasti suomalaislaulajan valitsemalla hänet Osbournen villiksi kortiksi. (KUVA: Syco / Thames / Dymond)

Alla olevalla videolla Saara Aalto kertoi tulevista kappalevalinnoistaan ennen semifinaalia.

– Kappaleet ovat tosi hyvät tähän viikkoon. Olen halunnut laulaa Chandelierin ensimmäisestä esiintymisestä saakka ja pitänyt kappaleen mielessäni. Sitten kun on hyvä hetki, niin haluan laulaa sen uudelleen. Nyt on se hetki, koska se on niin hyvä biisi ja sopii äänelleni. Sillä jos millä kappaleella päästääm finaaliin, Aalto perusteli kappalevalintoja.

Britit varmoja Saara Aallon finaalipaikasta – Chandelier-esitys räjäytti potin: ”X Factorin kaikkien aikojen paras esitys”
      Brittilehdet ja X Factor -fanit veikkaavat Saara Aallon vievän koko X Factorin voiton. Chandelier-esitys oli fanien mielestä niin uskomaton, ettei mikään voi enää estää Aallon finaalipaikkaa. Lue lisää ›
      X Factor -tuomari yllätti puhumalla suomea – Saara Aalto hämmästyi: ”Minulla on viesti kaikille suomalaisille....”
      Saara Aallon riemukas All I Want for Christmas -esitys sai Louis Walshin puhumaan suomea. Lue lisää ›

Kommentit (125)

Koskettavaa, upeaa
      4.12. 9:33
      708
      Sharonit tein minäkin, niin koskettava Chandelier oli. Herkkyyttä, voimaa, puhtautta ja hallittua kokonaisuutta. Olin myös haljeta ylpeydestä Saaran puolesta.
      Lainaa
      Ilmoita asiaton viesti
      Me not like
      4.12. 9:35
      150
      Onnea vaan Saaralle ja menestystä. Mä en kuitenkaan tykkää tommosesta korkealta ja kovaa -laulamisesta. Saara on vetänyt järjestään sellaisia biisejä, missä on tuo sama tyyli. Tykkään paljon enemmän siitä Mattista ja 5AfterMidnightin pojista. Sitä musiikkia pystyy kuuntelemaan sujuvasti ja voi jopa melodiasta saada kiinni. Saara sopii tosiaan musikaaleihin, operetteihin tms., mutta en menisi hänen keikalleen.
      Lainaa
      Ilmoita asiaton viesti
      Sambah
      4.12. 9:38
      319
      Tuli ihan kylmät väreet tuosta esityksestä!"

Aivan mahtavaa, hyvä Saara!!!!!!!!!!!!!!!!

• ossi-borne

Oli vaan niin harmistunut kun suosikkinsa honey-g tippui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1528
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe