1,9 diesel jumpyssä. hehkut vaihdettu ja hehkurele toimii. käynnistys heikkoa jo pikkupakkasilla. moottori hyväkuntoinen, ei vie öljyäkään, ei savuta. käy hyvin lämpimänä.
olen ymmärtänyt että kyseisessä kapineessa voi olla ilmaongelmia. sille käynti kylmänä kuulostaakin. saa ilmaa. mistä vikaa eli vuotoja etsimähän?
citikkagrurun apua tarvitaan heti!
4
156
Vastaukset
- Perslinkomiäs
Tarkasta venttiilivälykset,jos dw 8 motti niin tod.näk kantaa
- berlingogogogogo
Kantaa joo. Pajalla maksaa remmin vesipumpun rullien tiivisteiden kanssa 800eur autodata 6hx80e/h osat. Koto-oloissa jos jummartaa mita tekee niin nokka irti rattaasta joka pänniin ettei jako karkaa. Ei lentävällä vaan hiomakoneessa palanen ohkasemmaksi. Kestää alla tunnin kotona.
Montako kertaa voi ohentaa?
Mikä saa välykset pienemään? erg-muju? vent.koppa aikalailla tahnassa että kyllä joutuu pesemään osaa. Öljyt heti mustana.
Huono kone osoittautunut mainettaan paremmaksi. Vapaana luja. - Retuperänvihtori
Siinä voisi olla kaksi mahdollista vikaa lie vaik tulpaat kostuna tai sitte se ei saa vaan penssaa kärkii kanssa ei kannata rassautua vaikka vois niissähi olla vikkaa sitähä soattas postikortilla katella kärkiväliä kohallee.
- Gakelberg
Sie oot Vihtori oikee sitikkakuru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043