Mikä on paras taikka mieleenjäävin suutelukokemus teillä? Veikö jo ensisuudelma jalat alta? :)
Suutelukokemuksia
3
847
Vastaukset
- näinminulla
Ensisuudelmani ei vienyt jalkoja alta, koska se tapahtui puolittaisessa makuuasennossa pienellä kallioluodolla.
Mieleenjäävin suutelukokemus oli joskus 27-vuotiaana. Menin ravintolaillan päätteeksi yöksi tytön asuntoon. Sängyssä suutelin häntä kieltä käyttäen, ja hän vastasi imemällä kiihkeästi kieltäni. Sitten hän vuorostaan työnsi kielensä suuhuni ja siveli sillä hampaitani ja kitalakeani. Kiihotuimme molemmat. Olen mies ja mieleenpainuvin suutelukokemus oli se kun ensimmäisen kerran suutelin toisen miehen kanssa. Mahtavaa....Olen siis bi nykyään.
Aika harva on mielestäni hyvä suutelemaan. Tämä johtunee siitä, että mieltymyksiä on monia. Nykyinen tyttöystäväni väitti tavatessamme, että hän ei osaa suudella ... kattia kanssa. Hän on paras suutelija, johon olen törmännyt. Huulemme ja kielemme vaan sopivat luonnostaan yhteen. Toiseksi paras oli eräs mies, jonka kanssa suutelimme eräässä pusutempauksessa. Parransänki tuntui jotenkin oudolta, mutta muuten oli tosi kiva kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5843015Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892562Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211641Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771562Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451446- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141312- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193