Kun katsoi äskeisen Berssilubin Yle tv.

Kau_Ke--

Niin luulitteko olevanne Suomessa, vai jossain neukkulan osavaltiossa.
Niin törkeää oli juontajan, Ruben Stillerin käytös.
Täytyy sanoa, aikoihin on eletty. Onko Suomi enää demokraattinen maa, vai täysi sossu-komukka valtio.
Voi rakas SIPILÄ voimia sinulle taistelussa noiden sossu-komukoiden kanssa. Ne ovat maan syöpä, jotka pitää hävittää juurineen täältä. Niin paljon valheita ne päästelee suustaan, että pahaa tekee.
Kyllä suomen armeija täytyy kutsua apuun, kun näki miten he komukat pyöritti tuota Jääskeläistä. Jos on sata hurjaa komukka toimittajaa, niin mitä pystyy yksi kokoomuslainen johtaja heille vastaaman, kun käyvät päälle.
Yle täys remonttiin heti huomenna. Sen jälkeeen SAKn liitot, niin voidaan asua vielä sellaisessa valtiossa kuin Suomi.

26

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktaapukkaa

"Voi rakas SIPILÄ voimia sinulle" Sekakäyttäjä - Majurihan herkesi tunteelliseksi. HOH HOH HOH HOH HOH HOH

• Äitee84

Jaksamista Sipilälle!

• Ottakaahanselvää

Siis siinäkän oli paikalla Atte Jääskeläinen Keskusta Juha Sipilän esikunnan tiedottaja, Ruben Stiller suorassa lähetyksessä itsensä Kokoomukselaiseksi tituleerannut toimittaja sekä ne kaksi Kokoomuslaista asiantuntijaa. Miten vitussa tuohonkin joku Kepulainen pystyy vetämään vasemmiston?

• S24uomlaiineN

Kiilusilmät pystyvät.

• Kau_Ke--perkele
        S24uomlaiineN kirjoitti:

Kiilusilmät pystyvät.

Mitkä kiilusilmät, en ole koskaan käyttänyt mitään huumeita, kahvia voimakkaampaa. En koskaan tupakoinut, joskus otan oluen tai vodka hömpsyn.
        Itse en kuulu edes kirkkoon, ne verot, mutta kunnioitan Sipilän vakaumusta.
        Joten Pääministeri on minulle vain asiallinen puolue johtaja. Joka jatkaa kautensa loppuun.
        Vaikka se pikku sossuloisia mitenkä vituttaisi.

• vbnngjf
        Kau_Ke--perkele kirjoitti:

Mitkä kiilusilmät, en ole koskaan käyttänyt mitään huumeita, kahvia voimakkaampaa. En koskaan tupakoinut, joskus otan oluen tai vodka hömpsyn.
        Joten Pääministeri on minulle vain asiallinen puolue johtaja. Joka jatkaa kautensa loppuun.

Johtaja josta emme tiedä pelaako hän omaan pussiin päätöksillään.
        Siis ne salatut sijoitukset ja aivan ylimitoitettu herkkyys asian suhteen.

• nyskarppaa
        Kau_Ke--perkele kirjoitti:

Näkyy vanhaa paskaa jo lukihäiriö vaivasvan, 'puolue johtaja' on väärin kirjoitettu. Kekkoslovakiaan ei ole paluuta itkipä lantasaappaat miten lujaa tahansa.

• lantasaapas

Tärkeintä oli se miten paskapää myönsi 'johtajan puutteet', Urkin, Tuho Eskon ja Virolaisen aikoina johtajan arvosteleminen oli vskava rikos.

• vaivaisenvaa
        nyskarppaa kirjoitti:

Näkyy vanhaa paskaa jo lukihäiriö vaivasvan, 'puolue johtaja' on väärin kirjoitettu. Kekkoslovakiaan ei ole paluuta itkipä lantasaappaat miten lujaa tahansa.

...vaivasvaa, vaivasvaa ...kekkoslovakiaan ei ole paluuta, pilkku....

• alkoholiOnErittäin

voimakasta huumetta,
        atomipommi aivoille jakeholle...

• pälvikaljurotta

Jääskeläinenhän se politrukki oli, vaikka lopulta joutui nöyrtymään.

• Hän on saanut asemansa ja palkkansa elättietanoiden puolueen puheenjohtajalta, Juha Sipilältä, joka osti tämän maaliman suurimman rikollisjärjestön, Suomen Keskustan, maksoi velkoja ja antoi rahaa ja sai puolueen johdattavakseen.
        No, onhan Juha Sipilä maaliman suurin vatulaattori. Jopa "Suomen kallein mies" Mauri Pekkarinen kiinnitti huomiota kuinka huonosti tämä Hallituksen aikana lait ovat valmistellut ja kuinka moni on niitä joko Perustuslain vastainen tai muuten mahdoton hyväksyttäväksi Eduskunnassa.
        " Kaks kätilöä kerran
        ryhtyi puhumaan
        vain siinä hetken verran
        avas sanalipastaan
        se sattui juuri Sipilään
        ei omatuntoon oikeaan
        vaan julman riistäjään.

paikkaan kipiään

• 223324

Ei siinä ollut ainuttakaan keskustalaista , ei yhtään keskustalaista toimittajaa ole Ylellä eikä muillakaan kanavilla, niitähän ei Helsinkiin oteta. Stiller on pesunkestävä Demari sen ainakin tiedän varmasti,Kokoomuslainen ilkimys oli tuo mies vailla asiantuntemusta, voi olla nainenkin.

• Jos he ovat taas, siis TAAS vannomassa vääriä valoja, kuten Sirkka - Liisa Anttila tai koko keskustalinen hiihtoliiton johto Esko Ahosta johonkin mitättömään hiihtelijään.

• Psykopaattion

Narsistinen kusipää Stiller ei kestä, jos hänelle annetaan palauteta.

• htrht

Stiller yritti tehdä työtään ja sitten uhattiin potkuilla.
        Asiallistako?

• S24uomlaineN
        htrht kirjoitti:

Stiller yritti tehdä työtään ja sitten uhattiin potkuilla.
        Asiallistako?

Varmaan yritti tehdä työnsä kunnolla, mutta ei käsittänyt, että hän ei voi tehdä SDP:n työtehtäviä Ylellä.

lestt puolestaa ei ymmärrä, että asioita ei päätetä punakaartin huudolla.

• hjkjhk
        S24uomlaineN kirjoitti:

Varmaan yritti tehdä työnsä kunnolla, mutta ei käsittänyt, että hän ei voi tehdä SDP:n työtehtäviä Ylellä.

Ei Sipilän piilotetut sijoitukset ja kieltäytyminen paljastamasta mitä niissä on ole muiden puolueiden juoni.
        Lestojen keskuudessa omaisuus ja sen kerääminen ei ole synti ja sitä voi jopa näyttää.
        Itse luulen tässä olevan kyse sijoitusten koosta ja siitä kuinka paljon tempulla saadaan vältettyä veroja.

• VittuMikäTollo
        S24uomlaineN kirjoitti:

Vittu, oletko hiukan tyhmä?

• S24uomlaineN
        hjkjhk kirjoitti:

Ei Sipilän piilotetut sijoitukset ja kieltäytyminen paljastamasta mitä niissä on ole muiden puolueiden juoni.
        Lestojen keskuudessa omaisuus ja sen kerääminen ei ole synti ja sitä voi jopa näyttää.
        Itse luulen tässä olevan kyse sijoitusten koosta ja siitä kuinka paljon tempulla saadaan vältettyä veroja.

Jeps luulet paljon et tiedä mitään. Olet kuin Ylen demaritoimittaja.
        Kerro miten saadaan veroja vältettyä?

• hjjhjkh
        S24uomlaineN kirjoitti:

Jeps luulet paljon et tiedä mitään. Olet kuin Ylen demaritoimittaja.
        Kerro miten saadaan veroja vältettyä?

Alla olevassa linkissä se selitetään.
        Ei ole ihme että Sipilä haluaa vaientaa asiasta puhumisen. Käytännössä kaikilta muilta leikataan ja nämä vain sipilöivät.

”Periaatteessa on keinot, millä verosta pääsee kokonaan eroon. Jos et halua koskaan maksaa veroa, niin siihen löytyy kyllä ratkaisu, että ei ikinä tarvitse maksaa veroa.”, Timo Rothovius toteaa.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/06/06/valtiovarainministerio-vakuutuskuorien-veroeduille-ei-ole-perusteluja

• lestt

Vai rakas Sipilä , kaikkea sitä kuuleekin. Ja se on varmaa että Sipilä ei ainakaan hallitus kautta istu loppuun , jos omassa lahkossaan istuu niin se on eri asia.

• VoihanVitalis

Kysymyksessä oli varmaankin kaikkien aikojen huonoin Pressiklubi. Ensimmäinen ongelma oli se, että Ruben Stiller juonsi ohjelmaa, jossa käsiteltiin hänen omaa asiaansa. Toinen ongelma oli se, että vieraat olivat pelkästään ala-arvoisia.

Ei voi olla enempää ulapalla kuin Jouni Tervo. Hänen ihmiskäsityksensä on jostakin 10000 vuoden takaa. Kun johtaja valmentaa alaistaan, Tervon mielestä kysymys on käskyttämisestä ja kyykyttämisestä. Voi hellanlettas. Jos Suomi olisi vuonna 1939 ollut täynnä tuollaisia miehiä, Suomen armeija olisi vetäytynyt länsirajamme taakse jo ennenkuin ryssä olisi ollut itärajallamme.

Anu Koivunen oli yhtä lailla yössä. Hänkin tuntuu ajattelevan, että media on puhtainta mitä maailmasta löytyy ja että sitä pitää kohdella silkkihansikkain. Koivusella ei ollut käytännössä mitään sanottavaa, vaikka hän olikin äänessä runsaasti.

En ihmettele ollenkaan, jos Yle on kriisissä. Jos Ruben Stiller ja "Saanko minä nyt potkut" Päivärinta ovat kouluesimerkkejä keskimääräisestä toimittajasta, taso on helvetin matalalla. Ylen palveluksessa näyttää olevan myös selväpäisiä toimittajia (esimerkiksi Riikka Uosukainen), mutta tässä taistossa selväpäisyys näyttää jäävän taka-alalle.

• Ruben Stiller on poikkeuksellisen mielenkiintoinen keskusteluohjelman juontaja, mutta juuri mainitsemastasi syystä tämä ohjelma ei mennyt putkeen. Stiller ei siksi ylipäätään voinut käyttää parhaita aseitaan ja jäi vaisuksi kuuntelijaksi. Atte Jääskeläisellä oli sama ongelma.

Joun Tervo oli minunkin mielestäni ulalla itse asiasta, mutta Anu Koivusesta olen eri mieltä. Näkökulmansa oli kuitenkin suppea, kuten yleensäkin. Koivunen on yksillä raiteilla ajava juna tai raitiotievaunu, joka kuitenkin sopii tällaisiin ohjelmiin, jos muut keskustelijat ovat riittävästi eri mieltä hänen kanssaan.

Susanna Päivärinta on pirun hyvä toimittaja. Hyvin hän veti tämän viikon A-studionsakin. Tuo "Saanko minä nyt potkut" menee hänen kieltämättä omituisen huumorintajunsa piikkiin.

• DFGDSFGDSFG

Näkeekö tuota enää mistään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      280
      2806
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      99
      2027
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1433
    4. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      19
      1253
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      74
      1191
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      1051
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      48
      1022
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      992
    9. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      991
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      41
      947
    Aihe