Naisen orgasmi

ORGASMI2016

Onko kokemuksia vastaavasta?
Elän parisuhteessa itseäni (58v.) hieman vanhemman naisen kanssa. Ongelma on siinä että kumppanini ei saa orgasmia....ainakaan siinä mielessä miten olen elämäni aikana kokenut eri naisten kanssa. Mitä pitäisi tehdä? Mennä vieraisiin? Masturboida useammin? On minulla ennenkin ollut sellaisia naisia jotka eivät laukea...vaikka mitä tekis! Yleensä he ovat ennenmmin tai myöhemmin saaneet orgasmin...vaan nykynen ei saa...ei edes hieromasauvalla...

4

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 61vukm

      Et ehkä ole löytänyt sitä oikeaa tapaa, jokaisella naisella joku paikka kuitenkin on...joskus yllättäväkin, mistä kiihottuu...mitä kaikkea olet jo kokeillut?

    • Bauman

      Siis eikö hän koskaan ole saanut orgasmia? Kenenkään kanssa? Millään tavalla?

    • Vaikeita naisia olen tavannut ja pidän sellaisista, koska olen itsekin vaikea. En koskaan ole tavannut orgasmitonta. Avoin juttelu on varmaan parasta teille molemmille tässä tilanteessa. Jos orgasmin saamisesta tulee pakkomielle, niin sitä ei vaan tule.

    • DrAqua

      Kokemusta kahdesta naisesta, joilta kummaltakin oli poistettu kohtu.

      Emättimen kiristystoimissa puututtaneen myös siihen alueeseen, joka klitoriksesta jatkuu emättimessä. Kohdulla nyt itsellään ole isompaa merkitystä orgasmin kannalta, mutta näillä kahdella oli kyllä orgasmi tiukassa, toisella erittäin kovan työn takana.

      Minun piti joskus asiasta kysyä leikkaajalta mutta jäi. Täytyy joskus tarkistaa.

      Naiset, joilta kohtu poistettu, te osaatte sanoa, muuttuiko orgasmin saanti toimenpiteen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe