siirryin raakasti motoxin dieselsyn 5-40w liukasteeseen. edullista ja täyttää reilusti auton luokitusvaatimukset. tuskin mitään eroa on verrattuna ns merkkiöljyihin pitkässäkään juoksussa. kaikki nykyöljyt kestää käyttöä. joka tapauksessa pidän longlife hommia pelkkänä rahastuskikkana joka pilaa moottorit. pitkillä vaihtoväleillä auton moottori tulee täyteen paskaa. parempi edellisempi öljy 10tkm välein kuin joku kallis ja pilata koneen ajamalla 30tkm
motoxilla vaan menemään. laatu kelpaa
kilsojatielle
6
160
Vastaukset
- njimki
Juuri noin. Sama täällä.
- automiestietää
Jep hyvä öljy.itsellä vaihtoväli 20000km.ei tarvi lisätä.
- kallistaÖljyä
Käsittääkseni on samaa paskaa kuin shellin paistinrasva.....pilasit jo koneesi...onnea vaan ...kohta on tukossa sihti.
- trtyr6
Shell ei valmista paistinrasvaa.
- Untamo.Utelias
Millä perusteella olisi Shellin tavaraa? Kiinnostaisi kovin tietää tekijä.
- luikuria
On se edullista ainakin, merkki öljyt on kusetusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509