Tietääks joku millo toi LOtr extended trilogy
tulee kauppoihin mä oon yrittäny löytää sitä
mut ei sitä oo löytyny.
TSH trilogy
5
390
Vastaukset
- Guti
Mä ostin sen kyllä ennen joulua. Senhän piti tulla jo 10.12, mut ei sitä ei oltu saatu sillon vielä Suomeen. Sit niitä oli jotain viikkoo myöhemmin Anttilassa, tosin niitä oli sillonkin siellä tosi vähän, en tiedä onko enää. Kannattaa käydä kysymässä.
Viikonloppuna kun kävin niin kyllä niitä muutama kappa siellä oli. Jouluna oli joka paikasta loppu ja yhessä paikassa oli just yks kappale jäljellä.
- Neiti
lammas-jr kirjoitti:
Viikonloppuna kun kävin niin kyllä niitä muutama kappa siellä oli. Jouluna oli joka paikasta loppu ja yhessä paikassa oli just yks kappale jäljellä.
Onko tosiaan Anttilassa leffapaketti, johon kuuluu kaikki 1, 2 ja 3 extended-versiot!!?? En ole löytänyt. Paljonko pyytävät hintaa?
- population1
Oletteko huomanneet, että eräs pieni tyttö näyttelee jokaisessa osassa? Ensimmäisessä osassa tyttö on yksi hobittilapsista(isot ruskeat silmät) jotka kuuntelevat Bilbon tarinaa, kahdessa tornissa tyttö on helmin syvänteessä linnassa äitinsä sylissä ja kuninkaan paluussa tyttö näkyi muistaakseni lopussa kun aragornista tuli kuningas...
- ruskeat silmät
Se olin niissä kun tarkasti katsoo...onokohan se jonku näyttelijän lapsi tai jotain? VAi muuten vaan siellä koko ajan. Aika hellyttävän näköinen se lapsi silti..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905459Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.493625Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress451395Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353