Repe leikkii käyvänsä palstalla töissä!

oletRäyhisTärkeä

Onhan sekin tietysti keino leikkiä olevansa yhteiskunalle tarpeellinen kun täällä räyhää ja vittuillee kauemmin kuin keskiverto suomalaisen työpäivä ja 7/7 :D

http://www.suomi24.fi/profiili/RepeRuutikallo

16

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiRäyhisraukkaa

Toi on niin totta niin totta :D :D :D

• tillälailla

Hyvä aloitus!

• kaikkea.kuuleekin

Minäkin leikin pienenä kauppaa mutta, että vanha mies.....

• riesaaRepellä

Annetaan Repen leikkiä on elämä on sille niin ankea.

• sateenkaarimessu
        riesaaRepellä kirjoitti:

Annetaan Repen leikkiä on elämä on sille niin ankea.

Onkohan Repellä vaipat työasunaan?

• Oletko Sinä avaaja ikinä pohtinut sitä, miltä oma toimintasi näyttää ulkopuolisen silmin? Oletko aivan VARMA siitä, että olet edes jossakin määrin oiva esimerkki kristitystä ihmisestä?

• oksettavalla.sössölle

Oletko koskaan miettinyt, että kaiki joita vihaat eivät ole kristittyjä?

• oksettavalla.sössölle kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, että kaiki joita vihaat eivät ole kristittyjä?

Nyt menee juttusi omituiseksi.

En näin äkkiseltään mieltäisi suoraan vihaavani ketään. Sen sijaan, olen täällä keskustelemassa ja esittämässä mielipiteitä. Koetan myös perustella ne. Jos et kykene erottamaan eri mieltä asioista olemista vihaamisesta Sinulla on ongelmia.

• oksettavalle.sössölle
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Nyt menee juttusi omituiseksi.

En näin äkkiseltään mieltäisi suoraan vihaavani ketään. Sen sijaan, olen täällä keskustelemassa ja esittämässä mielipiteitä. Koetan myös perustella ne. Jos et kykene erottamaan eri mieltä asioista olemista vihaamisesta Sinulla on ongelmia.

Räyhis, uusi nimimerkkisi ja keittiöpsykologiasi ei tehoa täällä edelleenkään!

• oksettavalle.sössölle kirjoitti:

Räyhis, uusi nimimerkkisi ja keittiöpsykologiasi ei tehoa täällä edelleenkään!

Ohjeeni on sama kuin on ollut aina aikaisemminkin: jos olen jossakin kohtaa tekstiäni väärässä, ole hyvä ja osoita se. Jos esim. vihaan sinusta jotakin asiaa, Sinun on osoitettava väitteesi todeksi. Et siihen luonnollisedstikaan pysty, koska olet lähinnä surkuhupaisa trolli. Jos Sinulle ei kukaan hölmöilyistäsi edes mitään maksa, olet todella säälittävä.

• syö.vaikka.pääs

Ohjeeni on sama kuin on ollut aina aikaisemminkin: jos olen jossakin kohtaa tekstiäni väärässä, ole hyvä ja osoita se. Jos esim. vihaan sinusta jotakin asiaa, Sinun on osoitettava väitteesi todeksi. Et siihen luonnollisedstikaan pysty, koska olet lähinnä surkuhupaisa trolli. Jos Sinulle ei kukaan hölmöilyistäsi edes mitään maksa, olet todella säälittävä.

Mene sinä ohjeinsi äiti hameen alle!
        Olet naurattava pelle!

• syö.vaikka.pääs
        syö.vaikka.pääs kirjoitti:

Olet naurattava pelle!

On se kumma kun en osaa kirjoittaa oikein! Mutta olen aina ollut naurettava pelle!

• syö.vaikka.pääs kirjoitti:

Olet naurattava pelle!

Joko asia on selvä?

• OletMielisairas

Joko asia on selvä?

Selväksi tuli että olet mielisairas :D

• syö.vaikka.pääs

Joko asia on selvä?

Selväksi tuli että olen surkuhupaisa trolli ja todella säälittävä :D

• työstäkäy

Paska homma, mutta jonkunhan sekin on tehtävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3996
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1087
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      851
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe