Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
126
1879
Vastaukset
- Anonyymi
Mua mikään ärsytä toisen ulkonäössä. Enemmän tuntuu oma ulkonäkö ärsyttävän.
- Anonyymi
Ei ole tarpeeksi kevyt.
- Anonyymi
pikku kille ei saanut äityliä pois paaden paadenista
- Anonyymi
Otanko sinut liian kevyesti.
- Anonyymi
Helpompi taistella vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpompi taistella vastaan.
Naisen täytyy olla laiha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisella nimenomaan täytyy olla vähän lihaa luiden ympärillä. Vain koirat pitävät luista. No, onhan jotkut miehetkin kuin koiria !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täydy vaikka käyt huutamassa samaa asiaa joka palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisella nimenomaan täytyy olla vähän lihaa luiden ympärillä. Vain koirat pitävät luista. No, onhan jotkut miehetkin kuin koiria !
Perro tu est loco
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täydy vaikka käyt huutamassa samaa asiaa joka palstalla.
Jokaisella on omanlaisensa maku. Et voi pakottaa toista tykkäämään läskistä, eikä toinen voi pakottaa sinua luopumaan läskifetissistä.
- Anonyymi
No tissit sillä on ainakin ruvenneet roikkumaan ajan myötä.
- Anonyymi
Täysin luonnollista. Niinhän miesten kullikin alkaa löystymään ja roikkumaan muistuttaen kasseineen kalkkunan päätä. Erektio- ongelmat alkavat usein noin 50- vuotiaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin luonnollista. Niinhän miesten kullikin alkaa löystymään ja roikkumaan muistuttaen kasseineen kalkkunan päätä. Erektio- ongelmat alkavat usein noin 50- vuotiaana.
Jo aiemmin, jos tupakoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo aiemmin, jos tupakoi.
Kyllä
- Anonyymi
Ei hänessä tietenkään tarvitsisi mitään muuttaa. Minun vain pitäisi olla 20 vuotta nuorempi ja lapseton.
- Anonyymi
En mitään. Hän on täydellinen sellaisenaan.
- Anonyymi
Pitäis olla paljon isommat rinnat
- Anonyymi
Valetta ☠️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta ☠️
En valehtele. Totuus ei ole aina mukavaa kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun sanoilla ole merkitystä. Valetta kuluttaa sun sanoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi autontarrasi tämä?
- Anonyymi
Ai imettämistä varten? Koska sitä vartenhan ne rinnat on. Voi olla silti, että isoista rinnoista ei tule maitoa sen paremmin.
- Anonyymi
En muuttaisi mitään. Olen kuin lapsi karkkikaupassa vitosen kanssa mitä tulee sinuun.
- Anonyymi
😆
- Anonyymi
Mies kustantaa rinnat jos haluaa rinnat
- Anonyymi
Mitkä? Muovit? Solut jotka ei kuulu perseestä rintaan? Mitä??!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä? Muovit? Solut jotka ei kuulu perseestä rintaan? Mitä??!
Niin ne sieltä vissiin ainakin naamaan siirtävät jos sileyttä tarvitsee? Sivusta
- Anonyymi
En halua muuttaa häntä. Hän muuttaa sitten itseään, kun haluaa. Miehelle
- Anonyymi
En muuttaisi mitään
- Anonyymi
Ei ole tarpeeksi seksikäs.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂esine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂esine
On se hyvä, kun olet iloinen kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä, kun olet iloinen kaveri.
Palstasetä on olevinaan
- Anonyymi
Irsevarmuutta vähän lisää, että tuntisi olonsa hyväksi ja riittäväksi.
- Anonyymi
Onko sulla jostain naisesta sellainen banaali fantasia, että hän ei lähesty koska ei koe olevansa riittävä? Noloa. Luehan lisää palstaäijän mankumisia ja keksi selityksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jostain naisesta sellainen banaali fantasia, että hän ei lähesty koska ei koe olevansa riittävä? Noloa. Luehan lisää palstaäijän mankumisia ja keksi selityksiä
Ei ole. Oliko muuta tällä kertaa 😊?
- Anonyymi
Ei siis ärsytä tämä. En lukenut loppuun.
- Anonyymi
Paksut jalat ja pallomaha
- Anonyymi
Haha 👍
- Anonyymi
Tuo olen siis minä. Entisessä elämässä pallokala ja nyt Platonin mukaan tullut ihmismäisemmäksi. Jokin tekovika?
- Anonyymi
Huippulaatua sekä ulkonäkö että luonne. En muuttaisi mitään.
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Tykkään jämäkästä naisesta, ulkonäkö tietysti luomua itteensä. #pus
- Anonyymi
Mitä tarkoitat jämäkällä naisella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat jämäkällä naisella?
Tuhti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhti
Jämäkkä ja tuhti ei liity mitenkään toisiinsa.
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhti
Tuhti tarkoittaa lihavaa.
Jämäkkä viittaa luonteeseen. Pitää pintansa asioissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhti tarkoittaa lihavaa.
Jämäkkä viittaa luonteeseen. Pitää pintansa asioissa.Iteppäinen jupittaja. Ei suostu syömään pidempää antibioottikuuria, ko jäis kiinni. Samasta syystä ei kerro sairaudestaan, mieluummin antaa toisen sairastua ja sairastaa. Sairas kuvio
- Anonyymi
En mitään tietenkään. Miksi kaipaisin jos ei olisi makuuni.
- Anonyymi
Et kaipaa
- Anonyymi
Hänessä ei ole mitään muutettavaa. Aivan ihana!
- Anonyymi
Miksi osallistut kommentoimalla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vajaa,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kyselet ellet halua vastauksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kyselet ellet halua vastauksia
No etten sanois joillekin. Sivusta tämä🧐
- Anonyymi
On poijjat tuhti huh huh
- Anonyymi
Liian seksikäs
- Anonyymi
Liian täydellinen muna
- Anonyymi
Vähän teennäistä dude
- Anonyymi
Täydellinen mies. En malttaisi pitää näppejäni erossa.
- Anonyymi
Jos hän tälläisiä aloituksia kirjoittaisi niin varmaan tarvitsee jonkun sortin apua mielenterveys puolelta.
- Anonyymi
Näinkö palstasedän gallupin tulkkasin tunteista käsin? Hih
- Anonyymi
Outo kyssäri taas, täällä on sellaista porukkaa mitä tule mulla vastaan missään muualla.
Hänessä ei ärsytä mikään. Upea nainen joka tavalla, minkä olen jo monesti näyttänytkin.- Anonyymi
Millä tavalla olet sen naiselle näyttänyt?
- Anonyymi
Luonteesta en osaa sanoa, ehkä ilkeä.. :( ulkonäkö ok
- Anonyymi
Ous siis tavallaan varaa vai?
- Anonyymi
Miksi te yleensäkään sitten kaipaatte ihmistä jota haukutte kun ette ilmeisestikään kehtaa liikkua hänen kanssaan???
Ei muuta kuin etsitte sen ihanan valio yksilön sitten.
Voi tietysti olla että ette itse ole hänen makuunsa
Onnea vaan etsintään.
Pinnalliset harvoin pystyvät pitempiaikaisiin suhteisiin. - Anonyymi
Hän on hyvin sopusuhtainen ja kaunis olemukseltaan, mutta luonnetta en ole pystynyt kartoittamaan, Tahtoisin hänen hymyilevän enemmän koska se pukee häntä ja hymyilevässä naisessa on jokin hyvin kiinnostava ja vetovoimainen piirre,
https://www.youtube.com/shorts/QM-3O8oBkz8- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Helppo korjata, ole hauskempaa seuraa.
- Anonyymi
Voi vtun kartoittajat
- Anonyymi
En halua muuttaa mitään. Kun ei tarvetta enkä yleensäkään ihmisistä ärsyttävää löydä jos katsoo rakkauden läpi ja hyväksyvästi
- Anonyymi
Turhan tuhti. Kaulakaan ei erotu, kun sekin on monessa osassa.
Naiselle tummalle vaalealta mieheltä- Anonyymi
Oikrin tällainen kohdettu kommentti, aloittajaäijä. Olet kyllä keke
- Anonyymi
En muuttaisi mitään. Kaunis ja mukava kun on.
- Anonyymi
Avonaisempi pukeutuminen ois plussaa.
- Anonyymi
Jos mulla olis tissit niin kyllä muuten vapaasti pomppis
- Anonyymi
Isorintaiset näyttää hyviltä pienissä topeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isorintaiset näyttää hyviltä pienissä topeissa.
Ei muutakuin kohti unelmia sitten :) varmasti löydät unelmiesi naisen kun kriteeri on vain tuo
- Anonyymi
Höh. Mun mies ei halua, et pukeudun avonaisesti. Hyvä, et saa shortseja käyttää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh. Mun mies ei halua, et pukeudun avonaisesti. Hyvä, et saa shortseja käyttää...
Amishvillen arkeako palstasetä?
- Anonyymi
Aika monella kaljamahalla näkyy maha paidanhelman alta ja perävako - joo toisella puolella. En tykkää avonaisesta.
- Anonyymi
En muuttaisi mitään hänessä. Hän on aivan ihana juuri sellaisena kuin on 🩷😘🤗
- Anonyymi
Pyrin jatkossa toiseen p-maiseen ilmeeseen eli poutamaiseen enkä puskamaiseen. Iloa iltaan.
- Anonyymi
Mersun avaimet mun taskussa.
- Anonyymi
Mitä sä niillä tekisit? Uteliaisuuttani kyselen.
- Anonyymi
Hmmm. No voisi vaikka kiinnostua minusta ja miten olisi aamusuukko ja aamuhalailut.
Ei kun. En mitään. Perfect. - Anonyymi
Hän on liian vilkas, todellinen duracell-pupu.
- Anonyymi
Miehet on tuommosii usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on tuommosii usein.
On niitä kuule naisiakin. Oletko itse ehkä lievästi sanottuna vetelähkö ja saamattomuusko vaivaa?
- Anonyymi
En mitään. Minusta ihmiset pitää hyväksyä sellaisena, mitä he ovat. Sama toimii toisin päin, en halua, että kukaan haluaa muuttaa minua. Jos joku haluaa, mä en ole hänelle oikea.
- Anonyymi
Erikoinen sanavalinta tämä hyväksyä. Ei mulla muuta sivusta
- Anonyymi
Ei sais polttaa..
- Anonyymi
Oot niin hermosaha, että joutuu 🤭
- Anonyymi
voivoi hyvin pieni paha kun elämä pill.un päreinä
- Anonyymi
En tykkää töksähtävästä ja töykeästä tyylistään. Olen tosi pettynyt tapaansa suhtautua asioihin.
- Anonyymi
Onko hän IRL töykeä, vai ainoastaan palstalla (eli todennäköisesti joku ventovieras kirjoittaja)? Mihin asioihin hän suhtautuu huonosti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän IRL töykeä, vai ainoastaan palstalla (eli todennäköisesti joku ventovieras kirjoittaja)? Mihin asioihin hän suhtautuu huonosti?
IRL oli loppuaikoina hyvin ristiriitainen ja täällä olen varmaan keskustellut jonkun toisen/toisten kanssa, mutta lopputulema on sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IRL oli loppuaikoina hyvin ristiriitainen ja täällä olen varmaan keskustellut jonkun toisen/toisten kanssa, mutta lopputulema on sama.
Pääasia palstasetä että nämä kiintoisat monologisi jatkuu ja jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia palstasetä että nämä kiintoisat monologisi jatkuu ja jatkuu
😆💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt hyvänen aika tee päätelmiä minkään palstan perusteella!
- Anonyymi
Haluaisin muuttaa hänelle Alpakan kasvot, ja hänen ihonsa muuttaisin Siilin piikkimäisiksi karvoiksi, jottei käteni enää koskaan liukuisi hänen kaunista ihoaan pitkin ja aiheuttaisi lemmekkäitä tuntemuksia häntä kohtaan.
https://www.youtube.com/watch?v=RDiBFs3L_tQ&list=RDRDiBFs3L_tQ&start_radio=1- Anonyymi
Jännä mielleyhtymä toi alpakka
- Anonyymi
Kiusaajat ja tönijät tulee ampua
- Anonyymi
Eisevväliä mulle, mutta jos tämä kohtuulliselta vaikuttaa sinusta, kuten joillekin ns vastaan heittely saattaisi legitimoida vähintään ajatusten tasolla
- Anonyymi
Pään!
- Anonyymi
tämä ns performanssin kesto ois ollu pikkasen lyhkäsempi olis ollu mies ja tullu vastaan siellä perkuleen tunnelis oliha se liikaa pyydetty mu näillä korteilla pojat
- Anonyymi
Pelimies on ja etsii aina uusia naisia. Ei osaa olla uskollinen. Lisäksi leikkii ihmisten tunteilla minkä kerkeää ja jättää epätietoisuuteen. Vannoo olevansa eroamassa mutta ei koskaan sitä tee. Ghostaus on yksi hänen pelistrategioistaan.
- Anonyymi
Tämäkö olisi gallupsetä eli aloittaja ihannetodellisuutesi?😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sairas tai jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja enkä edes miespuolinen. Sun sietäisi nyt itse miettiä että mikä ongelma sinulla on kun toitotat tuota samaa nauhaa päivästä toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja enkä edes miespuolinen. Sun sietäisi nyt itse miettiä että mikä ongelma sinulla on kun toitotat tuota samaa nauhaa päivästä toiseen.
Korjaus: vuodesta toiseen...
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus: vuodesta toiseen...
sivuTotta muuten. Ollut jo vuosia täällä. Milloin jauhaa guppesta ja palstasedästä, milloin mieheksiluulijasta...en tiedä mitä mielen alan ongelmia hänellä on mutta toivon että saa asiaankuuluvan avun itselleen 🥺.
- Anonyymi
Että olisi ollut suora, halusi tai ei.
- Anonyymi
Tietoinen vastaus on vastaus, riippumatta toisen motiiveista ja onko suora tai ei. Niin se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoinen vastaus on vastaus, riippumatta toisen motiiveista ja onko suora tai ei. Niin se vaan on.
Mikä vastaus? Ei tässä ole mitään vastauksia saatu.
- Anonyymi
Ulkonäkö on ihan jees. Mutta luonne vaatisi täydellisen rempan. Oppisi olemaan avoin, ei salailisi kaikkea, rehellisyys..ettei valehtelisi..etenkään sellaista itsestään selvää asiaa mikä tulee ilmi suoraan. Lopettaisi hyväksikäytön. No kaikkea ei voi saada, ja narsismia ei voi parantaa.
- Anonyymi
Joku täytyy olla vikana, jos tuollaista kaipaa :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku täytyy olla vikana, jos tuollaista kaipaa :/
Tai jos haluaa kuvitella kaivattunsa tuollaiseksi. Ehkä se helpottaa, ettei tarvitse katsoa totuutta silmiin.
- Anonyymi
Liiallinen iloisuus ja huolettomuus..
- Anonyymi
En voi kyllä tätä masennustakaan suositella, joten oma viesti olisi kyllä, että antaa olla iloinen ja huoleton.....
sivu - Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Häntä voisi nähdä vähän useammin. Näkiessä olisi kivaa jos hän laskisi minut tutukseen tai jopa kaveriksi ja tulisi juttelemaan. Eikä pelkästään moikkaisi.
Naiselta - Anonyymi
Voisi olla avoimempi ja kertoa itsestäänkin asioita jotain ihan itse, ettei mun tarvitsisi olla jatkuvasti kyselemässä asoita häneltä. Tuntuu turhauttavan yksipuoliselta viestittelyt.
- Anonyymi
Kohtelisi toisia, niin kuin toivoisi itseään kohdeltavan. Hienotunteisuutta, toisen arvostusta ja rehellisyyttä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114339
- 793533
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843385Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223361Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273276- 742946
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim652827"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790- 812620
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579