LÄNSIMETRON työntekijöillä on huumorintajua. Näin voi päätellä metron keulassa koeajoissa olleista teksteistä, joissa ei ole perinteiseen tyyliin lukenut metron määränpää vaan jotain aivan muuta.
Länsimetron työntekijä on lähettänyt HS:lle kuvan, jossa metro seisoo asemalla ja metron keulanäytöllä lukee ”Jeesus tulee”. Yleensä näytöllä lukee esimerkiksi Ruoholahti tai Vuosaari, ja Länsimetron ollessa kyseessä näytöllä voisi lukea Matinkylä.
Nimettömänä pysyttelevän työntekijän mukaan kuva on otettu Otaniemestä, eli tulevalta Aalto-yliopiston asemalta.
”Ei tämä ole ainut kerta, kun metron keulassa on ollut jokin erikoinen teksti näissä koeajoissa. Kerran metron keulassa luki ’Kummitusjuna”, hän kertoo.
http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000004892280.html
Saakohan vihervasurit ja muut änkyrät raivarin?
Jeesus tulee - teksti metron keulanäytössä!
11
73
Vastaukset
- totta.joka.sana
"Saakohan vihervasurit ja muut änkyrät raivarin?"
Jos joku saa totuudessa pysymisestä raivarin, niin saakoon, omapa on häpeänsä.- totta.on
Ainahan vihervassut ja attenatsukat saavat kilarin kun nimi Jeesus tai Jumala näkyy jossain.
- totuudentorvi_
Nyt en ymmärrä kommenttia totuudessa pysymisestä.
Tuleeko Jeesus Raamatun mukaan maan päälle metron kyydissä?
Muilta osin hauska tämä keskustelu jossa jeesustelijat varmuuden vuoksi loukkaantuvat liberaalien puolesta. Ei minulla ainakaan ole mitään sitä vastaa, että Jeesuksella vitsaillaan. - onko.aivovammasi.pysyvä
totuudentorvi_ kirjoitti:
Nyt en ymmärrä kommenttia totuudessa pysymisestä.
Tuleeko Jeesus Raamatun mukaan maan päälle metron kyydissä?
Muilta osin hauska tämä keskustelu jossa jeesustelijat varmuuden vuoksi loukkaantuvat liberaalien puolesta. Ei minulla ainakaan ole mitään sitä vastaa, että Jeesuksella vitsaillaan."Tuleeko Jeesus Raamatun mukaan maan päälle metron kyydissä?"
Teilläpäin ei taida kukea mitään julkista liikennettä, metrosta puhumattakaan.
Mistä päätelet, että esim. kun metrossa lukee Ruoholahti siellä on Ruoholahti kyydissä?
- kiva.kun.nauratti
Vihervasemmistolaista teekkarihuumoriahan tämä on. Ennemmin Jeesus tulee kuin länsimetro valmistuu, on se vitsi. Tämä on sitten sisäpiiritietoa, classified. :=D
Eipä näytä kukaan saaneen teekkarihuumorista raivaria.
Mitäs mieltä palstan "uskovat" ovat: kumpi tuleen ensin, Länsimetro vai Jeesus?
- MansestaNääs
Tampereella Nysse tulee aina ensiksi.
- Vitsi.vitsi
Sitte kun Jesse suvaitsee saapua työmaalle, pitää se puhalluttaa. Työn vieronnuksesta, oksennuksesta huolimatta Jeesukselle hakku käteen ja louhimaan loppuiäkseen tunnelia Tölikkään.
Teologisesti ottaen teksti sopisi paremmin hissiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195993
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822617
- 392141
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488