Haluaisitko tietää totuuden?

KukaOlen

Jos totuus olisi jossain saatavilla, lähtisitkö hakemaan? Haluaisitko sinä tietää totuuden?

Mieti rehellisesti, sillä totuus ei aina ole kaunista katseltavaa.

49

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus mistä?

      • KukaOlen

        Vaikkapa totuus siitä mistä haluat, tai totuus sinusta itsestäsi, maailmasta ja ylipäänsä.

        Kysymys oli että haluaisitko tietää totuuden. Sinä vastasit kysymyksellä, vastaatko nyt vastauksella?


      • OletPelkkäNolla

        Totuus löytyy Adamsin viisiosaisesta trilogiasta ja varsinkin sen kolmannesta osasta "Elämä, maailmankaikkeus – ja kaikki."
        Elämän, maailmankaikkeuden ja kaiken tarkoitus on 42.


      • KukaOlen kirjoitti:

        Vaikkapa totuus siitä mistä haluat, tai totuus sinusta itsestäsi, maailmasta ja ylipäänsä.

        Kysymys oli että haluaisitko tietää totuuden. Sinä vastasit kysymyksellä, vastaatko nyt vastauksella?

        Sellaisen totuuden pläräämiseen menisi ikä ja terveys, ja onpa tässä parempaakin tekemistä.


      • sitä.parempaa.tekemistä
        kekek-kekek kirjoitti:

        Sellaisen totuuden pläräämiseen menisi ikä ja terveys, ja onpa tässä parempaakin tekemistä.

        Kuten päivystää uskiksia ateismipalstalla?


      • KukaOlen

        Niin joo, et osaa keksiä edes omaa nimimerkkiä ja kirjoitat asiattomuuksia.


    • fda

      Onko esittäillä totuus vai se paljon toitotettu "Totuus" jossa onkin sitten luikuria.

      • KukaOlen

        Sinäkin vaan kysyt etkä vastaa. Minä kysyin, en esittänyt. Totuudella tarkoitan todellakin totuutta, enkä mitään luikuria.


      • KUKolen

        Onko kyseessä kuviteltu totuus vai todistettu totuus?


      • KukaOlen
        KUKolen kirjoitti:

        Onko kyseessä kuviteltu totuus vai todistettu totuus?

        Mikä hemmetti on kuviteltu totuus? Onko se sama kuin valhe?


      • npjhhp
        KukaOlen kirjoitti:

        Mikä hemmetti on kuviteltu totuus? Onko se sama kuin valhe?

        Uskonnolliset ihmiset uskovat siihen mihin heidät on kasvatettu uskomaan.

        Mihin sattuu uskomaan, on oikeastaan vain maantieteellinen kysymys.

        Se, mihin satut syntymään, määrittelee uskontosi.
        Siis, mikäli et jo varhain tajua että sinua yritetään höynäyttää.

        Kussakin ympäristössä, vanhemmat yrittävät siirtää omia 'totuuksiaan' jälkipolvelle sosialisaatioprosessin kautta. Suurin osa tällaisen indoktrinaation kohteista ei pullikoi millään tavalla, vaan nielee kiltisti koukun lisäksi vavankin.

        Mitä kehittyneempään kulttuuriin kuulumme, sitä pienempi on riski että jälkeläisemme sokeasti omaksuvat vanhempiensa näkemyksensä. Tieto valtaa alaa luulemiselta.


      • npjhhp kirjoitti:

        Uskonnolliset ihmiset uskovat siihen mihin heidät on kasvatettu uskomaan.

        Mihin sattuu uskomaan, on oikeastaan vain maantieteellinen kysymys.

        Se, mihin satut syntymään, määrittelee uskontosi.
        Siis, mikäli et jo varhain tajua että sinua yritetään höynäyttää.

        Kussakin ympäristössä, vanhemmat yrittävät siirtää omia 'totuuksiaan' jälkipolvelle sosialisaatioprosessin kautta. Suurin osa tällaisen indoktrinaation kohteista ei pullikoi millään tavalla, vaan nielee kiltisti koukun lisäksi vavankin.

        Mitä kehittyneempään kulttuuriin kuulumme, sitä pienempi on riski että jälkeläisemme sokeasti omaksuvat vanhempiensa näkemyksensä. Tieto valtaa alaa luulemiselta.

        "Mihin sattuu uskomaan, on oikeastaan vain maantieteellinen kysymys."

        Tässä taitaakin olla eräs selvimpiä eroja uskonnollisten totuuksien ja tieteen totuuden kaltaisuuksien (käyttääkseni kriittisestä realismista omaksumaani termiä) välillä.
        Helsingin yliopisto opettaa aivan samaa fysiikkaa kuin Tokion tai Mumbain yliopistokin. Olisi merkillistä, jos Jyväskylässä biologiaa opiskellut ei voisi suorittaa jatko-opintojaan Milanossa siksi, että yliopistoilla on erilainen käsitys biologiasta. Luonnontieteissä tutkijat tuppaavat pääsemään osapuilleen samoihin tuloksiin etnisestä taustasta tai uskonnosta/uskonnottomuudesta riippumatta.


      • fda
        KukaOlen kirjoitti:

        Sinäkin vaan kysyt etkä vastaa. Minä kysyin, en esittänyt. Totuudella tarkoitan todellakin totuutta, enkä mitään luikuria.

        Tietysti haluan tietää kaikesta totuuden, enkä mitään tuudittavia valheita. Sen luulisi olevan itsestäänselvää.


      • fda

        Etpä ole vastannut niille jotka ovat vastanneet kysymykseesi.


    • KukaOlen
      • KukaOlen

        Sytytystulppa on kokonsa puolesta siinä rajoilla.


    • asdfgasdfgsdfg

      Tuo "totuus" näyttää olevan pseudosyvällistä ja ympäripyöreätä höpönölöröä. Ei kiinnosta.

      • KukaOlen

        Kiitos rehellisestä vastauksesta. Sinua ei totuus kiinnosta ja sinä et siis halua sitä tietää.


      • asdffdsfgsdfgs

        Tuo sinun totuutesi näköjään hyväksyy ja saa aikaan halvan valehtelemisen ja typerien sekä väärien johtopäätösten tekemisen, vai miksi harrastat moista? Vai onko totuus tuollaista keskenkasvuista suunsoittoa?


      • KukaOlen
        asdffdsfgsdfgs kirjoitti:

        Tuo sinun totuutesi näköjään hyväksyy ja saa aikaan halvan valehtelemisen ja typerien sekä väärien johtopäätösten tekemisen, vai miksi harrastat moista? Vai onko totuus tuollaista keskenkasvuista suunsoittoa?

        Anteeksi, missä valehtelin tai tein väärän johtopäätöksen?

        Kirjoitit: totuus höpönölöröä, ei kiinnosta.

        Toistan mitä kirjoitit ja tein johtopäätelmän että asiasta kiinnostumaton on haluton tietämään siitä.


      • asdfgasdfgasdf
        KukaOlen kirjoitti:

        Anteeksi, missä valehtelin tai tein väärän johtopäätöksen?

        Kirjoitit: totuus höpönölöröä, ei kiinnosta.

        Toistan mitä kirjoitit ja tein johtopäätelmän että asiasta kiinnostumaton on haluton tietämään siitä.

        Höpönlöröjankkaus vain jatkuu. Jos aikoo puhua totuudesta, voisi puhua totuudesta eikä jauhaa tuollaista mitääntarkoittamatonta paskaa.


    • OllakoVaiEiOlla

      Jos haluan totuuden niin etsin sen. Yleensä tutkin 2 eri teoriaa jos sellaiset ovat tarjolla. Yleensä vakuutun jos löytyy kunnon faktoihin perustuvaa tietoa ja jätän tunnetiedot omiin oloihinsa.

      Oma maailmankuva voi harhauttaa monia etsimään juuri itselleen sopivia juttuja.

      On tullut eteen asioita paljon jotka on opetettu minulle jo koulussa täysin väärin ja tunnepohjalta. Vanhempana pitänyt sitten muuttaa maailma näkemystä. Kaikki eivät ole olleet edes pahoja asioita vaan paljo parempia kuin mitä on väitetty.

      • Down_Goes_Kirkko

        "Tässä on tietenkin pieni tarkennus paikallaan. Tunnetieto ei ole tunneälyn avulla saatua tietoa, vaan tietoa, josta ei synny tunnetta, että se olisi kunnon faktoihin perustuvaa."

        Ei tuossa tarvita mitään 'tunnetta' että jokin asia on jotenkin silleen. Urvot juoksevat tuollaisten 'syvällisyyksien' perässä.
        Ainoa joka rulaa, on tiukka järkeily.

        "Minä ainakin seurasin uskontotunnilla koulussa erittäin tarkasti kaikkea opetusta. En ole katunut sitä koskaan elämässäni."

        Itse olin lukenut eri uskonnoista jo reippaasti ennen kuin maikka niistä kertoi, ettei maikan jutut tuneet oikestan mitään lisää. Satuja eri muodoissa!

        "Tunne- ja faktatiedon dikotomia on ominaista korkeintaan AMK-koulutetuille..."

        Heh, you made my day!!!"

        Mikä on se'tunnetieto' johon pitäisi tukeutua, 'faktatiedon' sijan;-DDDDDDDDDDDDDDDDD


      • OllakoVaiEiOlla

        Kyllä noita tunne/tunteettomia henkilöitä näkyy jokaisessa yhteiskuntaluokassa.
        Jos tietoa kerää jonkun tietyn ryhmän sisällä pelkästään niin se on jo tyhmää itsestään (kuten se baari tai uskonnollinen kerho). Tietoa pitää uskaltaa etsiä rajojen ulkopuolelta.
        Itse en aikoinani paljoakaan uskonnontunnit kiinnostanut ja olin vain tyytyväinen että niitäkin oppitunteja sai pistettyä parempaan käyttöön. Ei se toki turhaa ollut opiskella eri uskontoja, mutta nopeasti niiden perusasiat oppi.
        Ihan aiheesta riippuen olen itse opiskellut paljon eri asioita ja löytänyt niin kiehtovaa kuin turhaakin tietoa.
        Enkä edes puhu pelkästä uskonnosta.
        Jäi vähän epäselväksi väititkö AMK-tutkintoa hölmöjen jutuksi?


      • fda

        Itsekin olin skarppina koulun uskonnontunneilla. Valitettavasti monet siellä opetetut asiat olivat sellaisia jotka eivät oikeasti pitäneet paikkaansa. Myöskään Lutherin ja protestanttien juutalaisvastaisista ja muusta hävityskampanjoista ei haluttu jättää muistijälkeä. Myöhemmin teologisessa ollut kaveri kertoili asioita, jotka olivat "valheita lapsille" (hänelle tuskaista tietoa) vaikka siinä vaiheessa tiesin jo monia näistä itsekin.


      • toteanpa.vaan
        Down_Goes_Kirkko kirjoitti:

        "Tässä on tietenkin pieni tarkennus paikallaan. Tunnetieto ei ole tunneälyn avulla saatua tietoa, vaan tietoa, josta ei synny tunnetta, että se olisi kunnon faktoihin perustuvaa."

        Ei tuossa tarvita mitään 'tunnetta' että jokin asia on jotenkin silleen. Urvot juoksevat tuollaisten 'syvällisyyksien' perässä.
        Ainoa joka rulaa, on tiukka järkeily.

        "Minä ainakin seurasin uskontotunnilla koulussa erittäin tarkasti kaikkea opetusta. En ole katunut sitä koskaan elämässäni."

        Itse olin lukenut eri uskonnoista jo reippaasti ennen kuin maikka niistä kertoi, ettei maikan jutut tuneet oikestan mitään lisää. Satuja eri muodoissa!

        "Tunne- ja faktatiedon dikotomia on ominaista korkeintaan AMK-koulutetuille..."

        Heh, you made my day!!!"

        Mikä on se'tunnetieto' johon pitäisi tukeutua, 'faktatiedon' sijan;-DDDDDDDDDDDDDDDDD

        "Mikä on se'tunnetieto' johon pitäisi tukeutua, 'faktatiedon' sijan"

        Annoit siitä juuri omalla kirjoituksellasi esimerkin. Varoittavan esimerkin.


      • toteanpa.vaan
        OllakoVaiEiOlla kirjoitti:

        Kyllä noita tunne/tunteettomia henkilöitä näkyy jokaisessa yhteiskuntaluokassa.
        Jos tietoa kerää jonkun tietyn ryhmän sisällä pelkästään niin se on jo tyhmää itsestään (kuten se baari tai uskonnollinen kerho). Tietoa pitää uskaltaa etsiä rajojen ulkopuolelta.
        Itse en aikoinani paljoakaan uskonnontunnit kiinnostanut ja olin vain tyytyväinen että niitäkin oppitunteja sai pistettyä parempaan käyttöön. Ei se toki turhaa ollut opiskella eri uskontoja, mutta nopeasti niiden perusasiat oppi.
        Ihan aiheesta riippuen olen itse opiskellut paljon eri asioita ja löytänyt niin kiehtovaa kuin turhaakin tietoa.
        Enkä edes puhu pelkästä uskonnosta.
        Jäi vähän epäselväksi väititkö AMK-tutkintoa hölmöjen jutuksi?

        "väititkö AMK-tutkintoa hölmöjen jutuksi?"

        En oikeastaan, kyseessä on vain tilastollinen juttu: helpomman tutkinnon läpäisee suurempi joukko toivottomia idiootteja kuin vaikeamman ja se näkyy ihan suoraan nettikommenteissa. Ilman AMK-tutkintojen tuomaa itsetuntobuustia emme ehkä tällä vuosituhannella keskustelisi Suomen suurimmalla keskustelupalstalla siitä, onko evoluutio uskottava selitys lajeille vai ei, emmekä monesta muustakaan sinänsä kiinnostavasta, mutta hyvin itsestään selvästä asiasta.

        Jokainen tietää evoluutioteorian ongelmat ja sen, että Raamattu kertoo täsmällisen ja tarkan selityksen luomakunnan lajien kirjolle.


    • Joo haluan! Kerro ihmeessä!! Nyt alkoi jännittää....

      • fda

        Kohta saanet kuulla uskonnollisen "todistuksen"...


    • Haluan tietää tottakai.

      • ähäkutt1

        Kiusaan sinua, enkä kerro.


    • No mikähän tämä totuutesi mahtanee olla?

    • nää_on_näitä

      http://www.onlinehinnat.fi/search.php?q=barry long :

      Barry Long kirjoitti paljon muun ohessa myös totuudesta. Hän myös ilmoitti tietävänsä totuuden ja perusteli sen myös
      Jos kiinnostaa voit katsoa. Turha niitä on tähän kopioida
      On muuten pitävät perustelut. Myös minä tiedän totuuden.

    • nää_on_näitä

      Kun olen pitkään etsinyt olen myös tämän löytänyt. Lainaus Barry Longilta.
      "Mitä totuus on?
      Totuus on todellisuus, joka on olemassaolon eli aistein havaittavan maailman takana. Totuuden puhuminen on kykyä puhua tuosta paikasta käsin ja paljastaa elämän merkitys ja tarkoitus olemassaolossa."

      On varottava mitä sanoja käyttää ettei pahoittaisi kenenkään mieltä. Tuo "paikka" on rakkauden mielentilassa oleva mieli. Näinollen se ei ole aistein havaittava paikka, vaan mielentila.
      Rakkaus tässä mielentilassa on kaiken kattava hyväksyvä lempeys ja ymmärrys.

      • huijaustako

        Voi kun teitä totuuden tietäjiä löytyy maailmasta miljardeja. Kaikilla omat oikeat totuudet.
        En tiedä,oletko lukenut ja oppinut tämän gurusi kirjoituksista totuuden vai lateletko vain ulkoa lukemaasi totuutta.
        Mutta eipä mitä, ole onnellinen totuudestasi, ei se ole keltään muilta pois. Kunhan todellakin noudatat tuota rakkauden sanomaasi, lempeyttä ja ymmärrystä, niin ei tule ongelmia.
        Näillä (muilla) totuudentoitottajilla tahtoo olla tapana tuomita ja halveksua muita, jotka eivät tätä heidän suurta totuutta pidä muuna kuin huuhaana.


      • nää_on_näitä

        Asialla on se merkitys jonka mieli sille antaa.
        Sanat ovat sormi joka osoittaa, olen onnellinen kun näen sen mihin osoitetaan.
        Vastakohtien avulla pystyy oppimaan. Kun riittävän perusteellisesti osoittaa (tuomitsee tai kiittää) muita huomaa lopulta että osoittelee (tuomitsee tai kiittää) omia mielikuviaan.


      • huijaustako
        nää_on_näitä kirjoitti:

        Asialla on se merkitys jonka mieli sille antaa.
        Sanat ovat sormi joka osoittaa, olen onnellinen kun näen sen mihin osoitetaan.
        Vastakohtien avulla pystyy oppimaan. Kun riittävän perusteellisesti osoittaa (tuomitsee tai kiittää) muita huomaa lopulta että osoittelee (tuomitsee tai kiittää) omia mielikuviaan.

        Ainakin osittain olen samaa mieltä.
        Jumalaa et ole vielä maininnut, mielessäsi et näe totuuttasi siinä merkityksessä?
        Mutta, itse en pidä mahdollisena,että sinulla tai kenelläkään muullakaan olisi tiedossaan oikeaa ja yhtä totuutta, koska sellaista ei ole.
        Totuuksia on, ja jokaisella periaatteessa on omansa, jos ei joitain esim, kaikkia koskevia luonnonlakeja oteta huomioon.
        Totuus on se elämä ja maailma jossa elämme, miten sen koemme, jokainen aistii ja kokee sen tavallaan (synnymme,elämme,kuolemme, siinä elämän rikkaus).
        Ja tahtoopi olla, että kaikki kuolemme, sen jälkeen kuvitellut tapahtumat menevät sinne uskon puolelle ja näihin "totuuksiin".


      • huijaustako

        Jumalaa ei ole


      • JumalaOnTotuus
        huijaustako kirjoitti:

        Ainakin osittain olen samaa mieltä.
        Jumalaa et ole vielä maininnut, mielessäsi et näe totuuttasi siinä merkityksessä?
        Mutta, itse en pidä mahdollisena,että sinulla tai kenelläkään muullakaan olisi tiedossaan oikeaa ja yhtä totuutta, koska sellaista ei ole.
        Totuuksia on, ja jokaisella periaatteessa on omansa, jos ei joitain esim, kaikkia koskevia luonnonlakeja oteta huomioon.
        Totuus on se elämä ja maailma jossa elämme, miten sen koemme, jokainen aistii ja kokee sen tavallaan (synnymme,elämme,kuolemme, siinä elämän rikkaus).
        Ja tahtoopi olla, että kaikki kuolemme, sen jälkeen kuvitellut tapahtumat menevät sinne uskon puolelle ja näihin "totuuksiin".

        "Totuuksia on, ja jokaisella periaatteessa on omansa, jos ei joitain esim, kaikkia koskevia luonnonlakeja oteta huomioon."

        Oma totuus voi olla ihan mitä sattuu.

        Jumalalla on totuus kaikesta. Jumala on kaikkitietävä.


    • nää_on_näitä

      Tottakai on totuus. Eikä se voi olla jokaisella omansa. Se on mielentila, kuka tahansa pystyy tavoittamaan sen mielessään. Sen vuoksi ei tarvitse matkustaa jonnekin

      • huijaustako

        Siinäpä olemme eri mieltä, että kaikkien mielentila olisi samanlainen ja jokin totuus.
        Ihmiset ovat kyllä samanlaisia siinä mielessä, että synnymme, elämme tunteidemme ja ajatustemme kanssa ja kuolemme.
        Teot merkitsevät tässä elämässä, kuinka kohtelet itseäsi ja muita ihmisiä ja luontoa.
        Mielentilojakin on monenlaisia. Totuus tai ei, mielenrauhan voi jokainen saavuttaa ja sopusoinnun itsensä ja muiden kanssa.
        Onko elämä vaikeaa vai elämä on helppoa ja teemme siitä itse vaikeaa?
        Se, että sinä kutsut jotain mielentilaa totuudeksi, ei oikein aukea. Jos se tarkoittaa kuoleman jälkeistä olotilaa tms. on ne pelkkiä kuvitelmiasi.


      • nää_on_näitä
        huijaustako kirjoitti:

        Siinäpä olemme eri mieltä, että kaikkien mielentila olisi samanlainen ja jokin totuus.
        Ihmiset ovat kyllä samanlaisia siinä mielessä, että synnymme, elämme tunteidemme ja ajatustemme kanssa ja kuolemme.
        Teot merkitsevät tässä elämässä, kuinka kohtelet itseäsi ja muita ihmisiä ja luontoa.
        Mielentilojakin on monenlaisia. Totuus tai ei, mielenrauhan voi jokainen saavuttaa ja sopusoinnun itsensä ja muiden kanssa.
        Onko elämä vaikeaa vai elämä on helppoa ja teemme siitä itse vaikeaa?
        Se, että sinä kutsut jotain mielentilaa totuudeksi, ei oikein aukea. Jos se tarkoittaa kuoleman jälkeistä olotilaa tms. on ne pelkkiä kuvitelmiasi.

        Vastasit itse -huijaustako

        " Jos se tarkoittaa kuoleman jälkeistä olotilaa tms. on ne pelkkiä kuvitelmiasi. "
        Selvennän jos pystyn. Kun ajattelen että joku ajattelee jotakin joudun/joudut tyytymään omaan kuvitelmaani että sinä ajattelet.

        Joskus ajattelu johtaa fyysisen toimintaan, vaikkapa tällaisen kirjoitteluun jolloin on ehkä mahdollista "ajatella" mitä on mietitty.
        Totuus on aivan samanlainen, lopputuloksesta tuloksesta näkyy mikä on totuus.

        Muuten suuntaviivoja; onko jonkun toisen ihmisen todelliset tarpeet erilaiset. Siis hiukan ravintoa, vettä ja ilmaa, hiukan suojaa, vaatetta. Minusta tästäkäsin voi myös ajatella mikä on totuus tai mielentila


      • huijaustako
        nää_on_näitä kirjoitti:

        Vastasit itse -huijaustako

        " Jos se tarkoittaa kuoleman jälkeistä olotilaa tms. on ne pelkkiä kuvitelmiasi. "
        Selvennän jos pystyn. Kun ajattelen että joku ajattelee jotakin joudun/joudut tyytymään omaan kuvitelmaani että sinä ajattelet.

        Joskus ajattelu johtaa fyysisen toimintaan, vaikkapa tällaisen kirjoitteluun jolloin on ehkä mahdollista "ajatella" mitä on mietitty.
        Totuus on aivan samanlainen, lopputuloksesta tuloksesta näkyy mikä on totuus.

        Muuten suuntaviivoja; onko jonkun toisen ihmisen todelliset tarpeet erilaiset. Siis hiukan ravintoa, vettä ja ilmaa, hiukan suojaa, vaatetta. Minusta tästäkäsin voi myös ajatella mikä on totuus tai mielentila

        "onko jonkun toisen ihmisen todelliset tarpeet erilaiset"
        Niin, jo vuosia sitten on tullut Maslow’n tarvehierarkia-teoria,pitänee paikkansa vieläkin?
        Mitään "totuuksia" ei kuoleman jälkeen ole, jokainen voi kuvitella paratiisinsa ja helvettinsä itse, ei ne ole kaikkien totuuksia.


    • että.silleen.tänään

      Näin eilen totuuden raitiovaunun ikkunasta.

      • että.silleen.tänään

        Se oli sikarinmuotoinen ja laskeutui keskelle Asena-aukiota.


      • todistettu.juttu

        Mä näin tämän saman. Sitten yksi puliukko noukki sen siitä ja sytytti uudelleen.


    • 25p

      riippuu totuudesta. on asioita joita haluan tietää ja asioita mitä en halua tietää.

    • kattia.kanssa

      Jossain joskus mainittiin, että totuus löytyy kaurapuurosta. Toisaalta kyllä siitäkin hyvin paska lentää, että tais olla koko väite paskaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      128
      2074
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      2054
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1393
    4. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      75
      1307
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1264
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1108
    7. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      90
      1028
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1013
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      973
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      56
      960
    Aihe