Lähellä tapahtunut supernovan räjähdys synnytti aurinkokuntamme.
http://www.avaruus.fi/uutiset/aurinko-planeetat-ja-kuut/isotoopit-kertovat-laheinen-supernova-toimi-aurinkokunnan-syntykipinana.html
Mark5, olin sattumoisin näkemässä tapauksen, mutta en voinut valokuvata sitä koska valokuvausta ei ollut vielä keksitty.
Supernova synnytti meidät
56
139
Vastaukset
"The amazing thing is that every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. You couldn’t be here if stars hadn’t exploded, because the elements - the carbon, nitrogen, oxygen, iron, all the things that matter for evolution - weren’t created at the beginning of time. They were created in the nuclear furnaces of stars, and the only way they could get into your body is if those stars were kind enough to explode. So, forget Jesus. The stars died so that you could be here today."
"A Universe From Nothing" by Lawrence Krauss
https://en.wikiquote.org/wiki/Lawrence_M._Kraussutti kirjoitti:
Painu häirikkö helvettiin.
ota rauha
Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Fil:
4:6 Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,yurki1000js kirjoitti:
ota rauha
Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Fil:
4:6 Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,Vttu jätkä suoltaa jotain järjettömiä jakeita kaikki palstat täyteen ja kehtaa toiselle sanoa, että nolas ittensä?? :) Oikeesti?? :D :D
code_red kirjoitti:
Vttu jätkä suoltaa jotain järjettömiä jakeita kaikki palstat täyteen ja kehtaa toiselle sanoa, että nolas ittensä?? :) Oikeesti?? :D :D
Sitä se on kun yurki on niin sekaisin, ettei taatusti osaa edes hävetä. Mutta nähtävästi tämän palstan ylläpitäjiä ei tosiaan kiinnosta lainkaan miten tuollaiset häiriköt sotkevat ketjuja. Suoli24 on selvästi maineensa ansainnut, eivätkä halua tehdä sille asialle mitään.
code_red kirjoitti:
Vttu jätkä suoltaa jotain järjettömiä jakeita kaikki palstat täyteen ja kehtaa toiselle sanoa, että nolas ittensä?? :) Oikeesti?? :D :D
mikä on (hyvä) antisi maailmalle ?
utti kirjoitti:
Sitä se on kun yurki on niin sekaisin, ettei taatusti osaa edes hävetä. Mutta nähtävästi tämän palstan ylläpitäjiä ei tosiaan kiinnosta lainkaan miten tuollaiset häiriköt sotkevat ketjuja. Suoli24 on selvästi maineensa ansainnut, eivätkä halua tehdä sille asialle mitään.
kuis korjaat globon ?
POLLUTION
https://www.google.fi/search?q=pollution&biw=1190&bih=863&source=lnms&tbm=isch
SOLUTION
https://www.google.fi/#q=nwo kills
NWO Bush
https://www.youtube.com/watch?v=VtlO39wIRWs
NWO Katainen
https://www.youtube.com/watch?v=BEC4NpEdHaQ
NWO Lippponen
https://www.youtube.com/watch?v=3BxnFLZAEiw&feature=youtu.be&t=36s
NWO Niinistö
https://www.youtube.com/watch?v=0JYsrQQDM00
Herää Suomi! Aikasi on kortilla.yurki1000js kirjoitti:
Ihan sama. Vaikka mun antisi olisi tasan nolla, se olisi vähintään 100 kertaa enemmän ku sun antisi. Se on saletti :)
code_red kirjoitti:
Ihan sama. Vaikka mun antisi olisi tasan nolla, se olisi vähintään 100 kertaa enemmän ku sun antisi. Se on saletti :)
Code. Valitettavasti antisi ei ole nolla. Antisi eksyttää. Siksi olisi parempi, että vaikenisit.
Matt:
18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
18:2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
18:3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
18:4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
18:5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
18:7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
18:8 Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se pois ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.- magyar1000
yurki1000js kirjoitti:
Code. Valitettavasti antisi ei ole nolla. Antisi eksyttää. Siksi olisi parempi, että vaikenisit.
Matt:
18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
18:3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
18:4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
18:5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
18:7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
18:8 Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se pois ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.höps
yurki1000js kirjoitti:
Matt:
18:8 Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se pois ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen."Valitettavasti antisi ei ole nolla."
Ja sekö sua harmittaa?? :D :D
"Antisi eksyttää."
No sun eksyttämiseen ei paljon tarvita :D :D
"Siksi olisi parempi, että vaikenisit."
Alkoiko ahdistaa?? :D :D
"Matt:
18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten....blaablaablaa"
Ja taas todistit, että ainakin sun antisi tällä palstalla on sitä samaa oksennusta eli pohjanoteeraus...- madam-and-zeke
code_red kirjoitti:
"Valitettavasti antisi ei ole nolla."
Ja sekö sua harmittaa?? :D :D
"Antisi eksyttää."
No sun eksyttämiseen ei paljon tarvita :D :D
"Siksi olisi parempi, että vaikenisit."
Alkoiko ahdistaa?? :D :D
"Matt:
18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten....blaablaablaa"
Ja taas todistit, että ainakin sun antisi tällä palstalla on sitä samaa oksennusta eli pohjanoteeraus...TOIVO
Joh. 3:16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. yurki1000js kirjoitti:
nolasit jälleen ittes
"nolasit jälleen ittes "
kyllä aurinko on pallosalamayurki1000js kirjoitti:
Matt:
18:8 Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se pois ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen."18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?" "
Se kellä Pallisalami perseessä
se perseensä peittäköönyurki1000js kirjoitti:
Paljon huonommin ei voisi enää mennä ko pitää maailmanlopulla pelotella ja kiusata ihmisiä ja ihmisten elämää omien henkilökohtaisten harhojen takia. Kannattaisi vältellä fantasiakirjallisuutta ja muuta vastaavas tyhjänpäiväistä paskaa, harhasi voisivat vähentyä ihan jo konservatiivisellakin hoidolla, ilman laitoshoitoakin.
Jokos muuten voisit paljastaa mitä ajattelit tehdä kun ihannoimaasi maailmanloppua ei kaskummaa tulekkaan?- madam-and-zeke
kusettava_kirkko kirjoitti:
"nolasit jälleen ittes "
kyllä aurinko on pallosalamaNäyttää siltä, että aurinko on pikemminkin pallo kuin kuula. Pallo on tosin ateistitieteelle ongelma, koska ateistitiede määräsi, että gravitaatio hallitsee eikä sähkö.
https://www.netikka.net/mpeltonen/plasmateor.htm - madam-and-zeke
kusettava_kirkko kirjoitti:
"18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?" "
Se kellä Pallisalami perseessä
se perseensä peittäköönEn vastusta itseterapiaasi, muttei se sinua pelasta. Jeesus pelastaa.
Ap.t. 4:12
Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman." - madam-and-zeke
ravenlored kirjoitti:
Paljon huonommin ei voisi enää mennä ko pitää maailmanlopulla pelotella ja kiusata ihmisiä ja ihmisten elämää omien henkilökohtaisten harhojen takia. Kannattaisi vältellä fantasiakirjallisuutta ja muuta vastaavas tyhjänpäiväistä paskaa, harhasi voisivat vähentyä ihan jo konservatiivisellakin hoidolla, ilman laitoshoitoakin.
Jokos muuten voisit paljastaa mitä ajattelit tehdä kun ihannoimaasi maailmanloppua ei kaskummaa tulekkaan?RL. Älä vaivu. Maa on vasta 6000 vuotta vanha. Se saa olla vielä 1000 vuotta.
KAAVA
Luominen = 6 päivää duunia 1 päivä lepoa. Luomakunnalle säädetty aika = 6000 vuotta ohdakkeita 1000 vuotta lepoa.
Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten. - tieteenharrastaja
madam-and-zeke kirjoitti:
RL. Älä vaivu. Maa on vasta 6000 vuotta vanha. Se saa olla vielä 1000 vuotta.
KAAVA
Luominen = 6 päivää duunia 1 päivä lepoa. Luomakunnalle säädetty aika = 6000 vuotta ohdakkeita 1000 vuotta lepoa.
Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.Kaavasi on ristiriidoissa reaalimaailman kanssa - ja samalla myös Jumalan luomakunnassaan antaman ilmoituksen.
RL. Älä vaivu. Maa on vasta 6000 vuotta vanha. Se saa olla vielä 1000 vuotta.
KAAVA
Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.sinun henkilkohtainen tulkintasi yhden uskontokunnan mystisist legendoista on totuus. suuri saarnamies ja profeetta kertoo totuuden, luonto toimii vain virheellisesti.
- madam-and-zeke
tieteenharrastaja kirjoitti:
Kaavasi on ristiriidoissa reaalimaailman kanssa - ja samalla myös Jumalan luomakunnassaan antaman ilmoituksen.
TH. Sinua on informoitu. Vain kutsu puuttuu.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm - madam-and-zeke
ravenlored kirjoitti:
sinun henkilkohtainen tulkintasi yhden uskontokunnan mystisist legendoista on totuus. suuri saarnamies ja profeetta kertoo totuuden, luonto toimii vain virheellisesti.
Jos olisit perehtynyt Raamattuun, tietäisit miten asiat ovat. Raamatun selkeä ilmoitus ei ole henk.koht. tulkintani. Luojamme teki meille HELPOKSI luottaa nopeaan luomiseen, koska Hän loi kasvit ennen aurinkoa.
https://www.youtube.com/watch?v=bLHB_hNk42g
Mistä luulet 7-päiväisen työviikon tulleen maailmaan yleiseksi käytännöksi?
7
https://www.youtube.com/watch?v=ZV0hUldrYp4
Selvää on että KASI (äärettömyys/iankaikkisuus) seuraa seiskaa. Se tarkoittaa, että nykyinen luomakunta lakkaa olemasta ja iankaikkisuus alkaa. Simbeliä:)
Matt. 24:35
Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
Ilm:
21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
21:2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
21:3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
21:4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
21:5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki." Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet."
21:6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
21:7 Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
21:8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema." madam-and-zeke kirjoitti:
Jos olisit perehtynyt Raamattuun, tietäisit miten asiat ovat. Raamatun selkeä ilmoitus ei ole henk.koht. tulkintani. Luojamme teki meille HELPOKSI luottaa nopeaan luomiseen, koska Hän loi kasvit ennen aurinkoa.
https://www.youtube.com/watch?v=bLHB_hNk42g
Mistä luulet 7-päiväisen työviikon tulleen maailmaan yleiseksi käytännöksi?
7
https://www.youtube.com/watch?v=ZV0hUldrYp4
Selvää on että KASI (äärettömyys/iankaikkisuus) seuraa seiskaa. Se tarkoittaa, että nykyinen luomakunta lakkaa olemasta ja iankaikkisuus alkaa. Simbeliä:)
Matt. 24:35
Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
Ilm:
21:1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
21:2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
21:3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
21:4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
21:5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki." Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet."
21:6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
21:7 Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
21:8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."7 päiväinen viikkohan on perua muinaisesta sumerista, paljon ennnen raamatun keksimistä.
ravenlored kirjoitti:
7 päiväinen viikkohan on perua muinaisesta sumerista, paljon ennnen raamatun keksimistä.
"Seitsenpäiväinen viikko on todennäköisesti lähtöisin Babyloniasta, jossa kuukausi jaettiin neljään noin seitsemän päivän jaksoon[1] ja päivät nimettiin ”seitsemän planeetan” eli Auringon, Kuun, ja viiden paljaalla silmällä erottuvan planeetan mukaan. Planeetat ja myös viikonpäivät olivat saaneet nimensä alkujaan babylonialaisten jumalien mukaan, mutta latinassa ne korvattiin vastaavilla roomalaisten jumalien nimillä, jotka vielä nykyäänkin ovat käytössä myös planeettojen niminä. Auringolle, Kuulle ja viidelle planeetalle omistettiin aikoinaan myös vuoronperään viikon tunnit (planetaariset tunnit), ja kukin viikonpäivä sai sen taivaankappaleen nimen, jolle sen ensimmäinen tunti oli omistettu.[5] Täten viikonpäivät vastasivat eri taivaankappaleita seuraavasti:[1]
sunnuntai – aurinko
maanantai – kuu
tiistai – Mars
keskiviikko – Merkurius
torstai – Jupiter
perjantai – Venus
lauantai – Saturnus"
Jaa, se olikin tuoreempaa perua, eli sumerin siviilisaatiosta kehittynyttä babyloniaa, mutta jeesukset jumalat raamatut ja juutalaiset kiusallisesti liitykkään asiaan, vaan raamatun 7 päivän viikko onkin varastettu kehittyneemmistä kulttuureista jota sitten kristityt ylimielisen röyhkeästi väittävät omakseen :D Asia mikä ei yllätä ketään millääntavalla.ravenlored kirjoitti:
"Seitsenpäiväinen viikko on todennäköisesti lähtöisin Babyloniasta, jossa kuukausi jaettiin neljään noin seitsemän päivän jaksoon[1] ja päivät nimettiin ”seitsemän planeetan” eli Auringon, Kuun, ja viiden paljaalla silmällä erottuvan planeetan mukaan. Planeetat ja myös viikonpäivät olivat saaneet nimensä alkujaan babylonialaisten jumalien mukaan, mutta latinassa ne korvattiin vastaavilla roomalaisten jumalien nimillä, jotka vielä nykyäänkin ovat käytössä myös planeettojen niminä. Auringolle, Kuulle ja viidelle planeetalle omistettiin aikoinaan myös vuoronperään viikon tunnit (planetaariset tunnit), ja kukin viikonpäivä sai sen taivaankappaleen nimen, jolle sen ensimmäinen tunti oli omistettu.[5] Täten viikonpäivät vastasivat eri taivaankappaleita seuraavasti:[1]
sunnuntai – aurinko
maanantai – kuu
tiistai – Mars
keskiviikko – Merkurius
torstai – Jupiter
perjantai – Venus
lauantai – Saturnus"
Jaa, se olikin tuoreempaa perua, eli sumerin siviilisaatiosta kehittynyttä babyloniaa, mutta jeesukset jumalat raamatut ja juutalaiset kiusallisesti liitykkään asiaan, vaan raamatun 7 päivän viikko onkin varastettu kehittyneemmistä kulttuureista jota sitten kristityt ylimielisen röyhkeästi väittävät omakseen :D Asia mikä ei yllätä ketään millääntavalla.Kirjoittelin tänne jokin aika sitten juuri 7-päiväisen viikon ja erityisesti sapatin historiasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14585091/loytyyko-raamatusta-mekanismit-luomiselle#comment-87460329
Taivaankappaleisiin liittyvään muinaiseen taikauskoonhan noissakin viitataan.- sormetonjahve
ravenlored kirjoitti:
7 päiväinen viikkohan on perua muinaisesta sumerista, paljon ennnen raamatun keksimistä.
Raamatun 7 päiväinen viikko johtuu siitä että jahve kävi varastelemassa ideoitaan muilta jumalilta niin paljon että ne hermostuivat siihen ja rangaistukseksi leikkasivat jahvelta kolme sormea pois. Koska jahven laskutaito rajoittui sormien määrään niin meillä on nyt sitten 7 päiväinen viikko 10 päiväisen sijasta.
Näyttää siltä, että aurinko on pikemminkin pallo kuin kuula. Pallo on tosin ateistitieteelle ongelma, koska ateistitiede määräsi, että gravitaatio hallitsee eikä sähkö.
https://www.netikka.net/mpeltonen/plasmateor.htm"että gravitaatio hallitsee eikä sähkö."
kyllä se on pyha sähköankerias joka hallitsee
- atteitte
Unohda jumalat. Tähdet kuolivat, jotta sinä sait syntyä.
- atteitte
Universumin energia ja materia on reservimme, josta planeettamme, aurinkomme ja elämämme on syntynyt. Kaiken sen luovutamme takaisin universumille. Universumi, luojamme.
- madam-and-zeke
EVOLUUTIO
- Räjähdys loi aineen.
- Aika loi elämän.
Sivistynyt/kehittynyt eläinkunta: "Hip hip hurrraa universumi!"
https://www.google.fi/search?q=miss universum&biw=1190&bih=863&tbm=isch - magyar1000
miks dorkennat ittees ?
magyar1000 kirjoitti:
miks dorkennat ittees ?
Itse asiassa "- Räjähdys loi aineen. - Aika loi elämän." on yurkilta harvinaisen selväjärkinen purske.
- 0014
Ai että supernovan räjähdys synnytti meidät?
Tuolta astiko ihmisen geeneihin on syntynyt ymmärrys räjäytellä milloin mitäkin, toinen toisiammekin, ja kun halu ydinpommin omistamiseen näyttää olevan miltei jokaisella valtiolla, niin se vasta olisi jotakin kun pääsisi räjäyttelemään toisiaan ydinpommeilla, kuten pari kertaa historian saatossa on jo tapahtunut.- hihähä
>Ai että supernovan räjähdys synnytti meidät?
Se synnytti ne raskaammat alkuaineet, joista me koostumme. Geenien "ymmärryksen" kanssa sillä ei ollut kuin välillinen rooli. - tieteenharrastaja
hihähä kirjoitti:
>Ai että supernovan räjähdys synnytti meidät?
Se synnytti ne raskaammat alkuaineet, joista me koostumme. Geenien "ymmärryksen" kanssa sillä ei ollut kuin välillinen rooli.Tarkemmin ottaen raaka-aineidemme pääosaa syntyy kaiken aikaa lähes kaikissa tähdissä. Supernovat levittävät ne sekä tuottamansa raskaammat (ja harvinaiset) alkuaineet avaruuden pölypilviksi sekä panevat paineaalloillaan alulle pilvien luhistumisia kokoon aurinkokuntien alkioiksi.
Meidän varsinaisia synnyttäjiämme ovat kuiitnekin gravitaatio ja sähkömagnetismi (tähdet ja planeetat) sekä evoluutio (elämän monimuotoisuus). tieteenharrastaja kirjoitti:
Tarkemmin ottaen raaka-aineidemme pääosaa syntyy kaiken aikaa lähes kaikissa tähdissä. Supernovat levittävät ne sekä tuottamansa raskaammat (ja harvinaiset) alkuaineet avaruuden pölypilviksi sekä panevat paineaalloillaan alulle pilvien luhistumisia kokoon aurinkokuntien alkioiksi.
Meidän varsinaisia synnyttäjiämme ovat kuiitnekin gravitaatio ja sähkömagnetismi (tähdet ja planeetat) sekä evoluutio (elämän monimuotoisuus).Aletaan alusta. Miten KAIKKI alkuaineet syntyivät? Todisteet? Ei oletuksia pliis.
- tieteenharrastaja
yurki1000js kirjoitti:
Aletaan alusta. Miten KAIKKI alkuaineet syntyivät? Todisteet? Ei oletuksia pliis.
Alkuräjähdys tuotti äärimmäiseh kuumaa alkeishiukkasplasmaa, jonka vähän jäähdyttyä sen kvarkit liittyivät yhteen protoneiksi ja neutroneiksi. Ensimmäonen syntynyt alkuaine oli siis vety-ydin (yksinäinen protoni). Alkuräjähdyksessä syntyi lisåksi melkoisesti heliumia. Muuta alkuaineet syntyivät tähtien fuusioprosesseissa sekä suurten tähiten supernovarähjähdyksissä.
"https://fi.wikipedia.org/wiki/Ydinsynteesi"
Nukleosynteersin teoria perustuu havaintoihin aineiden rakenteesta sekä kokeisiin hiukkaskiihdyttimillä, joilla atomiytimiä törnäytetään toisiinsa. - madam-and-zeke
Alkuräjähdys tuotti äärimmäiseh kuumaa alkeishiukkasplasmaa, jonka vähän jäähdyttyä sen kvarkit liittyivät yhteen protoneiksi ja neutroneiksi. Ensimmäonen syntynyt alkuaine oli siis vety-ydin (yksinäinen protoni). Alkuräjähdyksessä syntyi lisåksi melkoisesti heliumia. Muuta alkuaineet syntyivät tähtien fuusioprosesseissa sekä suurten tähiten supernovarähjähdyksissä.
"https://fi.wikipedia.org/wiki/Ydinsynteesi"
Nukleosynteersin teoria perustuu havaintoihin aineiden rakenteesta sekä kokeisiin hiukkaskiihdyttimillä, joilla atomiytimiä törnäytetään toisiinsa. - kjhjkkjhkjh
Toiset puhuvat tieteestä ja toiset postikorttimaakarin korteista.
Hupaisaa.
- einytsentään
"Meidän varsinaisia synnyttäjiämme ovat kuiitnekin gravitaatio ja sähkömagnetismi (tähdet ja planeetat) sekä evoluutio (elämän monimuotoisuus)."
Onko siis painovoima synnyttänyt sinut? Nyt kyllä menee liian paksuksi. Kerrohan totuus siitä, kuka on sinut synnyttänyt.- tieteenharrastaja
Meitä ei voisi olla ilman planeetoja, joita ei voisi olla ilman painovoimaa.
- madam-and-zeke
Meitä ei voisi olla ilman planeetoja, joita ei voisi olla ilman painovoimaa.
SÄHKÖ
https://www.netikka.net/mpeltonen/plasmateor.htm
"The Arc Blasted Earth"
https://www.youtube.com/watch?v=ITtvK1wyptU
"Our Electrically Scarred Moon"
https://www.youtube.com/watch?v=CU9WOucaz-0
"The Lightning Scarred Planet, Mars"
https://www.youtube.com/watch?v=tRV1e5_tB6Y
ENERGIAA EETTERISTÄ
https://www.netikka.net/mpeltonen/tesla.htm - magyar1000
SÄHKÖ
https://www.netikka.net/mpeltonen/plasmateor.htm
"The Arc Blasted Earth"
https://www.youtube.com/watch?v=ITtvK1wyptU
"Our Electrically Scarred Moon"
https://www.youtube.com/watch?v=CU9WOucaz-0
"The Lightning Scarred Planet, Mars"
https://www.youtube.com/watch?v=tRV1e5_tB6Y
ENERGIAA EETTERISTÄ
https://www.netikka.net/mpeltonen/tesla.htmlakkaa dorkentamasta ittees
- totuus_esiin
tämän viihdeketjun aloittaja siis oli paikan päällä havaitsemassa. Voisiko kertoa mitä muuta oli näkyvissä?
- Fiksu_Kreationisti2
Viihdekuvitelmat eivät kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu poistoon. - madam-and-zeke
Fiksu_Kreationisti2 kirjoitti:
Viihdekuvitelmat eivät kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu poistoon.OPPIA TÄÄLTÄ
http://www.finbible.fi/jakeittain/VT/1Moos_1.htm
7
https://www.youtube.com/watch?v=ZV0hUldrYp4 - Minkä_Ongelman_Ratkaisee
OPPIA TÄÄLTÄ
http://www.finbible.fi/jakeittain/VT/1Moos_1.htm
7
https://www.youtube.com/watch?v=ZV0hUldrYp4Mitenkä tuota "oppia" voi hyödyntää esim. hiukkasfysiikassa..?
Olikohan vaikeakin synnytys .Pökäle pamahti ja ateistit tuli näin maailmaan ??
Onkohan tämä vajakki sama kuin Bibliaaaaaa? Yhtä lapselliselta ainakin vaikuttaa ja nimimerkkikin vähän samaa muotoa.
" Supernova synnytti meidät "
kyllä maailma on 12000 vuotta vanha
jolloin oli vain apinoita
ja apinat kirjoittivat raamatun.
sitten maailma luotiin 7 apinan päivässä
kyseessä oli punaperseapinat.ja maailma on pökäleillä ,jotka lukee toisten kirjoituksia ja pätevät viisaudellaan buahaa haa noin 5miljardia vuotta vanha .Sillä ei ole väliä jos joku sanoo ens viikolla ,että pyyhkäisimme sitte 13 miljardia vuotta vanha ja taas ens vuonna vaikka 15miljardia .
Meillä päin tuo on nimellä kusetus ja huijaus.Mutta :) onhan aina tyhmiä pökäleitä ,jotka nyökkää kuin kanalauma jyvän perässä ja uskoo nuo sonnat :) Kuinka voi olla oikeesti tyhmää porukkaa ,mutta ku ei oo älliä ni ei oo.
Sitten kaiken kukkuraksi ne viisastelee jollain tosi typerällä wiki jutulla ollakseen oman pienen egonsa kanssa ah niin tasoissa tämän universumin kanssa .
Niin säälittää ,mutta minkäs teet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794