Tiedän kyllä että saan paljon paskaa niskaa tällä. Tiedän että kaikilla on pakkomielle tulla vittuilemaan. Mutta oli miten oli haluisin ihmisen kaveriks, jolla ois sama tavote kun mulla. Oon 170cm ja painan noin 55kg. Tavote on alle 50kg. Nelosella alkava luku. Ja toivoisin siis samaa yrittäviä ihmisiä juttelukavereiks tai tueks tähän. Sellasta ihmistä, jolle vois laittaa viestiä sillon ku iskee himo sipseihin tai mihin vaa. Mut sellasta, joka ois siis samassa tilanteessa ja haluis myös vertaistukea. Oon 24v, eli en halua mitään lapsia tähän vaan ihan aikuisia ihmisiä, kiitos. Toivottavasti löydän sut. Kerron lisää itestäni sitten myöhemmin.
Löytyykö laihdutuskaveria?
heelmi
3
133
Vastaukset
- hopeasiipi7
Moi, kelpaako 30v. tyyppi? Mulla bmi tällä hetkellä n. 17 ja tavoite on vaan alaspäin.
- h---
sama paino mulla ! oisin kiinnostunut
- dianacharette
Ittellä BMI 16 ja puoli, 160cm pituutta löytyy ja oon 20v :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765