Moniko hommaa

Mb-76

Myös ruoanlaittovälineitä? Täällä on monesti niin ruokapainotteista, niin myöskin voisi panostaa välineistöön? Nämä ei paljon kustanna ainakaan isoissa kaupungeissa, kun kiertelee marketit ja ostaa mitä halvalla saa. Jättää sen tupakkiaskin vaikka ostamatta ja siinä se raha. Näitä pitää selvästi kerätä ajan kanssa, niin saa tarjoukset hyödynnettyä. Itse löysin nyt Fiskars Norr:in sellaisia hienoja puuvarrellisia veitsiä ja yhden kinkkuhaarukan, myöskin hammastetun lihaveitsen. Pitää kokeilla, miten tehoaa kinkkuun. Näitä myytiin 10-15e/kpl, vaikka oikea a 30-40e. Sen myös uskon, nämä on oikeasti hienot! Ajan kanssa saa kerättyä alesta tosi hienot keittiövälineet ja astiat myös! Riittää kun pitää silmänsä auki ja kiertelee. Heti ostaa, jos jotain laatua edullisesti saa ja syö vaikka kynsiä! Vaikka viime pennosensa laittaa.

Kuulun My Iittala ponyyn, ei kun klubiin! Kyllähän nämä hienoja on ja en ihmettele, vaikka naiset vauhkoontuu näistä. Myöskin naisiin voi tehdä vaikutuksen, kun kaiken on laittanut tip top ja nähnyt vaivaa. Töissä myös kannattaa käydä, että saa laitettua, laittaa mitä laittaa ja aina leitettavaa riittää. Aktiivinen kannattaa olla joka asiassa, eikä valittaa. Näillä Keittiövälineillä on tosi hieno sitten valmistaa leipäjonon eväitä ja vaikka merketin rosikesta pengottua! Maltilla ja kiertelemällä saa uskomatonta jälkeä aikaan ja iskee heti, kun jotain näkee. Nyt on kiikarissa Deloghin voileipä-grilli, ellei sitten jotain huipputarjouksia taas tule eteen. Nyt oli Rukan tuulipukuja 50e yhdessä marketissa, ja kukaan ei ostanut kun talvi ja kylmä. Kyllä se lämpöinen keli sieltä taas tulee!

Minusta aktiivisuudella pystyy tekemään paljon köyhyyden eteen. Itse pidän kuitenkin tästä lookista ja saatan löytyä roskapönttöjä penkomastakin.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hankittu on. Saatukin. Kaupat yleensä Honkkari,Biltema,Tokmanni ja näillä mennään ylpeästi keittiössä.

• tavis.kokki

Mulla ihan tavalliset aterimet ja ruoanlaittovälineet. Keskityn enemmän siihen ruokaan :)

• kovis.takki

Joo mut vehkeet pitää olla kunnossa.

• vuosiavanhaa

Kihlajaislahjaks saatuo 10l kattila,(17v sitten) 5l kattila, häälahja, 16v sitten)terästä ja pari kunnon fileerausveitseä, ( noin 15v vanhoja, terotettu, yhä teräviä) , häälahjoja, kuten myös lautaset aterimet ja mukit, sukulaisten lahjoittamia kaluja kertynyt enemmän kuin ehtii käyttää tai kunnolla kaappiin mahtuu. Yksi täkkeinpiä kapineita fiskarsin sakset, leikkaa kaiken kalan selkäruodosta makkarapakentin muoviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      104
      8686
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6660
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6449
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5201
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4337
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2876
    Aihe