Leffamokat

koppelolainen

No kertokaa ny kaikki mokat ja kuvaus virheet THS-leffoista mitä tiiätte..
=)
Itte hoksasin ku 1-leffassa Aragorn tappa uruk-päällikön ja juoksee haavoittuneen Boromirin luo nii siinä yks örkki on jo nousemassa maasta vaikka pitäs olla jo kuollu!! :D
Ja sit se ainainen auto siel pellolla!!

24

4475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirvimir

      Mä oon kyllä syvästi sitä mieltä että siellä pellolla ei mikään auto aja, vaan tyylii joku "savupiippu"..toi on jo niin klisee ja mä oon monta kertaa zoomannu sen! En usko et niin näkyvä juttu ois päässy leffaa..

      • Mä...

        Oon samaa mieltä, savupiippu se on.


      • Minni

        Se automoka on poistettu DVD-versioista. Se näkyy vain ja ainoastaan siinä elokuvateatteriversiossa.


      • wood-fani

        kuule en tiä kato kyllä sinne on voinut tulla vaikka uus örkki!! mun mielestä niissä elokuvissa ei oo mitään vikaa!!!!!


      • Kirkkokyrpä
        Minni kirjoitti:

        Se automoka on poistettu DVD-versioista. Se näkyy vain ja ainoastaan siinä elokuvateatteriversiossa.

        piste .


    • eowyn

      en oo ikinä edes huomannu sitä auto juttuu missä kohas se tarkalleen on?? yks moka jonka oon huomannu on kahes tornis siinä lopussa kun ne ryntää ulos sieltä helminsyvänteestä hevosilla niin siinä ainaki yks urukki juoksee suoraan legolaksen hevosen läpi=) se on aikasta hassu!!=)

      • Kirkkokyrpä

        Se savupiippu kohtaus on Fellowship of the ring:ssä, siinä kun Sam ja Frodo lähtevät pois Konnusta ja ovat siinä pellolla..se savu näkyy siellä kaukana takana. Kyllä sen hyvin huomaa kun van tietää että missä kohdassa leffaa se on..


      • Kirkkokyrpä kirjoitti:

        Se savupiippu kohtaus on Fellowship of the ring:ssä, siinä kun Sam ja Frodo lähtevät pois Konnusta ja ovat siinä pellolla..se savu näkyy siellä kaukana takana. Kyllä sen hyvin huomaa kun van tietää että missä kohdassa leffaa se on..

        Itekkään en oo ikinä mitään mokia huomannu, vaikka oon tienny mitä ne suunnilleen on. Ei niitä halua etsiä sieltä kun pistää silmään joka kerta kun kattoo leffaa.


      • Minä

        Se on ensimmäisessä osassa ja siinä kohdassa, jossa sam ja Frodo kävelevät viljapellolla (tai mikä sitten lieneekään) Sam pysähtyy ja sanoo että jos astuu askeleenkin nii on kauempana kotoo ku ikinä...heti sen jälkeen oikella aika ylhäällä voi nähdä jotakin outoa savua. en ehkä oo sitä mieltä että se on auto mutta en oo kyllä varma.


    • Minni

      Eniten kuitenkin naurattaa kohtaus Kalmansoilta, jossa Frodolla on jalassa maastokengät ...Onko niitä jo Keskimaassakin?
      Ärsyttävimpinä mokina pidän puolihuolimattomia lavasteita esim. avustajien epäasiallinen pukeutuminen joissain kohtauksissa (rannekelloja, farkkuja yms). Tietenkään en ole 100% varma, etteikö niitä voisi olla myös Keskimaassa, mutta tuskimpa Tolkien ihan noin sitä maailmaa luodessa ajatteli.

      • Jeppe

        Hyvä yritys provoilla, mutta pieleen menee. Esimerkiksi Kalmansuot kuvattiin parkkipaikalla, joten Frodon ei tarvinnut taapertaa maastokengissä kuvauspaikalle. Hobittijalat olivat liimattu paikoilleen, kuten kaikkina muinakin aamuina. Katselepa dokumentit DVD:ltä leffan tekemisestä.


      • population
        Jeppe kirjoitti:

        Hyvä yritys provoilla, mutta pieleen menee. Esimerkiksi Kalmansuot kuvattiin parkkipaikalla, joten Frodon ei tarvinnut taapertaa maastokengissä kuvauspaikalle. Hobittijalat olivat liimattu paikoilleen, kuten kaikkina muinakin aamuina. Katselepa dokumentit DVD:ltä leffan tekemisestä.

        Jackson itse katsoi kohdan ja se ei todellakaan ole auto mikä siellä menee vaan savupiippu.Ja missäköhän kohtaa muka elokuvissa näkyy farkkuja tai rannekelloja? Sanokaa tarkka kohta niin katson jonka jälkeen uskon. Tuota en kyllä vielä usko.Näin on.

        Ja onhan sitä sanottu että alussa kun 4 hobittia juoksevat nazgulia pakoon, jossakin vaiheessa Bad Taste-naamari vilahtaa jossakin pusikossa tai jossain. Onko kukaan itse nähnyt tätä vai onko vain puhetta? Kyllähän noita juttuja riittää loputtomiin asti...


      • minä

        Kalmansuolla frodolla ei ole maastokenkiä jalassa ja siinä ykkösen alussa ku frodo,sam, pippin ja merri juoksee nazguleita karkuun niin siellä pusikossa ei vilahda bad taste-naamari.KAtoin noi molemmat hidastuksella (kuva kerrallaa):)


    • blackelf

      1. Kun Rohirrim tappaa Merriä ja Pippiniä vankina pitämät Urukit, Pippinin kädet on ensin sidottuna ja sitten äkkiä vapaina, kun hevonen nousee hänen yllään takajaloille. Myöhemmin Pippin ja Merri hinkkaa siteet käsistään! Sit Merrin kasvoissa oleva haava on ensin muistaakseni oikealla puolella kasvoja ja sitten äkkiä vasemmalla. Myöhemmin haava on taas oikealla. (saattoi olla toisinpäin, mutta kuitenkin)

      2.Frodo ja Sam vaihtaasiellä joella paikkaa Aragornin edessä veneessä.

      • elven-fair

        Itse en ole löytänyt silmiin pistäviä virheitä yhdestäkään leffoista, mikä on aika ihme tuotannon kokoon verrattuna. Mutta tuosta, että Frodon ja Samin paikka vaihtuu veneessä. Kirjan lukeneet varmasti tietävät, että matka Lothlorienista Anduinia pitkin Emyn Muilin rantamille kesti usean päivän. Ei siis mikään ihme, että hobitit ovat vaikka eräänä aamuna sattumalta kavunneet eri paikkoihin istumaan.


      • blackelf
        elven-fair kirjoitti:

        Itse en ole löytänyt silmiin pistäviä virheitä yhdestäkään leffoista, mikä on aika ihme tuotannon kokoon verrattuna. Mutta tuosta, että Frodon ja Samin paikka vaihtuu veneessä. Kirjan lukeneet varmasti tietävät, että matka Lothlorienista Anduinia pitkin Emyn Muilin rantamille kesti usean päivän. Ei siis mikään ihme, että hobitit ovat vaikka eräänä aamuna sattumalta kavunneet eri paikkoihin istumaan.

        niin totta. Saattaahan se siitä johtua.


      • phoebe
        blackelf kirjoitti:

        niin totta. Saattaahan se siitä johtua.

        no siis varmana on jotain pikkusia mokia tapahtunu... mut ei mulle oo ainakaan silmään pistäny mikään, mikä haittais leffan kulkua ja sillee.... .. mä luin jostain et helmin syvänteen taistelussa (jos se se oli..) niin vilahtaa kamera siellä jossain maassa tai kivellä.. .. en tiiä.. .. voi olla totta


      • Suzy_91
        phoebe kirjoitti:

        no siis varmana on jotain pikkusia mokia tapahtunu... mut ei mulle oo ainakaan silmään pistäny mikään, mikä haittais leffan kulkua ja sillee.... .. mä luin jostain et helmin syvänteen taistelussa (jos se se oli..) niin vilahtaa kamera siellä jossain maassa tai kivellä.. .. en tiiä.. .. voi olla totta

        Ni hei hyvät ihmiset! Mitä järkee on ettii jotain mokii kaikista leffoista yms..?
        Must ei ainakaan mitään.Siis ei MITÄÄN!!!!!! Jonku mielest voi ol ihan hauskaaki joka kerta kattoo joku tyhmä moka,mut kun on kerran nähnyt sen, ni sit sen näkee joka kerta. Ja sit viel kirjotellaan niistä kaikille, ja kun joku lukee niistä mokista, ni sit se rupee ettiin niit siit leffast. SiiS HaLoO! Miettikää ny ees jotain mitä teette!


      • minä

        blackelf oot oikeesa ton sitomisjutun kans ja sit ton haavajutun kans.katoin ne hidastettuna ni kyl huomas noi mokat mut tosta paikan vaihosta en tiä ku en oo viel kattonu et kävikö niin


      • minä
        elven-fair kirjoitti:

        Itse en ole löytänyt silmiin pistäviä virheitä yhdestäkään leffoista, mikä on aika ihme tuotannon kokoon verrattuna. Mutta tuosta, että Frodon ja Samin paikka vaihtuu veneessä. Kirjan lukeneet varmasti tietävät, että matka Lothlorienista Anduinia pitkin Emyn Muilin rantamille kesti usean päivän. Ei siis mikään ihme, että hobitit ovat vaikka eräänä aamuna sattumalta kavunneet eri paikkoihin istumaan.

        Joo kyllä frodon ja samin paikat vaihtu siinä joella.joittenkin mielestä seon moka ja taas toisten mielestä ei.


      • minä
        phoebe kirjoitti:

        no siis varmana on jotain pikkusia mokia tapahtunu... mut ei mulle oo ainakaan silmään pistäny mikään, mikä haittais leffan kulkua ja sillee.... .. mä luin jostain et helmin syvänteen taistelussa (jos se se oli..) niin vilahtaa kamera siellä jossain maassa tai kivellä.. .. en tiiä.. .. voi olla totta

        mä en huomannu ainakaa siinä myllerryksessä mitää kameraa maassa tai kivellä.voisko joku kertoa vähän tarkemmin että missä kohtii se kameran pitäs olla??
        Sit se et ku ne ryntää sieltä helmen syvänteestä niillä hevosilla ulos niin legolaksen hevosen läpi juoksis urukki.Katoin kyl sen kohtauksen hidastuksella,en kyl kunnolla saanu selvää et juoksiko se urukki läpi vai ei mut voi se olla mahollista ku ne urukithan on tehty tietsikalla.


      • Legolas-Viherlehti
        minä kirjoitti:

        mä en huomannu ainakaa siinä myllerryksessä mitää kameraa maassa tai kivellä.voisko joku kertoa vähän tarkemmin että missä kohtii se kameran pitäs olla??
        Sit se et ku ne ryntää sieltä helmen syvänteestä niillä hevosilla ulos niin legolaksen hevosen läpi juoksis urukki.Katoin kyl sen kohtauksen hidastuksella,en kyl kunnolla saanu selvää et juoksiko se urukki läpi vai ei mut voi se olla mahollista ku ne urukithan on tehty tietsikalla.

        jotkut hevoset on tehty tietsikalla ei urukit.


    • minä

      Ensinnäkin tsh1 se savu tulee savupiipusta ja toisex siinä ykkkösen lopussa kun aragon juoksee haavottunee boromirin luo ni aragon siinä matkalla potkasee sitä yhtä uruk-haita ja sit aragonin viittaa menee sen uruk-hain päältä ni se näyttää siltä et se nousis ylös.Katoin sen dvd-soittimella kuva kerrallaan:)

    • Haltia Legolas <3333

      ...onko niitä pakko etsiä? Jotkut tykkäävät etsimisestä, jotkut eivät. :D Noh, kun niistä nyt tuli puhe niin...

      1. osa - The Fellowship of the Ring:
      -Gandalfin nauha on välillä auki, välillä kiinni. (Tosin, kyllähän meidän pitäisi tietää, että kun kyseessä on velho, niin tokihan nauha välillä on auki ja välillä ei.)
      -Kun Frodo on veneessä ja lähdössä yksin, niin Sam tulee ja huutaa tulevansa mukaan. Frodo huutaa Samille, ettei tämä osaa uida ja yhtäkkiä Sam vajoaa veden alle. Sam on veden alla jo melko syvällä, kun käsi tulee ja vetää hänet ylös. Näyttää siltä, että Sam olisi vajonnut veden alle jo aika pitkälle, joten luulisi että Frodo olisi hypännyt Samin perään. Tällaisen kuvan sain elokuvaa katsellessani. Ties sitten, millainen kuva Tolkienilla on ollut kirjoja rustatessa...

      2. osa -The Two Towers:
      -Aluksi Pippinin kädet ovat sidotut ja kun se hevonen nousee takajaloilleen, niin yhtäkkiä kädet ovatkin auki. Kun Pippin ja Merri lähtevät ryömimään, ovat Pippinin kädet sidotut.

      3. osa - The Return of the King:
      -En oo löytänyt, enkä aio myöskään etsimällä etsiä.

      Jospas tossa on jotaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe