Miten kiireinen työpäivä Babylonin oravanpyörässä on sujunut tähän asti? Tuntuiko mukavalta herätä tänäaamuna täsmällisesti klo 7, kuten tulet tekemään seuraavat 30-40 vuotta siihen asti, kunnes astut eläkkeelle? Syötyäsi Babylonin virallisen ruokaympyrän mukaisen, hiilihydraattipitoisen aamiaisen ja harjattuasi hampaat, kuten hammaslääkärisedät ovat sinulle opettaneet, lähdit silmiinpistämättömällä värillä maalatulla Toyotallasi kohti uutta työpäivää mielenkiintoisessa toimistotyössäsi. Ennen sitä viet toki 2-3 lastasi päiväkotiin ja/tai kouluun. Olet jo koko aamun naputellut numeroita koneelle, eikö olisi aika nauttia kofeiinia tai lisää hiilihydraattia, että jaksaisit kirjoitella lopputyöpäivän numeroita koneelle?
Klo 16 koittaakin sitten Babylonin oravanpyörän tarjoama vapaus! Kaasuttelet iloisesti iltapäivän ruuhkassa takaisin kotia kohti ja käyt hakemassa 2-3 lastasi pois päiväkodista ja/tai koulusta. Omakotitalossa, jota varten hankittua asuntolainaa tulet maksamaan koko loppuikäsi ajan, vaimosi odottaakin sinua ja ruokaasi. Loihdit vainolle ja lapsillesi perunoista illallisen. Olet rättiväsynyt pakerrettuasi koko päivän Babylonin järjestelmän ja pomosi hyväksi, joten katsottuasi Babylonin virallisen TV-kanavan YLE:n uutiset ja saatuasi päivittäisen annoksen Babylonin propagandaa päätät mennä nukkumaan. Ennen sitä harrastat kuitenkin seksiä vaimosi kanssa lähetyssaarnaaja-asennossa, pimeässä huoneessa peiton alla. Makoilessasi sängyllä ajattelet jo perjantaipäivää: silloin Babylon antaa sinulle luvan irtautua hetkeksi arjen raskaasta aherruksesta nauttimalla laillista päihdykettä, alkoholia ja hölläillä sipsikulhon vieressä Se onkin Babylonin oravanpyörään vangitun elämäsi kohokohtia. Kyllä on hienoa olla yksi pieni hammasratas Babylonin koneistossa!
Hauskaa työpäivänjatkoa vaan sinulle, Babylonin lammas!
Babylonin lampaille...
Sossu-Samuli
1
63
Vastaukset
Älä tule minun tontilleni häiriköimään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162749- 39739
- 49700
- 52571
- 116568
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531