Babylonin lampaille...

Sossu-Samuli

Miten kiireinen työpäivä Babylonin oravanpyörässä on sujunut tähän asti? Tuntuiko mukavalta herätä tänäaamuna täsmällisesti klo 7, kuten tulet tekemään seuraavat 30-40 vuotta siihen asti, kunnes astut eläkkeelle? Syötyäsi Babylonin virallisen ruokaympyrän mukaisen, hiilihydraattipitoisen aamiaisen ja harjattuasi hampaat, kuten hammaslääkärisedät ovat sinulle opettaneet, lähdit silmiinpistämättömällä värillä maalatulla Toyotallasi kohti uutta työpäivää mielenkiintoisessa toimistotyössäsi. Ennen sitä viet toki 2-3 lastasi päiväkotiin ja/tai kouluun. Olet jo koko aamun naputellut numeroita koneelle, eikö olisi aika nauttia kofeiinia tai lisää hiilihydraattia, että jaksaisit kirjoitella lopputyöpäivän numeroita koneelle?

Klo 16 koittaakin sitten Babylonin oravanpyörän tarjoama vapaus! Kaasuttelet iloisesti iltapäivän ruuhkassa takaisin kotia kohti ja käyt hakemassa 2-3 lastasi pois päiväkodista ja/tai koulusta. Omakotitalossa, jota varten hankittua asuntolainaa tulet maksamaan koko loppuikäsi ajan, vaimosi odottaakin sinua ja ruokaasi. Loihdit vainolle ja lapsillesi perunoista illallisen. Olet rättiväsynyt pakerrettuasi koko päivän Babylonin järjestelmän ja pomosi hyväksi, joten katsottuasi Babylonin virallisen TV-kanavan YLE:n uutiset ja saatuasi päivittäisen annoksen Babylonin propagandaa päätät mennä nukkumaan. Ennen sitä harrastat kuitenkin seksiä vaimosi kanssa lähetyssaarnaaja-asennossa, pimeässä huoneessa peiton alla. Makoilessasi sängyllä ajattelet jo perjantaipäivää: silloin Babylon antaa sinulle luvan irtautua hetkeksi arjen raskaasta aherruksesta nauttimalla laillista päihdykettä, alkoholia ja hölläillä sipsikulhon vieressä Se onkin Babylonin oravanpyörään vangitun elämäsi kohokohtia. Kyllä on hienoa olla yksi pieni hammasratas Babylonin koneistossa!

Hauskaa työpäivänjatkoa vaan sinulle, Babylonin lammas!

1

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä tule minun tontilleni häiriköimään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe