"sotilas karkurit"

enska71

Kyröskoskella Suomen liput liehui sellaisillakin hyypiöillä mitkä ei pystyneet edes suorittamaan varusmiespalvelua lätkiin lähdettiin kun oltiin pari viikkoa oltu ja kaiken huippu yksi "sankari oli vaan muutaman tunnin varuskunnassa kun lähti Äitin kainaloon,mitähän tälläiset hyypät tekisi jos tulis oikein tosi tilanne . Joopa joo Isällä ja pojilla "punaset" paperit mutta kovin ollaan isänmaallisia ja kovia porvareita,eipä voi muuta sanoa kuin täysiä surkimuksia mamman poikia voi voi sentään.

20

1433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpit

mä en viittiny liputtaa ollenkaan moisen asian takia

• Osama654

Eikös oikea isänmaallisuusu kasva vapaaehtoisuudesta

• rk62762

Ei todellakaan,ja sota-aikaan ei ollu vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        rk62762 kirjoitti:

Ei todellakaan,ja sota-aikaan ei ollu vaihtoehtoja.

Tuo on nyt täyttä tilanne sokeutta aina on olemassa vaihtoehtoja. Mutta piintynyt asenne estää näkemästä niitä.

• Kaapo12

Jaa uteliaanana kysyisin miksei?? Minä kyllä olen vapauden kannalla. Se on ainoa asia jota kannattaa puolustaa millään tavalla maailmassa.

• käytyonjaohion

Kaulassa varmaan roikkui vielä isin ja äitin rippilahjaksi ostama kultainen Suomileijona kaulakoru,joi kovana miehenä Suomi viinaa räkä poskella kunnes kuset housuissa sammui.

• everstiksi

"sankari oli vaan muutaman tunnin varuskunnassa kun lähti Äitin kainaloon,mitähän tälläiset hyypät tekisi jos tulis oikein tosi tilanne .......KÄPYKAARTIIN.....

• Ezio911

Kyl mä en lähtis suomee puolustaa sotaan. Asiat saatu niin huonoks. Eri asia silloin -40 luvulla

• Tottataloon

Kaikkein sorakiimaisimmat vinkujat ovat liki poikkeuksetta MV-lehdykän lukijoita ja siis putinisteja. Isänmaallisuutta vastaan on sellainen, joka yhdenkin jutun Janitskinin valhemediasta uskoo. Se kun on Venäjän maksama propagandakanava, vaan eihän nämä tollot lähdekritiikitsä mitään tajua nämä lippuhihaklajupäänatsit. Itsenäisyyspäivänäkin kehtaavat mieltä osoittaa ja veteraanien kunnian vetää lokaan, mokomat pellet.

Onneksi tuot avihajengiä ei juuri täällä Hämeenkyrössä ole. Tännekin kirjoittelee muutama uusnatsi j alinkittää samoja sontaaivustoja ehtimiseen, vaan eipä asu likimaillakaan. Onneksi. Syrjäytyneet rääpäleet ovat itähelsinkiä ja Poria...

• ersqholphh

En juuri tiedä niin vammaisia isänmaanystäviä kuin mitä Hämeenkyrö-Ikaalinen-Parkano-akselilla majailee.

• Anonyymi

On vammaisillakin oikeus isänmaalisuuteen

• Anonyymi

... 5 vuotta myöhemmin päivitystä ketjuun. Ajankohtaisia aiheita:

Mistä tunnistaa vakoilijan?

Siitä että se ensimmäisenä kyselee että missä olit armeijassa.

• Anonyymi

No, missä olit ?

• Anonyymi

Ihmetelen kovasti ettei suomessa ole armeijassa kamikaze osastoa tai itsemurha kommandoja..

• Anonyymi

No on sinulla ihmettelyn aiheet...

• Anonyymi

Lieneekö jokaisen sitä suorittaa jos kyvyt vaan ei riitä !
      Mutta se välillä ihmetyttää erikoiskohtelu urheilijoiden kohdalla ettei palvelusta tarvita, säälittä se porukka.
      No mieluusti jokainen palvelkoon omilla kyvyillään ja taidoillaan

• Anonyymi

Aina voi perustaa semmosen erikois osaston jossa ehdoton halu puolustaa isänmaataan on se tärkein asia.!!!!Eikä olis väljä osaako lukea tai laskea. Pääasia että pyssy pysyy kädessä sekä pistin heiluu. Kuin koljon virralla Sven Tuuvalla aikoinaan. Koulutus ei tarvis olla todellakaan kovin pitkä muutama viikko iltakoulutuksena ja viikoloppu leireillä riittää varmasti siihen että osataan ne aseiden käytön perus asiat ja hieman muutakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi perustaa semmosen erikois osaston jossa ehdoton halu puolustaa isänmaataan on se tärkein asia.!!!!Eikä olis väljä osaako lukea tai laskea. Pääasia että pyssy pysyy kädessä sekä pistin heiluu. Kuin koljon virralla Sven Tuuvalla aikoinaan. Koulutus ei tarvis olla todellakaan kovin pitkä muutama viikko iltakoulutuksena ja viikoloppu leireillä riittää varmasti siihen että osataan ne aseiden käytön perus asiat ja hieman muutakin

Jep. Sanotaan, että kyllä kynsi löytyy kun perse kutiaa, eli saattaapa se sivarikin innostua aseenkäyttöön kun vieraan valtion rautasaapas potkii ulko-ovea.

• Anonyymi

Jos pitäisi henkensä menettää, niin taistellen vai lampaana määkien?

• Anonyymi

Niin määkivät lampaatkin muuttuvat laumana helposti susiksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe