Postin jakelu

tarja59

Postin palvelut ovat todella ala-arvoista palvelua nykyisin. Soitin postin asiakaspalveluun, odotin 30 minuuttia jonossa asiakaspalveluun ja halusin tehdä valituksen postin jakelusta. No asiakaspalvelija sanoi: Voi voi kun on kurjaa, ettei postia ole tullut, pitää kai alkaa selvittää miksi ei ole tuuraajaa saatu tilalle vakituisen postinjakajan poissaollessa. Olen saanut viimeksi postia viime lauantaina 3.12.2016 klo: 15.00 aikaan, jonka asiakaspalvelijakin myönsi näkevänsä heidän tiedoista. Minulla olisi ollut tänään lääkärille aika tärkeän tulevan ison leikkauksen takia, mutta enhän tiennyt mennä lääkärille, koska posti ei ollut tuonut kyseisestä asiasta HUS:sin kirjettä. En ole vieläkään saanut kyseistä kirjettä. Hus:sista soitettiin tänään ja kysyttiin syytä, miksi en tullut, kerroin syyn miksi en tullut. Postin syy jakelussa!!! Ja tämä kun ei ole alueellani ensimmäinen kerta postin jakelun ongelmista, tarkistin kalenteristani että tämä on nyt 12 kerta tämän vuoden aikana saman asian takia. Olen kurkkua myöten täynnä postin ala-arvoista palvelua, valitappa vain palvelusta, niin vastaus on aina sama surkea vastaus......

4

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naapurin postit tulee mulle ja mun postit naapurille. Enpä rupea palauttamaan näitä lapsilisä ja muita kuoria taloyhtiön vainoaville pummeille, lahkolaisille ja mummokyylille.

Kanarian matkan luottokorttilaskun Nordeasta palautan ev-lut. pastorille ja herrasmiehelle. Samoin eläkkeellä olevan poliisiperheen postin.

Näin täällä pääkaupunkiseudulla. Posti on muuttunut ilmaisjakeluyhtiön kaltaiseksi osoitteiden arpomisyhtiöksi.

Rinteen hallitus, laittakaa homma kuntoon. Eikä vain johdon palkkoja. Koko ERP ja IOT Postissa kuntoon ja eräpäivällä HETI !

• Anonyymi

Katsokaa käytännössä miten toimii 3 päiväinen jakelu. Lehdet jaitetaan joka päivä. Siis polttoaine kuluissa ei tule säästöä. Jakelupaikassa jakan täytyy erotella kirjeposti pois. Ottaa vain lehdet mukaan. Kirjeet jää avonaiseen hyllyyn. Sinne jää kaikkien nähtäväksi.Mielestäni kirjesalaisuus kärsii. Kuorienpäällä isolla mistä tulee jne.

• Anonyymi

Olen seurannut posti jakelu siirtyminen kolmeen päivää viikossa. Ei mitään järkeä. Lehtiä tulee . Ilmaisjakelu lehtiä ym. Mainosta. Postilenkin viimeinen talo. Siis on ajettava lehden takia. Kirjeet menee siinä samalla

• Anonyymi

Postiluukut voidaan naulata umpeen, kukaan ei tarvi mainoksia ja lehtiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe