Kuinka moni kimppakivaa haluava mies on valmis ottamaan oman vaimonsa mukaan 1N 2M tai 1N 3M
Minä itse haluan nimenomaan sitä että kimpan nainen on oma vaimo koska silloin saamme nauttia molemmat
Olemme täysin heteroja
Moniko mies antaa vaimon osallistua Kimppa 2M+1N
26
1300
Vastaukset
- Meidän.prisessa.mukaan
Olen mies ja haluan ja myös vaimoni haluaa mukaan 1N 2M joka on meidän mielestä paras ryhmä ainakin meille se on yhteinen harrastus ja heteroja ollaan
- Eveliinanilo
Sama täällä. Minä ja oma vaimoni sekä toinen mies. Yhtäaikaa. Kiva odottaa vaimoa hyväillen vuoroaan ja päästä sitten heti liukkaille. On tehty tätä jokunen kerta ja molemmat tykkää. Suosittelen.
- Uskollisuus_kunniaan
Me ollaan kyljellään Ja minä ja vaimo 69 asennossa ja minä nuolen vaimon glitorista ja levitän vaimoni pakaroita kaveri nai häntä takaapäin ja vaimoni ottaa suihin minulta ja kun vieras laukeaa niin käännetään vaimo ja jatketaan niin ķauan kuin kaikki ovat tyytyväisiä
Eikä tarvitse pettää puolisoa.
Olemme täysin heteroja .
- Hurvittelijat
Meillä vaimo on innolla mukana monen miehen kanssa 2-4 miestä kerralla
- Pallinaamari
Kivan kiimaistahan se on kun näkee miten vaimo hyväilee ja saa vieraan kalun kovenemaan. Runkkaa ja imee sitä. Sit kääntyy ja antaa vieraan painaa kiimaiseen pilluunsa toisen miehen kyrvän. Antaa mielellään erään sukulaismiehen käydä kylässä. Nyt tällä kaverilla on salarakas, jonka kans käyvät meillä. Harrastetaan parinvaihtoa ym mukavaa. Ollaan myös umpiheteroja, jos se pitää mainita kuten edelliset kirjoittajat.
No noita kokeiltu, mutta jotenkin en kiihotu niistä ja koen jääväni outsideriksi. Mun psyyke varmaan vaatisi, että olisi toinen nainen, joka kiihottaisi minua siinä mielessä. Vaikka on ollut kimppakivaa, niin taidan olla aika nirso naisten suhteen. Todella hyvän mieskaverin kanssa voisi toimia paremmin, tai teidän muutaman naisenkin, mutta se on tässä elämänvaiheessa MIP. Silloin naseni olisi outsider :/
- Naiset_kunniaan
Ei se monen miehen ja yhden naisen juttu kaikkiin uppoa kimppamuotoja on ylettömästi jos löytyy oikea muoto tai sitten ei
Laitoin vähän huolimattomasti tuon kommentin. Nämä tapaukset ovat olleet sellaisia, että on ollut muitakin naisia, mutta ne ovat jotenkin meennet niin, että muut miehet ovat olleet mun naisen kanssa ja mä koen että mun pitäs kiinnostua niistä muista/siitä toisesta, mutta en vaan pysty syttymään moisesta.
- Kokeilunhaluinen_pari
Me osallistumme vaimon kanssa molemmat mielellään kimppaan
1N 2M - Kimppakivan_nimeen
Meillä osallistutaan mielellään kimppaan enempi miehiä kuin naisia
- Halut.katossa
Meillä vaimoa panee useammin vieras kuin kerran viikossa naivat aviomiehet ja meidän keskinäinen seksi on vilkasta
- Vaimolle.kans
Me ollaan aktiivisia kimpan harrastajia ja nimenomaan sitä että vaimo ja 2M tai useampi
Mutta yleensä miehet meidän kanssa kimpassa eivät halua kumppaneitaan mukaan naitavaksi joka minun mielestä on epäreilua ja itsekästä - Kimppassa
On vahinko kun avio/avopuoliso pettää toisiaan nimppakivaa harrastaessa
- Naiset_kunniaan
Ilmeisesti melko harvinaista herkkua avio/avovaimoille
- Naiset_kunniaan
Moniko nainen on päässyt kimppakivaan missä enemmistö on miehiä ja heteroja miehet tykkää ottaa vain naisia kimppaan
- Vaimolle.kans.miestä
Eikö ole miehiä jotka soisi vaimolle nautintoa miehistä ja soisi myös vaimon nauttivan kimppapanosta
- EiSeAnna
Minä (mies) olen jo useamman vuoden ehdotellut vaimolle kimppaa, mutta hän ei ole vielä suostunut.
Naidessamme olemme puhuneet,miten hän voisi halutessaan saada isoa kyrpää, samalla minun nuollessa klitorista, tai peppureikää aina asennosta riippuen.
Meillä on eräs tuttu vanhapoika,
joka oli mökillämme remonttihommissa ja kävi iltaisin saunassa, riisuen vaatteensa saunan terassilla, meidän istuessa muutaman metrin päässä, jolloin ensimmäisen kerran hänen kyrpänsä näimme.
Se on todella iso, paksu ja suonikas ja terska on aina paljaana.
Sitä näkemäämme kun naidessa muistelemme ja siitä puhumme, alkaa vaimolla vauhti kiihtyä ja pillu lotista äänekkäästi ja hän taatusti saisi sitä, mutta eipä vaan anna pilluaan...
kerran oltiin jo kolmestaan saunassa pikku hiprakassa ja silloin jo luulin, että homma viedään maaliin, mutta kun ei, niin ei!
Minkäs teet?!- Kimppassa
Houkuttele ja todistele vaimolle että
Nauttia saa ja pitääkin
Asiasta ei syytellä eikä olla mustasukkaisia
Se mitä kimpassa tehdään myös kimppaan jää - Vaimolle_vipinää
Anna vaimollesi lupa panna yksin ensin vieraan kanssa
Tai sano että hän saa yksin panon joka kimppapanosta
- Kiimainen_aviopari
Olen ollut vaimon kanssakimppakivan harrastajia enimmäkseen 1N 2 - 3M
Mutta yksi lapsuuden ystävä on ollut mukana jo 27 vuotta ja olemme kaverin kanssa täysin heteroja ja kaikki huomio kohdistetaan vaimoni hyvänolon tuottamiselle
Joten voimme sanoa että vaaimollani on kaksi miestä melko vakituisesti ja sitten vielä on muitakin miehiä
Kyllä me kaikki olemme olleet täysin tyytyväisiä eikä mitään kaunaa - Ystäväporukka
Meillä tykätään kun vaimoa pannaan porukalla ja yksi kun laukeaa niin toinen jatkaa vaihto tulee kuin Jukolan viestissä kyllä siinä miehet saa mutta laukeaa vaimokin monta kertaa peräkkäin ja kukaan ei oikein malta lopettaa ei edes vaimo, vaimo on niin liukaskin kun on täynnä spermaa liukkarina että ei tökI pannessa
- Ystäväporukka
Minä annan ja tykkään kun vaimoa pannaan kimpassa.
Eka vaimokaan näytä kovin kärsivältä hymyssä suin ottaa munaa perseeseen jopa viideltä mieheltä ja moneen kertaan vastaisi varmaan 20-30 miestä panisi kerran
Tässä tuli mieleen että monenko miehen kanssa nainen pystyy/jaksaa panna kerrallaan
. - Ystäväporukka
Ei ole kovin montaa prosenttia kimppakivaa harrastavista miehistä jotka soisivat vaimonsa/tyttöystävän olevan yksin naimassa 2-3 miehen kanssa ei edes silloin kun itse on mukana
- Anonyymi
joo
- kaverille_kans
Täällä päästiin toteuttamaan fantasia 2m 1n. Vaimon kanssa tästä on puhuttu vuosia ja nyt se sitten toteutui. kaikki tykkäsivät ja seuraavasta kerrasta on ollut jo puhetta ja vaimo ehdotteli 2n 1m settiäkin. kivaa oli, vuoroteltiin kaverin kanssa, dp ei onnistunut kun paikat melkoisen tiukat ja kookkaat vehkeet. ei mustasukkaisuutta tai muitakaan ongelmia, päinvastoin, lähensi meitä entisestään ja olemme seksuaalisesti avoimempia kuin aikaisemmin. pitkä ja hyvin toimiva liitto taustalla. tarkennettii vaan sen verran sääntöjä ettei yksin lähdetä säätämään, vaan aina yhdessä, jolloin kumpikin saa esittää mielipiteensä ja tunteensa tilanteesta.
- Perv80
Me ollaan pitkään puhuttu, että otetaan useampi mies mukaan. Haluan nähdä kun vaimo runkkaa eka lastit lentämään ja sitte laukeen melkein ajatuksesta että useempi jätkä laukee vaimon sisään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898256
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586253Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344861- 453311
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573032- 442839
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492770