Pahan Valtakunnan edustajaa Suomessa. Hyi.
Taas hyysätään.
8
<50
Vastaukset
Kannattaisiko antaa olla?
Sinut on niin moneen kertaan ammuttu noiden juttujesi kanssa alas, siis faktalla nuo kuvitelmasi ja kotoaperityn ryssävihasi aiheuttamat hölmöt kommenttisi.OikeistoSosDem kirjoitti:
Multinikin kielen kankeudesta päätellen olet vanha tuttu ja Putinin Trolli.
Tuosta trolliksisyyttelystä, tai oikeastaan sitä sivuavana, juttua muutamassakin ketjussa, jossa oli todistusaineistoksi annettu Jessica Aron juttu, joka ei sitten loppujen lopuksi oikein kestänyt päivänvaloa. Samaa tasoa nämä syyttelysi ovat.
Vahva.idioodid kirjoitti:
Tuosta trolliksisyyttelystä, tai oikeastaan sitä sivuavana, juttua muutamassakin ketjussa, jossa oli todistusaineistoksi annettu Jessica Aron juttu, joka ei sitten loppujen lopuksi oikein kestänyt päivänvaloa. Samaa tasoa nämä syyttelysi ovat.
En minä mitään ole syyttänyt vaan todennut tosiasiat. Sitäpaitsi paljastit itsesi jo toisessa ketjussa.
OikeistoSosDem kirjoitti:
En minä mitään ole syyttänyt vaan todennut tosiasiat. Sitäpaitsi paljastit itsesi jo toisessa ketjussa.
Niinpä tietystikin.
- TärkeäKysymysmys
Sinähän olit siellä?
Koetko jo olevasi heidän edustajansa, vai mistä tänään pipo puristaa?- TärkeäKysymysmys
OikeistoSosDem kirjoitti:
En vastaile älyttömyyksiin,
Et niin, mutta tuohon vastasit. Ymmärrän vastauksesi olevan myöntävä. Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651