Vieläkö joku vuonna 2016 uskoo näitä 1900-luvun alussa keksittyjä naurettavia valheita kannabiksesta? Jos niin on, herätkää. Koko muu maailma on jo osannut avata silmänsä, esim. USA on hyvää vauhtia laillistamassa, Kanada ensi vuonna, Portugali ja Espanja ovat dekriminalisoineet ja rikollisuus sekä päihdehaitat ovat kaikissa kyseisissä paikoissa tippunut, verotuloja tulee enemmän kuin osaavat käyttää ja ihmiset ovat tyytyväisiä. Jenkkien 320 miljoonasta asukkaasta 61% kannattaa laillistamista. Oikeastaan vain yli 60 vuotiaat ihmiset uskovat enää kannabispiikkeihin, porttiteoriaan jne.
Faktoja:
Kannabiksen THC voi muutamassa viikossa puolittaa syöpäsolujen määrän
Kannabiksen "psykoosiriski" on 0,5% siitä mikä alkoholilla on.
Tupakka tappaa 0 ihmistä maailmankaikkeuden aikana. Alkoholi ja tupakka miljoonianjoka vuosi.
Kannabis on laiton vain, koska Presidentti Nixon tarvitsi syyn laittaa tummaihoiset vankilaan.
Nykyään kannabiksen laittomuus on eräs pahimmista ihmisoikeusrikoksista, sillä miljoonat ihmiset valitsevat tämän erittäin turvallisen kasvin esim alkoholin ja tappavien apteekkilääkkeiden sijaan hoitaakseen esim. Unettomuutt tai epilepsiaa, ja siitä rangaistaan sitten vankilalla.
Herätkää oikeasti jo tähän vuosituhanteen, ja miettikää oikeasti miksi kannabis on laitonta vielä tällä hetkellä ja onko se oikein? Jopa YK on todennut että huumeiden, varsinkin kannabiksen laittomuus on eräs suurimpia farsseja ja toivoo tilanteen muuttuvan.
Kannattaa katsoa esim Culture High dokkari.
Onko Suomessa enää kannabis-propagandaan uskovia ?
7
166
Vastaukset
- HUSH
Lopeta narkkihörhöily ja mene töihin!
- Wake-up-people
Olen töissä ja opiskelen. Käytätkö itse esim. alkoholia joka on monin verroin kovempi huume kuin kannabis?
Juuri tämä kertoo, kuinka tyhmiä kieltolain kannattajat oikeasti ovat. Heillä ei ole mitään perusteluita miksi kannabiksen pitäisi olla kielletty, he vain haukkuvat kaikkia jotka ovat eri mieltä ja samalla näyttävät oman tyhmyytensä.
- rakassuomenmaa
Suurin osa meistä suomalaisista on aivopesty pitämään kannabista heroiinin veroisena tajunnanräjäyttäjänä. Sääli ettei asioista voi edes nykypäivänä keskustella järkevästi. Kun ei ole tietoa, ei ole viisauttakaan.
Vasta tulevaisuus parinkymmenen vuoden päästä saa asiaan muutoksen. - tyytikkinelonen
Paskat! Kannabiksen käyttäjien aivot on niiin surkastunut ettei ne tajua että kannabis on tosi paska aine.
Itse olen aikoja sitten pari kertaa maistanut ja tuli niin helvetin huono ja ahdistunut olo. Sitäpaitsi se pelkkä kannabiksen haju aiheuttaa ahdistusta ,hermoheikkoisuutta,päänsärkyä, pahaa oloa jne jne.
Toivottavasti kannabista ei laillisteta ikinä!! En siedä sitä hajua! - ehdotonkielto
Kun on nähnyt lapsensa kannabispsykoosissa niin sitä kokemusta en halua kenellekkään.Pitääkö nuorten tuhota aivonsa?
- Hloppe
On tainnut nähdä lapsi mutsinsa juoppohulluus kohtauksen.
- kannabis_psykoosi_iskee
Kannattaa ennemminkin herätä ja miettiä mikä siinä omassa elämässä on pielessä, että sitä pitää paeta huumemaailmoihin. Huumeet kun aiheuttavat vain ongelmia.
Ei kannabispsykoosin hankimiseen tule yhteiskunnan kannustaa, eli ihan oikein on asiat.
Mutta mikäänhän ei estä teikäläisiä muuttamasta sinne portugaliin. Suomalaiset eivät halua laillistaa sekakäyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579