Jalat maassa silti

NähnytLapsenaJotain

7 vuotias lapseni puhuu varjosta, että hänen huoneessaan on joskus öisin varjo-olento.
Aluksi sanoin, että onhan niitä hämärässä varjoja ja usein unetkin voivat tuntua todellisilta.
Tänään lapsi sanoi, että varjo kutitti yöllä jalasta.
Minua hymyilitti hänen mielikuvituksensa. Tänään lapsi kertoi myös tarkemmin, millainen tuo varjo on.
Muistin, että olen kahdesti lapsena yöllä kohdannut samanlaisen varjon, millaiseksi lapsi kuvaa mustan varjon olevan.
lapsuudessani se ei ollut varjo, vaan todellinen demoni, joka ilmestyi spiritsmin pelaamisen kautta taloomme.
Nyt mietityttää.
Voiko tuollaisia demoni henkiä tulla uskovaiseen kotiin?

25

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuoretjuudean

      Älä lähde tähän vetoon mukaan. Demonien pelko tulee demoneista itsestään, elikä kyseessä on ns. kaksoisbluffi. Saatana yrittää saada teidät kieriskelemään tämän aiheen pohjattomissa pyörteissä. Vaarana on, että Jumalan rauha vaihtuu ainaiseksi varuillaanoloksi ja peloksi. Muistat varmaan, että ns. luonnon kansat pelkäävät erilaisia henkiä. Sinä ja perheesi palvelette Herraa. Hän varjelee teidät.
      Julista kotiisi Jumalan rauhaa Jeesuksessa Kristuksessa, tasapainoa, hyvyyttä, Korkeimman suojaa, johon lapsesi saa mennä. Älä vain ala lapsesi aikana ajaa ulos demonihenkiä kodistanne. Lapselle kuuluu turvallisuus.
      Kiitä Jeesuksen veren voimaa. Lue Psalmi 91 ja 23 ja muita suojelusjakeita Raamatusta vaikka hiljaa kuiskaten lapsesi kohdalle.
      Sinä olet tässä tilanteessa aikuinen ja käyttäydyt aikuisen lailla. Siunausta Sinulle.

      • NähnytLapsenaJotain

        En tietenkään mainitse mitään asiasta lapselleni. Enkä ala ajamaan ulos demoneja, se ei mielestäni edes kuulu minulle.
        Aina olen rukoillut lasteni puolesta, viime yönäkin, siis hiljaa mielessäni.
        Jo aikuinen lapsemme, 20 vuotias asusti tuota samaa huonetta ja hän myös puhui lapsena minulle yöllisistä varjoista.
        En silloin ajatellut niitä sen koommin, vaan laitoin ne vilkkaan mielikuvituksen piikkiin.
        Iltaisin, kun nukutan kahta tyttöämme, rukoilemme iltarukouksen ja kun tytöt nukahtavat, usein huoneesta poistuessani pyydän hiljaa " siunaa isä lapsiamme".


    • faktaapeliin

      Matt. 12:43-45

      43 Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa, eikä löydä.

      44 Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna.

      45 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset päivät tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset. Niin käy myös tälle pahalle sukupolvelle."

    • pitkäänhellari

      Jos olisin lapsen äiti, niin sanoisin ettei tarvitse pelätä jos uskoo ja luottaa Jeesukseen. Mitään paholaisen ajamista ei ainakaan lapsen kuullen ja nähden kannata alkaa tekemään. Kerro että suojelusenkeli on vahvempi kuin tuo musta hahmo.

      • NägnytLapsenaJotain

        Itse olen lapsuuden uskova, Herran armosta täysin, sillä kotini ei ollut uskovainen vielä tuolloin.
        lapsi ei pelkää mustaa hahmoa, sanoo sen olevan mukava.


    • mustasstaraamatusta

      Jos tahdot noitua ja pakottaa henkiä tulemaan näkyviin luoksesi ja tekemään palvelustasi, niin seuratkaa seuraavia ohjeita:

      Olkaa tottelevainen Jumalan käskyille niin paljon kuin mahdollista.

      Perustukaa ja luottakaa Jumalan voimaan ja väkevyyteen: uskokaa vahvasti Hänen kaikkivoipaan apuun työssänne, ja henget tulevat palvelukseenne ja tottelevat teitä.

      Jatkakaa noitumistanne, älkääkä lopettako, vaikka henget eivät heti ilmestyisikään.

      Olkaa väsymätön työssänne ja uskossanne, sillä epäilevä ei koskaan mitään aikaan saa.

      Ottakaa tarkka huomio ajasta, esim.:

      Maanantai-yönä kello yhdestätoista kello kolmeen.

      Tiistai-yönä kello kymmenestä kello kahteen.

      Keskiviikko-yönä kello kahdestatoista kello kolmeen.

      Torstai-yönä kello kahdestatoista kello kahteen.

      Perjantai-yönä kello kymmenestä kello kolmeen.

      Lauantai-yönä kello kymmenestä kello kahteentoista.

      Sunnuntai pitäkää pyhänä Herralle Sepaothille, Adonai, Tetragrammaton.

      • NähnytLapsenaJotain

        Itse en ole pelannut koskaan spiritismiä, vaan muut aikuiset, jotka asuivat lapsuuden kodissani.
        Näin kuitenkin jotain pelottavaa.


      • kauppaakäymään

    • ei.hyvä

      Jos äiti uskoo demoneihin, on syytä ottaa lapsi huostaan.

      • Tarkoitatkoettä

        Eli alkoholiin, huumeisiin yms. Jos on olemassa hyvä Jumala, on olemassa myös paha paholainen.
        Otetaanko lapsi huostaan, jos vanhempi uskoo hyvään Jumalaan?
        Raamatussa on kirjoitettu, on hyvä sekä paha.
        on aivan turhaa väittää, että olisi olemassa vain hyvä. Hyvä tuo esiin pahuuden.


      • Raahab

        Entäpä, jos on olemassa paha jumala? Silloin hänen vastustajansa on hyvä.


      • Höpsistäpussiin

        Jos tarkoitat Isäämme taivaassa, olen kokenut hänen hyvyyden. Olen myös kokenut paholaisen pahuuden.


      • ei.hyvä
        Tarkoitatkoettä kirjoitti:

        Eli alkoholiin, huumeisiin yms. Jos on olemassa hyvä Jumala, on olemassa myös paha paholainen.
        Otetaanko lapsi huostaan, jos vanhempi uskoo hyvään Jumalaan?
        Raamatussa on kirjoitettu, on hyvä sekä paha.
        on aivan turhaa väittää, että olisi olemassa vain hyvä. Hyvä tuo esiin pahuuden.

        Jumala, Paholainen ... saman satukirjan sankareita.
        Lapsikin tietää, että muumipeikko ei tule yöllä makuuhuoneeseen, mutta jos äiti siihen uskoo, täytyy jo huolestua.


      • ei.hyvä
        Höpsistäpussiin kirjoitti:

        Jos tarkoitat Isäämme taivaassa, olen kokenut hänen hyvyyden. Olen myös kokenut paholaisen pahuuden.

        Nyt nukkumaan siitä. Kirjoitat sekavia!


      • jokainenUskooJohonkin
        ei.hyvä kirjoitti:

        Jumala, Paholainen ... saman satukirjan sankareita.
        Lapsikin tietää, että muumipeikko ei tule yöllä makuuhuoneeseen, mutta jos äiti siihen uskoo, täytyy jo huolestua.

        Mihin sinä uskot?


      • ei.hyvä
        jokainenUskooJohonkin kirjoitti:

        Mihin sinä uskot?

        Uskon demokratiaan, tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin, muun muassa.


    • Jos lapsi on uskossa ja täyttynyt Pyhällä Hengellä, sanoisin hänelle että käskee sitä varjoa menemään pois Jeesuksen nimessä. Muuten varmaankin pyytäisin huutamaan vanhemman paikalle ja vanhempi sitten käskee henkeä poistumaan. Tämä tietysti edellyttäen että vanhempi on uskossa eikä hänellä ole tunnustamattomia syntejä tunnolla ja mielellään olisi myös Pyhällä Hengellä täyttynyt.

      Pahoja henkiä on tuohon tapaan ilmaantunut uskovalle läheiselle. Hänellä oli ennen uskoontuloa se henki ilmestynyt useammin jo lapsena. Jeesuksen oman ei näitä tarvitse pelätä mutta ei missään tapauksessa tule myöskään jäädä niiden kanssa "asustelemaan" tai niitä päivittelemään. Hengen voi käskeä pois Jeesuksen nimessä ja sille mahdollisesti avattu portti tulee sulkea. Tarkoitan tällä esim. okkultististen esineiden hävittämistä, ei myymistä tai antamista, vaan hävittämistä, parannuksentekoa okkultistisesta tms. toiminnasta ja hengen käskemistä Jeesuksen nimessä myös pysymään poissa.

      • toimiva-neuvo

        Minä heitin kaikki ristit ja raamatut roskikseen kun halusin hävittää henkivallat kotoani. Nyt olen vapaa.


      • NähnytLapsenaJotain

        Emme asu lapsuudenkodissani. Olemme aikoinan rakentaneet oman kodin.
        Emme ole koskaan säilyttäneet mitään okkultismiin viittavia esineita. En ole itse koskaan pelannut spiritismiä tms tai osallistunut sen kaltaiseen toimintaan.
        Minusta 7 vuotias lapsi on uskovainen, koska on saanut kasvaa uskovaisessa kodissa, eikä osaa kyseenalaista raamatun asioita tms.
        En halua lapsen kuullen ajaa henkiä pois.
        Itse olin kotonani aikoinaan ainoa uskovainen perheenjäsen ja minulle ilmestyi kaksi kertaa spiritismin peluun aikana musta hahmo, mulle ei. siis olin eri huoneessa, kuin nuo pelaajat.
        En tiedä, milloin tulin uskoon. Meillä kotona ei puhuttu hengellisistä asioista mitään.
        Muistan olleeni joku 3-4 vuotias, kun ajattelin, miten Jumala on suuri, että hän voi siirtää vaikka ison talon tuosta vain pellolle ja muistan sellaisenkin, miten minut valtasi valtava kiitollisuus yhtä äkkiä, että tipahdin polvilleni kiittämään Herraa.äJa muistan, että koulusta sain ensimmäisen virsikirjan ja minun oli ihan pakko laulaa virsiä iltaisin, kun se tuntui niin hyvälle ja teki rauhallisen olon.
        Ja muistan joskus aivan pienenä mahakipuisena ajatelleeni, että Jumala paranna maha ja se parani siltä istumalta.
        Mutten muista, kuka kertoi ja mistä tiesin Jumalasta, Jeesuksesta. Minusta siksi tuntuu, että olen ollut aina uskovainen.
        Ja muistan senkin, miten joskus todella jotain 3 vuotiaana pelkäsin mennä yksin vessaan ja huusin, että kaikki pahat henget Jeesuksen nimessä pois. Aika jännä muisto, sillä en muista, että kukaan olisi opettanut minulle tuollaista.
        Kotonani ei puhuttu tuollaisia siis Jumalasta tai Jeesuksesta.


      • AnteeksiKorjaan
        NähnytLapsenaJotain kirjoitti:

        Emme asu lapsuudenkodissani. Olemme aikoinan rakentaneet oman kodin.
        Emme ole koskaan säilyttäneet mitään okkultismiin viittavia esineita. En ole itse koskaan pelannut spiritismiä tms tai osallistunut sen kaltaiseen toimintaan.
        Minusta 7 vuotias lapsi on uskovainen, koska on saanut kasvaa uskovaisessa kodissa, eikä osaa kyseenalaista raamatun asioita tms.
        En halua lapsen kuullen ajaa henkiä pois.
        Itse olin kotonani aikoinaan ainoa uskovainen perheenjäsen ja minulle ilmestyi kaksi kertaa spiritismin peluun aikana musta hahmo, mulle ei. siis olin eri huoneessa, kuin nuo pelaajat.
        En tiedä, milloin tulin uskoon. Meillä kotona ei puhuttu hengellisistä asioista mitään.
        Muistan olleeni joku 3-4 vuotias, kun ajattelin, miten Jumala on suuri, että hän voi siirtää vaikka ison talon tuosta vain pellolle ja muistan sellaisenkin, miten minut valtasi valtava kiitollisuus yhtä äkkiä, että tipahdin polvilleni kiittämään Herraa.äJa muistan, että koulusta sain ensimmäisen virsikirjan ja minun oli ihan pakko laulaa virsiä iltaisin, kun se tuntui niin hyvälle ja teki rauhallisen olon.
        Ja muistan joskus aivan pienenä mahakipuisena ajatelleeni, että Jumala paranna maha ja se parani siltä istumalta.
        Mutten muista, kuka kertoi ja mistä tiesin Jumalasta, Jeesuksesta. Minusta siksi tuntuu, että olen ollut aina uskovainen.
        Ja muistan senkin, miten joskus todella jotain 3 vuotiaana pelkäsin mennä yksin vessaan ja huusin, että kaikki pahat henget Jeesuksen nimessä pois. Aika jännä muisto, sillä en muista, että kukaan olisi opettanut minulle tuollaista.
        Kotonani ei puhuttu tuollaisia siis Jumalasta tai Jeesuksesta.

        Siis minulle ilmestyi, muille ei.


      • omalehmä

        Kaikki näkeminen tapahtuu näkijän omissa aivoissa.


      • RauhallistaYötätoivotan
        omalehmä kirjoitti:

        Kaikki näkeminen tapahtuu näkijän omissa aivoissa.

        Empä osannut odottaa näkeväni, kun en edes tiennyt mitä viereisessä huoneessa touhuttiin eli pelattiin.
        Voit kuvitella, miten järkytyin.
        Siksi peloissani meninkin toiseen huoneeseen turvaa hakemaan, jossa toiset olivat ja huomasin, että pelasivat joyain lattialla.
        Vasta vuosia myöhemmin sain kuulla, mitä olivat pelanneet.
        Muita näkyjä en ole nähnyt. Vain nämä kaksi mustaa hahmoa, jotka ilmestyivät lapsena minulle saman vuorokauden aikana viereisessä huoneessa apiritismin peluun aikana.
        En suosittele.


      • lepoa.ja.rauhaa
        RauhallistaYötätoivotan kirjoitti:

        Empä osannut odottaa näkeväni, kun en edes tiennyt mitä viereisessä huoneessa touhuttiin eli pelattiin.
        Voit kuvitella, miten järkytyin.
        Siksi peloissani meninkin toiseen huoneeseen turvaa hakemaan, jossa toiset olivat ja huomasin, että pelasivat joyain lattialla.
        Vasta vuosia myöhemmin sain kuulla, mitä olivat pelanneet.
        Muita näkyjä en ole nähnyt. Vain nämä kaksi mustaa hahmoa, jotka ilmestyivät lapsena minulle saman vuorokauden aikana viereisessä huoneessa apiritismin peluun aikana.
        En suosittele.

        No siunaat kotisi ja lapsesi ja itsesi. Voit jopa käyttää rukousöjyä, jos sinulla ei ole, niin ota ruokaöljyä ja siunaa se ensin.
        Sinulla on auktoriteetti kotisi ja lastesi ylle, sinulla on oikeus julistaa kotisi vapaaksi demoneista, samoin lapsesi.
        Jumala on aina suurempi.
        Snl 3:24 Kun menet maata, et pelkää mitään, ja maata mentyäsi on unesi makea.
        25 Pääset peljästymästä äkkikauhistuksia ja turmiota, joka jumalattomat yllättää.
        26 Sillä sinä saat luottaa Herraan, hän varjelee sinun jalkasi joutumasta kiinni.


    • mustakarhu

      Missä päin Suomea asutte?

    • mustakarhu2

      Aloittajalle kerron että onko hän nähnyt sen jo? Jos on nähnyt niin kokeile herättää lapsesi aikasin ennen 5 aamu joskus niin silloin hän voi nähdä se hyvä ja kaunis jumala

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe