Olen ja elän hyvin onnellisessa avioliitossa. Mies on täydellinen minulle ja lapsille, rakkautemme on syvää, olemme varmaan ns. idylliperhe. Seksi on aina ollut nautinnollista vaikka toki on huonompia kausia välissä. Olen aina pitänyt mieheni kalusta ja sen muodosta. En osaa sanoa mikä sen koko on, ei olla mittailtu, ei kuulu meidän tapoihin arvottaa toisen sukupuolielimiä tms.
Olen aina ollut uskollinen aviomiehelleni ja tulen aina olemaan. Viime vuonna päädyin kuitenkin pikkujoulujen jatkoilla vahingossa sänkyyn jonkun tuntemattoman miehen kanssa joka saattoi minua kotiin kun olin aika huppelissa ja oli liukasta. Näin häntä kyllä aiemmin pikkujouluissa, työkaverini kaveri. Mies ja muksut olivat pohjoisessa laskettelemassa ja kotona ei ollut ketään joten mies tuli käymään sisällä ja päädyimme sänkyyn. Se oli jotain uskomatonta, hänen kalunsa oli todella paljon isompi kuin mieheni ja seisoi todella jämäkästi heti kun laski housut alas. Naimme varmaan melkein neljä tuntia kunnes olimme täysin väsyneitä ja uusi päiväkin oli jo hyvässä alussa. En kyllä ole sama nainen tämän jälkeen. En millään saa sitä kalua mielestäni ja tiedän että minun on pakko saada sitä lisää, muita vaihtoehtoja ei ole. Uskon, että kun tunne on näin voimakas niin siinä ei voi puhua edes pettämisestä jos käyn toisinaan naimassa hänen kanssaan, olisi täysi vääryys ellen kävisi, kohtelisin väärin itseäni ja perhettäni. Mielestäni se on ikäänkuin perheterapiaa ja perheeni suojelemista, koska olen aina paljon paremmalla tuulella kun näen häntä, joskus minun pitää jopa toppuutella onneani etten vaikuttaisi liian onnelliselta, vaikka iloinenhan yleensä olenkin. Miten onnellinen olenkaan kun minulla on rakastava täydellinen perhe ja täydellinen isokaluinen rakastaja joka auttaa perhettäni pysymään kasassa. Olen oppinut hyvin teeskentelemään nauttivani seksistä mieheni kanssa vaikka se ei kyllä enää tunnu miltään, kuvittelen välillä että hän olisi tämä Romeoni että se ei olisi niin vastenmielistä ja jaksan perheeni vuoksi ja kun tiedän että vain yhden tekstarin päässä odottaa se jykevä uljas isokalu joka tietää mitä nainen haluaa.
Onnellisen perhenäidin kommentti
7
227
Vastaukset
- aviomiehesi-nyt
"olen aina ollut uskollinen aviomiehelleni ja tulen aina olemaan"
HUORA HUORA OLET! Hauska tarina, jonka Asko otti todesta.
- Alpollakokilahti
En usko, että tuo oli Asko joka otti todesta vaan Alpo jolla on vaikeuksia erottaa feikkiviestit aidoista.
- evoluutionvanhajäänne
ONNEA,,, TAAS ONNEÄ..SINULE .KUN LÖYTYI, SE IHANA. isokullinen POIKAYSTÄVÄ. Myös, rakkaus voi silloin olla "täydellistä" ??? vain teillä. Kun se mitoitetaan kullinkoon mukaan. Psykölookit puhuu, taas jostain aivoista, siellä päässä, niitten molempien korvien välissä. Ymmärrän täysin. Naisilla on, terve järki vähissä, siellä aivoissa. Kun iso "kikkeli" Ilmestyy paikalle
- Justiinsa-joo
Vetelehän käteen homo!
- Ymmärrän-
Kyllä 15cm iso tuntuu isossa pillussasu paremmalta kuin miehesi normaali 13cm.
- rennosti.m
Ei siinä ole mitään kummallista, Tanjaaaa36.
Sekä naiset että miehet tuntevat tarvetta olla toistenkin kanssa. Puolet suomalaisista, sekä naisista että miehistä, on ollut parisuhteen aikana yhdynnässä muun kuin vakiokumppanin kanssa. Kaikkiaan sekä miehet että naiset ovat olleet keskimäärin 15 seksikumppanin kanssa tähän mennessä, jolloin elämästä on keskimäärin kulunut puolet. Lukemat ovat melko kansainvälisiä.
Kun ei ole vielä ollut toisen kanssa, monet vakuuttavat, etteivät ole tulevaisuudessakaan. Kun sitten yllätyksekseen onkin ensimmäisen kerran, ei voi käsittää, kuinka on voinut kieltäytyä niin ihanasta asiasta.
Moralistien mielestä ei näin saisi olla, mutta niin vain on. Sen on tuottanut biologinen sopeutuminen vuosimiljoonien kuluessa. Kannamme sitä perintögeeneissämme.
Onnea teille! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906