Selittäkääpä nyt, missä se taivas on ja millainen paikka se on, kun te sinne niin yritätte jo ennen tuomiopäivää!
Taivastelijat hei!
10
162
Vastaukset
- Murey
Eipä ole löytynyt osoitetta taivaaseen. Selvittämättömiin pulmiin kirkolla on yleensä yhden sanan vastaus: Jumala. Nyt tiede sanoo löytäneensä näkymätöntä "ainetta", jota on paljon ja vaikuttaa avaruuteen laajentavasti. Kirkko voisi nyt sanoa, että sehän on syntymättömien ja kuolleiden ihmisten ja eläinten sielujen muodostama taivas.
- reductio
Kysytkö taivaalle jotakin sijaintia materiaalisessa maailmankaikkeudessamme (kuten huonetta, metsää, keidasta, ilmakehän kerrosta, planeettaa, galaksia) jonne voisi matkustaa?
- kesälomapaikka
Taivas on uskovaisten termi. Tuonpuoleinen pikemminkin, se on tuossa ihan vieressä ^verhon takana^.
- Nykyhetki-tulevaisuus
Maailmankaikkeuden alkulähde sijaitsee nenänpäässäsi (mukailtu Esko Valtaojaa). Toki tietysti otsallasi, päässäsi, sydämessäsi. Nirvana, samadhi, satori, unio mystica, voidaan kokea jopa tässä ja nyt, ruumiin ollessa yhä elossa, ja siihen maailman henkiset perinteet pyrkivätkin.
"Taivaalla" tarkoitetaan yleensä kuoleman jälkeistä onnellista olotilaa olemassaolon toisilla tasoilla, yksilöllisyyden yhä säilyessä. - sielläseonon
Taivas on Helsingin rautatieaseman vessassa, siinä lähellä ärrää muistaakseni, pääsumaksuna 1 euron kolikko.
- heeven
"Taivas on teissä sisäisesti."
Jotain tuommosta muistelisin Jessen sanoneen, eli taivas on mielentila. - Joh1717
Jumalan valtakunta on sisäisesti teissä. Luukas 17:21
No vihdoinkin selvisi japanialaisten seppukun merkitys. Etsivät jumalan valtakuntaa viiltämällä vatsansa auki.
- JännäKokemus
Mut hakee taivaaseen joku jätkä valkosessa hugo bossin puvussa mersulla joka on taivaansininen ja tarjoaa martellin konjakit takapenkillä...Perillä odottaa ylhäällä honkarakenteen isoin hirsihuvila ja juuri kun olen astumassa sisään ovesta niin vastaan tulee mustiin pukeutunut mies salkun kanssa ja sanoo: Santanderilta päivää,on tainnut jäädä eriä veloista maksamatta...johon minä: Mähän olen taivaassa ei mulla oo velkaa? Johon S.n mies: Luulitko pääseväsi karkuun asuntovelallinen jumalaasi? Olet orjani koska otit velkaa!....Onneksi heräsin ja se olikin unta kunnes ovikello soi ja siellä olikin sama jätkä...ei jumalau......
- Karmanpyörre
Se on tuossa vieressä, verhon takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728