Taivastelijat hei!

Muriy

Selittäkääpä nyt, missä se taivas on ja millainen paikka se on, kun te sinne niin yritätte jo ennen tuomiopäivää!

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murey

      Eipä ole löytynyt osoitetta taivaaseen. Selvittämättömiin pulmiin kirkolla on yleensä yhden sanan vastaus: Jumala. Nyt tiede sanoo löytäneensä näkymätöntä "ainetta", jota on paljon ja vaikuttaa avaruuteen laajentavasti. Kirkko voisi nyt sanoa, että sehän on syntymättömien ja kuolleiden ihmisten ja eläinten sielujen muodostama taivas.

    • reductio

      Kysytkö taivaalle jotakin sijaintia materiaalisessa maailmankaikkeudessamme (kuten huonetta, metsää, keidasta, ilmakehän kerrosta, planeettaa, galaksia) jonne voisi matkustaa?

    • kesälomapaikka

      Taivas on uskovaisten termi. Tuonpuoleinen pikemminkin, se on tuossa ihan vieressä ^verhon takana^.

    • Nykyhetki-tulevaisuus

      Maailmankaikkeuden alkulähde sijaitsee nenänpäässäsi (mukailtu Esko Valtaojaa). Toki tietysti otsallasi, päässäsi, sydämessäsi. Nirvana, samadhi, satori, unio mystica, voidaan kokea jopa tässä ja nyt, ruumiin ollessa yhä elossa, ja siihen maailman henkiset perinteet pyrkivätkin.

      "Taivaalla" tarkoitetaan yleensä kuoleman jälkeistä onnellista olotilaa olemassaolon toisilla tasoilla, yksilöllisyyden yhä säilyessä.

    • sielläseonon

      Taivas on Helsingin rautatieaseman vessassa, siinä lähellä ärrää muistaakseni, pääsumaksuna 1 euron kolikko.

    • heeven

      "Taivas on teissä sisäisesti."

      Jotain tuommosta muistelisin Jessen sanoneen, eli taivas on mielentila.

    • Joh1717

      Jumalan valtakunta on sisäisesti teissä. Luukas 17:21

      • No vihdoinkin selvisi japanialaisten seppukun merkitys. Etsivät jumalan valtakuntaa viiltämällä vatsansa auki.


    • JännäKokemus

      Mut hakee taivaaseen joku jätkä valkosessa hugo bossin puvussa mersulla joka on taivaansininen ja tarjoaa martellin konjakit takapenkillä...Perillä odottaa ylhäällä honkarakenteen isoin hirsihuvila ja juuri kun olen astumassa sisään ovesta niin vastaan tulee mustiin pukeutunut mies salkun kanssa ja sanoo: Santanderilta päivää,on tainnut jäädä eriä veloista maksamatta...johon minä: Mähän olen taivaassa ei mulla oo velkaa? Johon S.n mies: Luulitko pääseväsi karkuun asuntovelallinen jumalaasi? Olet orjani koska otit velkaa!....Onneksi heräsin ja se olikin unta kunnes ovikello soi ja siellä olikin sama jätkä...ei jumalau......

    • Karmanpyörre

      Se on tuossa vieressä, verhon takana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe