hyvistä paikkakuntanne asioista. Olen aikoinaan asunnut paikkakunnallanne Lieksassa. Opiskelin siellä ja minulla on vaan hyviä tuntemuksia sieltä. Tunnen Lieksaa aika hyvin ja käyn siellä kun mieleeni tulee tarvetta, tai hupia. Ravintola Puustelli oli hieno tanssipaikka. Tapahtumat kesäisin jäi mukavina muistoina mieleeni. Puustellissa aivan tuntematon vaalea neito komee kun mikä, tuli kerran pyytäen tanssimaan,mutta en voinut kun silloin minulla oli perhe mukana.
Keskuskelkaa välillä myös...
18
94
Vastaukset
- tysäystilanne-edessä
matutus on paikkakunnala kauhistus ja tilanne aivan katasrtofaalinen, miten tästä eteenpäiiinnn.
kaikki nyyt tyssäää ja sitten varmaan. Lieksassa on hyvin paljon hyvää.
- Pööboooooo
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. PÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! BOOOOOOOOOOOL
- hyvvee
Kyllä oes paljon hyvvee liksassa kun vaan tajuttas se ite ihan ite.
- molemmat.luomua
On,on, esimerkiksi pielisessä on paljon vettä, ja patvinsuolla turvetta? Ne kun ruvetaan hyödyntämään, eli myydään molempia ulkomaille!
- Siinä_se_ero
Ennen oli ennen ja nyt on nyt.
Paljon negatiivisia asioita tapahtunut sitten vanhojen hyvien aikojen. Muuttotappio ja vääjäämätön, osin nopea osin hidas, kurjistuminen on tosiasia. - turhakelieksa-touhut
Syätääkös lieka lapsiemme suusta leivän mäille joutilaale jatsarille ja velekaanutta suomeamme mistään piittaamatta, mikä tarkoitus liekalla on tälaista turhaa peliään pitää vuosi kausia vaikka se tilaan on hyvin havaittu turhaksi.
, - ettänäinmeillä
Kyllä lieksassa on hyvä asua ja olla,jokainen voi järjestää elämänsä miten kukin haluaa,ei ole manut ollut pakkomielteenä kuin eräillä,on aivan sama onko heitä vai ei kun en kiinnitä siihen mitenkään omaa huomiotani ...tervetuloa vaan Lieksaan myös näin talviaikaan..hyvä paikka ja mukavat ihmiset !
- onteilläotsaa
Syöpäläisten jotkotelijoitten takie en tuu kiinteästi -vain katsomaan tätä ihmettä, kuinka noilla on oikeus elää tuollatavalla muitten siivellä ja noinkin isolla määrällä ja te syöttäte suomeamme velkakierteeseen hollaus tuupissanne ja lastemme elämä näin pilataan.
- tyytyväinenliekalainen
Kyllä jotakuta harmittaa kun välillä yritetään keskustella positiivisista asioista. Pakko tulla häiriköimään joka väliin.
Toisten ihmisten onnellisuus ärsyttää näitä vähäpoikia, varmaan siksi koska itsellä on onni hukassa.- vähäjärki-lieka
Liekan ruakijat runnoo leipää syätettävilleen lastemme niskaan tekemällä nämä velkataakan uhdeiksi väen väkisten tämäkös on liekas hauskaa.
Vähäjärki.
- tosiasioita
Tietysti kannattaa ajatella positiivisesti jos on syntyisin täältä ja ja aikoo jäädä Lieksaan loppuelämäkseen. Mikäs siinä, hyvä paikka eläkepäiviksi. Nuorelle ja elämässään eteenpäin pyrkivälle en kuitenkaan suosittelisi. Turha sitä on kiistää, etteikö Lieksa olisi hupeneva ja kurjistuva kyläpahanen, jonka suuruuden päivät ovat auttamatta ohitse. Työttömyysprosentti on huikea, eikä paremmasta ole tietoa. Lyhyesti Lieksa on nykyin ja tulevaisuudessa yhä pahempi perähikiä. Hyväksykää se, että ne jää jotka haluaa ja lähtee jotka katsovat sen parhaaksi itselleen.
- TosiOoon
Totta. Jos Lieksaan jää se on oma valinta eikä siitä pidä Lieksaa syyttää.
- voiaikoja
Totta sekin että Lieksan tulevaisuus on huono (mm. työttömyysongelma, palvelut vähenee ym.), mutta ei sekään ole Lieksan syy. Nykyaika ja nykypolitiikka vain tappaa pienet tuppukylät. Ei näillä syrjäalueilla juuri ole kulttuuritarjontaa, ei ainakaan Joensuun ja Kuopion malliin.
- kyläpahasesta.päivää
Mulle on ihan sama miten menee, olen eläkkeellä ja en tarvitse enää töitä, mutta toiset tarvitsee! Ihmeellistä on tuokin homma, miten nämä ns. kehitysalueet on hyätty oman onnensa nojaan? Silloin Urkin aikaan näille seuduille yritettiin edes järjestää töitä, mutta nykyisin suuntaus on aivan päinvastainen, kaikki teollisuus ja kehitys pitää tapahtua etelä-suomessa? Vedotaan pitkiin kuljetusmatkoihin esimerkiksi, vaikka onhan meillä valmis rautatieyhteys joka satamaan! Metsäteollisuuden raaka-aineita meillä kyllä riittää, vaikka niitä jalostettaisiin täällä enemmänkin!
Ei sekään raaka-aineiden kuskaaminen tälltä etelään ole ilmaista, samalla hinnalla menisi varmaan sekin valmis tuote satamaan!
Mutta matkailulla sitä vaan pitäisi elää, vaikka sen tuotto on tiedetty jo vuosikymmeniä,,sillä ei elä!
Valtionhan se pitäisi alkaa avustamaan tännekkin niitä tehtaita kuten eteläänkin kaikenmaailman tuotantotuilla, kuten enrgiayhtiöitä! - päivätrentonajotkotellen
Liekanvarpuset on taas ruakittu, ilaista vielä eten ja tietysti yöpala viereej jotta jaksaa yällä tehä ne tyänsä, sitä se on jatkuvaa painamista.
Kyllä suurin syy on etelän päättäjissä, mutta omalla aktiivisuudella voisi saada paljon aikaan.
Vaikeaa se on, mutta siihen pitäisi kaupungin johdonkin lähteä täysin palkein, ei muuten onnistu.- TottaOnTämä
Jepjep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661