Miten karkaan kotoa??

Yksinäinenyksisarvinen

Eli haluisin karata kotoa ainakin yhdeksi yöksi ja pelästyttää äidin. Mun sisarukset riitelee ja ku pelkään että kohta sattuu ja sitte ku yritän sitä rauhottaa, ne suuttuu vielä enemmän ja sitten lopuksi äiti tulee siihen ja syyttää mua.
Oon siis 13v ja mulla ei oikein oo ketää kaveriikaa (oon yksinäinen :(). Eli siis miten karkaisin ja mihin??

5

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikannata

      Älä karkaa, kysy mummolta jos sinne pääsee vähäksi aikaa.
      Karkureissut ei ole viisaita ja sellasen aikana voi käydä huonosti.

    • Ota yhteyttä.

    • Pakoeiolevastaus

      Tiedätkö 13-vuotias että vielä aikuisenakin tulee sellaisia hetkiä elämässä, että tekee mieli hävitä, poistua maisemasta, lähteä lätkimään, painua maan alle tai mennä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.

      Jos on oikeasti aikuiseksi kasvanut, ei kuitenkaan tee niin, koska siitä koituisi huolta, harmia ja muuta ikävää lähimmille ihmisille. Siksi jäädään ja koetetaan selvitä muunlaisilla konsteilla. Sinäkin löydät sellaisia, jos käyt ajattelemaan tilannettasi joltain muulta kantilta kuin että haluat "karata ja pelästyttää äidin".

      Jos äidille tai muulle perheenjäsenelle ei voi puhua, voisiko esim. koulukuraattorille tai jollekin muulle ulkopuoliselle aikuiselle ja ehkä myös ammattilaiselle? Apu saattaa olla lähempänä kuin osaat kuvitellakaan kun käyt selvittämään asiaa. Joten anna vain mielikuvituksesi karkailla.

    • Oletteko koskaan karanneet kotoa?
      Miten kävi?

    • Anonyymi

      Ei kannata karata kotoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      48
      8975
    2. Parisuhdetta harkitseville

      Miten paljon joustatte mahdollisen kumppanin hyväksi? Saako nukkua silloin kun nukuttaa, saako pukeutua kuten haluaa, sa
      Sinkut
      216
      1351
    3. Bensaa liekkeihin... Mitä sä haluut. Kerro jo.

      Jos haluat mut, niin ota. Jos et, niin kerro. Mun sydän pakahtuu joka ikisestä viestin murusesta Pitäis luovuttaa... Yri
      Ikävä
      50
      1319
    4. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1025
    5. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      71
      1016
    6. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      51
      967
    7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      429
      955
    8. Yhteys katkesi

      Tunnen oloni typeräksi, kun yritin pitää yhteyttä ja korjata välejä. Turhaan. Nytpä tiedän, että et tykännyt oikeasti. O
      Ikävä
      33
      952
    9. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      936
    10. Miksihän et halua

      Että tunnistaisin sinut täältä kunnolla. 😔 eihän se haittaisi, jos minä tunnistaisin. Jos se nyt sinä sitten edes olet.
      Ikävä
      59
      877
    Aihe