Miten elää 500 e kk

sipilänsyytä

Siit pitää vielä ottaa yhtiövastike, sähkö ja sauna sekä autotallimaksu. On yhteensä 450 e kk joten rahaa jää 10 e kk ruokaan, puhtauteen, vaatteisiin, lääkkeisiin, ym. Sanokas miten riittää, no ei riitä. Hallitus senkun kiristää meitä köyhiä. Nyt on jätettävä lääkkeet apteekkiin ja puolet ruuasta. Näin suomi kohtelee ihmisään.

33

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arwsgrh

Haepa asumistukea...

• aloittaja.valehtelee

Kelan työttömyyspäiväraha asumistuki tuloina.

Jos ne eivät riitä kohtuulliseen elintasoon, niin syntyy oikeus toimeentulotukeen.

Yksinasuvalle pitää Toimeentulotuen mukaan jäädä käteen kohtuullisten asumiskustannusten, sähkön, terveydenhuollon menojen jne. JÄLKEEN tänä vuonna 485,50euroa ja ensi vuonna 487,89euroa kuussa.

Mikä on aloittajan motiivi valehdella taloudellisesta tilanteestaan?

Ja sattuipa aloittajalle pikku mokakin siihen valehteluunsa: Mitä noin köyhä tekee autotallilla? Kun ei varmaan ole siihen autoonkaan varaa?

• eiei

Eikös se auto pidä myydä ensitilassa. Sähkön ja lääkkeet maksaa toimeentulotuki. Juttusi ei ole oikein uskottava.

• välttämätöntäeitarvi

Autoa ei tarvi myydä, jos sen tarvitsee toimeentulon hankkimiseen tai jos se tarvitaan elämiseen. Monelle auto on työssäkäyntiväline, eikä yhteiskunta vaadi sellaista myymään. Ja monella asuinpaikalla auto on välttämättömyys. Mutta jos asuu Helsingin rautatieaseman kyljessä luksusasunnossa, sitten auto ei ehkä ole välttämätön, kun on loistavat julkiset liikenneyhteydet tarjolla, ja lämmitettyjen autopaikkojen kuukausivuokratkin vastaavat sillä seudulla pohjoisemman Suomen asuntojen kuukausivuokria...

• uusavutonko

Yhteiskunta maksaa omistus asujankin kulut paitsi lyhennykset mikäli lainaa on. Korotkin maksaa.

• hidason

ei tuo autotalli sähkö sauna tee korkeintaan 100 € eli yhtiövastike 350€/ kk varmaan on jokin 75 neliön kämppä mutta jos on yksiö niin 150 €/kk niin asuntolainaa on 250 € /kk ja paljonko lääkkeet tekee vuodessa. Joka tapauksessa asuntolainaa ei sossu maksa .
        Voi sanoa että asumistukea saa molemmissa asumismuodoissa 150 €/KK joten joten rahaa jää 160 e kk ruokaan, puhtauteen, vaatteisiin, lääkkeisiin,ja jättämällä sen auton ulos parkkiin ja käymällä vaan suihkussa niin käytettävissä oleva tulo onkin 210 €/kk.
        Joten tässä tullaankin siihen että yksinasuvalle pitää Toimeentulotuen mukaan jäädä käteen kohtuullisten asumiskustannusten, sähkön, terveydenhuollon menojen jne. JÄLKEEN tänä vuonna 485,50euroa ja ensi vuonna 487,89euroa kuussa.
        Joten tässä tullaankin taas siihen että 277,89 €/kk saisit enemmän kun asuisit vuokralla. Tässä on vaan se että joudut käyttämään siitä asunnosta saatavia myyntituloja vuosikausia elämiseen , vaikka piilottaisit ne rahat patjan alle niin kyllä sossu katsoo niitä tuloja taaksepäinkin muutaman vuoden.
        Sensijaan Jos pitää asunnosta saatavat varat pankkitilillä , niin silloin joudut käyttämään ne viimeistä euroa myöten ensin.

• haiskahtaatrollilta

Aloittaja vääntää omiaan. Tuollainen tilanne on mahdoton ja vaikka olisikin, niin ruokaa saa jokaisella paikkakunnalla ilmaiseksi, ettei ruokaan mene rahaa.
      Kunhan ei vain olisi siellä autotallissa se uusi auto...

• KulutusPienemmälle

Boikotoi kauppoja ja sulje palveluita kunnes löydät taas sellaset sävelet että pärjäät.... jossakin sulla on menny ny yli....

• seuraajatäti

Älä huoli.....on ainakin hyvä mieli siitä että nuo laittomasti tulleet ns. maahanmuuttajat
      heille sossu jakaa rahaa hölläkätisesti ja ruoka kuin asuntokin järjestyy. Harmi kun valittavat ruuasta vaikka se kuulemma on ihan hyvää.

• Mayja-70

Ruotsissa kunnat ostavat maahanmuuttajille omistusasuntoja/osakkeita.
        Verorahoilla tietysti. Ei haluta luoda heistä tyytymätöntä alaluokkaa.
        Näin ministeri perusteli sitä uutisissa eilen.
        Omilta vanhuksilta otetaan maito ja ohut pullaviipale pois - maksaa liikaa.
        Vanhukset saavat kerran päivässä ruokaa.

Eilen oli kirjoitus lehdissä, että vastasynnyttänyt äiti joutui 4:n h jälkeen kotiin sairaalasta. Sairaaloissa tyhjiä osastoja hoitajien puutteessa.
        Leikkauksia siirretään ja siitä on vakavia seurauksia.
        Kaikilla ruotsalaisilla ei ole varaa matkustaa Suomeen leikkauksiin.
        Ei minullakaan, vaikka tarvitsisi.

Ruotsaliset lääkärit ovat keskittyneet hoitamaan traumaattisia "lapsia".
        Maahanmuuttaneita ja sodasta kärsineitä.
        Mitenkähän onnistuvat, kun omatkin lapset jäävät hoitamatta.

Asuntoja ei saada järjestettyä opiskelijoille, perheille jotka ovat tulleet työttömiksi ja kodittomiksi tai vanhuksille, jotka eivät jaksa talossaan.
        Työtä järjestetään maahanmuuttajille, luku- ja kirjoitustaidottomillekin.
        Miksi sitä ennen työttömyys lisääntyi?

Eräs vanhus sanoi kaupassa tänään. että sairaat ja vanhukset tapetaan ja
        maa täytetään muslimeilla - enimmäkseen.
        Kristityt ovat halveksittavia koiria tietyille, eikä heistä huolehtiminen takaa kristityille kunnioitusta maassa, jossa muslimit ovat saaneet suojaa ja apua.

• MatuillaPERUSTULO

Lieksan Sosiaalijohtaja Soile Syrjäläinen (SDP):

"Turvapaikanhakijoille oli myönnetty toimeentulotukea kerralla kolmeksi vuodeksi"

https://www.youtube.com/watch?v=6hoc81mDkew

Tilintarkastajat huomasivat että matuille toimeentulotukipäätös tehdään SUORAAN 3 vuodeksi kerralla.

Suomalaisille tehdään vain kuukausi kerrallaan.

Sosiaalijohtaja selittelee että "pakolaiset on sillä lailla erilainen ryhmä että he saa, tai kunta saa myönnetyn toimeentulotuen ELY-keskukselta."

Siis koska valtio eli me kaikki suomalaiset veronmaksajat maksamme pakolaisten toimeentulotuen 3 vuoden ajalta, ne saa sen ilman mitään harkintaa?!!

• SuomalaisiaSYRJITÄÄN

Erityistilintarkastuksessa huomattiin että tttukipäätöksiä on tehty ilman, että niissä on mainittu rahamäärää ja ko. päätöksen perustella on maksettu jopa 3 vuoden ajan toimeentulotukea ja maksettu erilaisia laskuja (kuten bensa).

Tttukipäätöksiä oli tehty jopa ilman hakemuksia!

Jakavatko sossun ämmät täysin oman mielensä mukaan meidän rahoja matuille?

Matujent tttukipäätöksistä puuttuivat kokonaan tulonvajausta osoittavat laskelmat ja maksetut tuet olivat usein ns. pyöristettyjä summia.

"Noh ota tosta nyt 800 euroa, kuka sitä nyt niin tarkaan viitsii laskea.. paitsi tietysti jos suomalaiset hakijat ovat kyseessä"?

Matujen tttukipäätöksistä puuttuivat kokonaan tulonvajausta osoittavat laskelmat ja maksetut tuet olivat usein ns. pyöristettyjä summia.

Esim: tulonvajauslaskelma osoitti tulonvajauksen olevatn 156,72 euroa, mutta ko. päätöksen peruseella tukea on maksettu loka-joulukuussa merkittävästi suuremmat tuet!

Tttukipäätöksistä käy selville, että ns. kantaväestöön on sovellettu huomattavasti tiukempia kriteereitä nn. tositteiden ja pankkien tiliotteiden esittämisen suhteen vaikka kaikkia tuensaajia tulisi kohdella tasavertaisesti!

Tilintarkastajat eivät myöntäneet vastuuvapautta johtavalle sosiaalityöntekijälle ja vs. sosiaalijohtajalle!

Tilintarkastajien pöytäkirjasta käy kiistatta selville se tosiasia että SUOMALAISIA SYRJITÄÄN SUOMESSA!

Vuodesta 2014 lähtien Suomessa Yhdenvertaisuuslaki (YhdenvertL 3:6) kieltää syrjinnän iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi se laskee syrjinnäksi, kohtuullisten mukautusten epäämisen sekä ohjeen tai käskyn syrjiä!

Käsittelytapojen ja päätösten tulee noudattaa yhteneväistä linjaa Suomessa oli kyse maahanmuuttajasta tai aitosuomalaisesta.

Jos on syytä epäillä, että toimitaan eritavoin eri kansanryhmittymien kohdalla se on poliisi asia.

Pitäiskö poliisin tutkia SYRIJIIKÖ tälläinen käytäntö SUOMALAISIA ja tuomioistuimen jakaa rangaistukset?

• Mayja-70
        SuomalaisiaSYRJITÄÄN kirjoitti:

Erityistilintarkastuksessa huomattiin että tttukipäätöksiä on tehty ilman, että niissä on mainittu rahamäärää ja ko. päätöksen perustella on maksettu jopa 3 vuoden ajan toimeentulotukea ja maksettu erilaisia laskuja (kuten bensa).

Tttukipäätöksiä oli tehty jopa ilman hakemuksia!

Jakavatko sossun ämmät täysin oman mielensä mukaan meidän rahoja matuille?

Matujent tttukipäätöksistä puuttuivat kokonaan tulonvajausta osoittavat laskelmat ja maksetut tuet olivat usein ns. pyöristettyjä summia.

"Noh ota tosta nyt 800 euroa, kuka sitä nyt niin tarkaan viitsii laskea.. paitsi tietysti jos suomalaiset hakijat ovat kyseessä"?

Matujen tttukipäätöksistä puuttuivat kokonaan tulonvajausta osoittavat laskelmat ja maksetut tuet olivat usein ns. pyöristettyjä summia.

Esim: tulonvajauslaskelma osoitti tulonvajauksen olevatn 156,72 euroa, mutta ko. päätöksen peruseella tukea on maksettu loka-joulukuussa merkittävästi suuremmat tuet!

Tttukipäätöksistä käy selville, että ns. kantaväestöön on sovellettu huomattavasti tiukempia kriteereitä nn. tositteiden ja pankkien tiliotteiden esittämisen suhteen vaikka kaikkia tuensaajia tulisi kohdella tasavertaisesti!

Tilintarkastajat eivät myöntäneet vastuuvapautta johtavalle sosiaalityöntekijälle ja vs. sosiaalijohtajalle!

Tilintarkastajien pöytäkirjasta käy kiistatta selville se tosiasia että SUOMALAISIA SYRJITÄÄN SUOMESSA!

Vuodesta 2014 lähtien Suomessa Yhdenvertaisuuslaki (YhdenvertL 3:6) kieltää syrjinnän iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi se laskee syrjinnäksi, kohtuullisten mukautusten epäämisen sekä ohjeen tai käskyn syrjiä!

Käsittelytapojen ja päätösten tulee noudattaa yhteneväistä linjaa Suomessa oli kyse maahanmuuttajasta tai aitosuomalaisesta.

Jos on syytä epäillä, että toimitaan eritavoin eri kansanryhmittymien kohdalla se on poliisi asia.

Pitäiskö poliisin tutkia SYRIJIIKÖ tälläinen käytäntö SUOMALAISIA ja tuomioistuimen jakaa rangaistukset?

Tätä touhua on nyt jatkunut vuosia. Mitä tehdä? Kenen puoleen kääntyä?

• Maksaja

Auttaa kummasti, jos menee töihin eikä itke täällä veronmaksajia apuun.

• sdgdsd

Ota sinä pikavippejäsi.

• dsgg

Kuinkahan moni näistä trolleista on koskaan muuttanut työn takia niin epäilen ettei kukaan. Tehkääpä se edes kerran ja sanokaa sitten aivopierujanne töihin menoista.

• fdhhr

Tulis kuset ja paskat housuun jos pitäs paikkakuntaa vaihtaa ;D

• jhgjhg

Ja kun tipahtaa sossuun on turha laitella lainahakemuksia mihikää puljuun. Ilmainen totuus ettei heru. Viimestään sitten oppii olemaan joka trollikin.

• työttömänäollut

Kyllä minulle ainakin ihan pankista lainattiin rahaa, vaikka olin työttömänä ja rakensin taloa itselleni. Mistään muualta en tosin olisi saannut lainaa, ei näistä lainojaan kaupittelevista "helppoluotoista" tai "viksurahoituksista" saa lainaa. Köyhän pitää neuvotella pankin kanssa! Eikä kaikista pankeista saa lainaa sittenkään, sillä ns. liikepankit eivät lainaa anna helposti.
        Minulle ainakin tuo, että rakensin oman talon työttömänä ollessani oli ainut keino päästä köyhyydestä ja veloistani takaisin "kuiville", sillä millään muulla keinolla en olisi selvinnyt.

• Mayja-70
        työttömänäollut kirjoitti:

Kyllä minulle ainakin ihan pankista lainattiin rahaa, vaikka olin työttömänä ja rakensin taloa itselleni. Mistään muualta en tosin olisi saannut lainaa, ei näistä lainojaan kaupittelevista "helppoluotoista" tai "viksurahoituksista" saa lainaa. Köyhän pitää neuvotella pankin kanssa! Eikä kaikista pankeista saa lainaa sittenkään, sillä ns. liikepankit eivät lainaa anna helposti.
        Minulle ainakin tuo, että rakensin oman talon työttömänä ollessani oli ainut keino päästä köyhyydestä ja veloistani takaisin "kuiville", sillä millään muulla keinolla en olisi selvinnyt.

Minullakin kävi niin, että sain pankista lainan talon ostoon,
        vaikka olin työtön ja tilillä ei mitään.
        Mutta minua oli seurattu vuosia ja sain yhden pankin "johtajan"
        puoltamaan minua. Oikeastaan kaksi pankisa työskentelevää.
        Kukaan ei ollut takaamassa myöskään.
        Mutta kummasti on ollut hyvä suhde pankkiin vielä yli 36 vuotta!

• Pitkäaikatyötön
        Mayja-70 kirjoitti:

Minullakin kävi niin, että sain pankista lainan talon ostoon,
        vaikka olin työtön ja tilillä ei mitään.
        Mutta minua oli seurattu vuosia ja sain yhden pankin "johtajan"
        puoltamaan minua. Oikeastaan kaksi pankisa työskentelevää.
        Kukaan ei ollut takaamassa myöskään.
        Mutta kummasti on ollut hyvä suhde pankkiin vielä yli 36 vuotta!

Laki muuttui heinäkuun alusta, joten pankeilla on nyt vähemmän mahdollisuuksia antaa lainaa heikoin vakuuksin:
        "Tuoreen lain mukaan asuntoa ei voi ostaa kokonaan lainalla, jos vakuutena on ainoastaan ostettava asunto. Kymmenen prosenttia asunnon hinnasta on katettava säästöillä tai muilla vakuuksilla. Ensiasuntoa ostaville vaatimus on viisi prosenttia." http://www.savonsanomat.fi/talous/Lainakatto-ei-kahlitse-Sadan-prosentin-asuntolainan-voi-saada-jopa-ilman-vanhempien-tarjoamia-reaalivakuuksia/815424

• epärehllisyyspalkitaan

Minä olen luovuttanut rehellisyyteni. Elän tt tuilla, ja kelan tuilla enkä aiokkaanmennä töihin niin kauan kunnes hallitus hymmärtää laittaa oman kansa etusijalle ja hoitaa vanhukset ja sairaat ja lasten asiat.
      Teen pimeitä töitä ja elän toisten rahoilla siis yhteiskunnan. MInulla on sama oikeus siihen kjuin on rikkaillakin ja sipilällä vetää itselleen tositen rahoja röyhkeästi.

Jos menisi töihin ja rehellisesti maksaisin itse laskuni ja veroni, olisin taatusti köyhempi kuin olen nyt.
      Suomen tapa on tukea epärehellisyyttä ja valehteiljoita mutta jättää rehlliset oihmiset huomioitta.

• Mayja-70

Mitä ihmeen epärehellisyyttä sinä harrastat? Sitähän kansan-isät opettaa.
        Saatko viinat, porrklubit, matkat, juhlat myös veronmaksajien laskuun?
        Tästä lähtien ajattelen, että minun verorahani menevätkin sinunlaisesi
        pikku-"karhukoplan" säkkiin - mieluummin kuin porsaiden mahaan ;-D

• tattisvaan
        Mayja-70 kirjoitti:

No se on hyvä jutu että menee sunkin maksamat verorahat meille, ja tärkeeseen asiaan menee, voit olla onnellinen ja hymyillä että autat. Se antaa sulle hyvän mielen. Eikö vain? No kyllä uskon että niin ajattelet,
        On hyvä että on noin reippaita ihmisiä jotka ahertaa toisten eteen, minä tässä oottelen joulurahaa tt tukea ja korvauksia pitäisi tulla vielä ennen joulua.
        Hyvää joulua sulle, muista hymyillä sekin tuo suolle hyvän mielen.

• porrrrrrrrklubben
        Mayja-70 kirjoitti:

Mitä Maija tänne kirjoittaa Ruotsin asioista? Kun ei edes kunnon suomea enää itse osaa?

• Mayja-70
        porrrrrrrrklubben kirjoitti:

Mitä Maija tänne kirjoittaa Ruotsin asioista? Kun ei edes kunnon suomea enää itse osaa?

Kiitos korjauksesta! Mitä muita virheitä huomasit?
        Täällä Suomi24:ssä sitä oppii täydellistä suomea.
        Minulla kun on päässyt se ruostumaan.

Suomen asioista minä puhuin yhtäläin kuin Ruotsin.
        Samassa veneessä mennään - kuten Välimerellä nykyisin.

• Mayja-70
        tattisvaan kirjoitti:

No se on hyvä jutu että menee sunkin maksamat verorahat meille, ja tärkeeseen asiaan menee, voit olla onnellinen ja hymyillä että autat. Se antaa sulle hyvän mielen. Eikö vain? No kyllä uskon että niin ajattelet,
        On hyvä että on noin reippaita ihmisiä jotka ahertaa toisten eteen, minä tässä oottelen joulurahaa tt tukea ja korvauksia pitäisi tulla vielä ennen joulua.
        Hyvää joulua sulle, muista hymyillä sekin tuo suolle hyvän mielen.

Luuletko todella, että minulla on hyvä mieli,
        kun lukee työntekijöiden nykyisestä tilanteesta?

Sitä kuulee, miten TYÖNANTAJALLE maksetaan,
        että ottaa työntekijöitä palkalla, jolla ei kykene elämään.
        Yhteiskuntaan on muodostettu kätevästi uusi orjaluokka!
        Siitäkö minun pitäisi riemuita?

Tuttavani kulkee mobiili toisessa kädessä "aina valmiina"
        vastaamaan työnantajan ensimmäiseen signaaliin mahdollisesta
        parin tunnin työvuorosta kitupalkalla. Ennenkuin joku toinen vastaa.
        Jokainen hermo kiristyneenä ja perhevastuut mielessä.
        Entä ne, jotka vaihtavat työpaikkaa useamman kerran päivässä
        kuluttaen enemmän aikaa matkoihin kuin työhön?
        Siivoojat, opettajat ja moni muu kuuluu siihen luokkaan.

Katselen kauhuissani tilanteen kehitystä!

• kauhalla_lusikalla
        Mayja-70 kirjoitti:

Kiitos korjauksesta! Mitä muita virheitä huomasit?
        Täällä Suomi24:ssä sitä oppii täydellistä suomea.
        Minulla kun on päässyt se ruostumaan.

Suomen asioista minä puhuin yhtäläin kuin Ruotsin.
        Samassa veneessä mennään - kuten Välimerellä nykyisin.

No, aika monia. Tuo porrrklubben vain kertoi sen, että olet asunut Ruotsissa pitkään etkä ole paljon kouluja käynyt.

• Åäkjömn

Facebookissa on monia ryhmiä missä voi pyytää apua

• enhaeneäätöitä

Ei 500 e kk voi mitenkään elää.
      Köyhyysraja on 1300e kk. Joten kaikki olemme suomessa kyhiä, sipilän takia. Hän vaan nauraa ja nauttii kun saa vetää toisten rahat itselleen.

Olen itse nyt alkanut elää tt tuella ja kelan tuilla. Töitä en hae enä jos pakotetaan en tee niitä.

• kukaauttaaheikkoja

Sipilä toimii aivan kuten natsitkin toimivat. Hitlerin ajatus oli että toimimalla heikkojen avuksi toimii luontoa vastaan. Sipilä toimii juuri näin ja tappaa köyhät eläkeläiset pois koska ne ovat heikkoja ja tarpeettomia tälle yhteiskunnalle.

• bnjhyui

Katsokaa eduskunna kyselytuntia se on parasta viihdettä. Sipilä lupaa joka puheenvuorossaan poistaa kansalaisten eriarvoistumisen ja samalla tekee leikkauksia, jotka kaikki kohdistuvat maan köyhimpiin.

• maaria-77

tt-tuki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      501
      1887
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1367
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      972
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    Aihe