Eli miltä tuntuu kun vaimo antaa teille tekopenistä peppuun, laukeetteko sellaisessa käsittelyssä ja kuinka moni saa eturauhashierontaa säännöllisesti vaimolta. Laittakaa rehellisiä vastauksia kysymykseen, itse tykkään kun vaimo antaa säännöllisesti eturauhashierontaa perro merkkisellä tekopeniksellä tulee hyvin rauhasesta nesteet ulos. PS: eräälle tiedoksi " en työnnä löylykauhaa perseeseen " mieluummin annan vaimon työntää sinne tekopeniksen ja vieläpä nautin siitä. Tuo perro tekopenis on kapea kärjestä ja paksunee juurta kohden, tosi hyvä tuohon hommaan vieläpä varustettu voimakkaalla vibralla.
Miltä teistä miehet tuntuu kun....?
7
388
Vastaukset
- Hyvältätuntuu
Kyllä tuo hyvältä tuntuu. Ekaksi dildolla lämmittely ja sitten strap-on vaimon vyötärölle ja ei muutakuin jalat kohti kattoa ;)
- SaatananSekopää
Tuli jotenkin sellainen olo, että kannattaisi joko vaihtaa vaimo aviomieheen taikka viedä akka helvetin tyylikkääseen sukupuolen leikkaukseen.
No, tyttöystävä järjesti mulle aidon yllätyksen. Sain aidon peniksen peppuuni sen ainaisen silikonisurisijan sijaan.
- 09203
Viikottain straponia saan. Dildon saaminen peppuun suihinoton yhteydessä tekee niin gutaa että orgasmin tullessa naapurin mummokin kuulee huutoni.
Olen aikoinaan kokeillut seksiä miehen ja transseksuaalin kanssa mutta aito penis ei antanut mitään tyydytystä pepussani.
Naisellani on omat mieltymyksen joita vastavuoroisesti teen hänelle. Hän saa samanlaiset kiksit siitä kun pukee minut naiseksi ja eri asuihin kuten prinsessaksi. - peräsmies_
Vaimo on koulutukseltaan/ammatiltaan sisätautien lääkäri. Tietää hyvin miten eturauhasta, siemenrakkuloita ja virtsarakkoa hierotaan. Siinä kusi ja mälli lentää.
- nautiskeleva-mies-53v
Peräsmies tuo kirjoituksesi on täyttä totta, siinä tosiaan mälli lentää ja sitä tulee paljon. Monet miehet jotka ei ole saaneet eturauhashierontaa eivät tiedä mitä siinä menettävät, vaimoni antaa minulle eturauhashierontaa 2-3.5cm halkaisijaltaan olevalla ylöspäin käyrällä tekopeniksellä jossa on myös vibra. Kyllä siinä ukolta pussit tyhjenee kunnolla ja eturauhanen myös, en voi muuta kuin kiittää vaimoani häneltä saamastani hoidosta. Kehoittaisin miehiä kokeilemaan tuota hierontaa ei se kenestäkään homoa tee sellaista joku aina välillä väittää tällä palstalla, itse olen saanut hieronnasta hyvän avun eturauhasen hyvänlaatuiseen liikakasvuun. Kannattaisi suomalaisten miesten mennä lääkäriin tutkimuksiin jos tarvii ravata vessassa useita kertoja yössä, minua lääkäri kehoitti tuohon hieronta asiaan ei halunnut heti määrätä lääkkeitä. Minua myös anoppi kehoitti kokeilemaan hierontaa kun kuuli noista vaivoistani, kerroin anopille että asia on hoidossa hän oli hyvillään että olin tuohon hommaan uskaltautunut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446252Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933894PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4812751- 312751
- 2012365
- 1852043
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1361497- 581324
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074