Naiset metsästäjinä

Xenaaa

Naiset harrastavat enenemässä määrin metsästystä. Se on huomattavasti eettisemmällä pohjalla kuin miesten harjoittama metsästys. Miehet on usein kännissä ja koohottavat avolavoillaan. Naiset käyttävät koiria aktiivisemmin ja eivät aiheuta tarpeetonta tuskaa saaliseläimille. Myös yhteisöllisyys muiden naisten kanssa on tärkeää naisille. Miesten määrää olisi rajoitettava metsästyskulttuurissa jotta tulisi paremmin tilaa ja mahdollisuuksia naisille. Tämä olisi tärkeää saada yleiseen keskusteluun.

11

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tuolla metässä on enemmän tilaa ku tarpeeksi, ei muuta ku sekaan vaan.

• usdfusdf-aka-asdfasdf

cityvihreät miehet vieraantuneet liikaa luonnosta niin naisten pitäny alkaa metsästäjiks

• provokatiivinenavaus

Eipä ole aloittajalla juuri mitään tietoa asiasta, kovin on hataraa ja kliseistä nuo näkemykset.
      Kännissä ei ainakaan eteläisessä osassa maata metsästä, ei miehet eikä naiset.
      Koirat taas on kokolailla perusta suomalaiselle metsästykselle, ei miehet metsässä ilman koiria juuri mitään tekisi.
      Aloittaja voisi hieman perustella näkemyksiään, sen verran outoja nuo ovat nykyiselle tavalle metsästää ne ei ainakaan osu kohdilleen.

• usdfusdf-aka-asdfasdf

ei latvalinnustukseen koiraa tarvitse.eikä hirvenmehtuussa jos on ajoporukka.

• knjhbgvfcx

Samanlaisesta nautinnosta tappamiseen tuo touhu lähtee, oli sitten pillu, tai mulkku.

• wth4th

liha on hyvää

• Yrjö9

Syötävää sieltä metsästä haetaan pääsääntöisesti eikä mitään tappamisen hurmiota. Herrojen metsästysreisuilla "oheistapahtumat" se tärkein.

• usdfusdf-aka-asdfasdf

eikö se ole sivistynyttä lopettaa saalis ennen syöntiä?

• Eettistäon

Ihan yhtä eettistä se miesten metsästys on kuin naistenkin. Aloittaja kirjoitteleen sitä, mitä itse haluaa kirjoittaa, ei sitä mikä on totta. Olen kasvanut perheessä jossa on metsästetty, sekä muutenkin ollut läpi elämäni jollakin tavalla lähellä metsästäviä yhteisöjä, enkä ole vielä lähes kuudenkymmenen ikään ehtineenä ehtinyt tavata ainoatakaan humalassa metsästävää. En tietenkään voi väittää, etteikö joku jossain olisi voinut olla myös humalassa, mutta eiköhän silloin liene ollut tarkoitus päästä ryyppäämään pois silmistä metsästyksen varjolla, eikä metsästää.

• SiideriRengas

Taitaa naiset metsästää tummia poikia kun eivät plösöinä kelpaa enää suomalaisille miehille...

• fgsdfgELYST

Naiset harrastavat enenemässä määrin metsästystä....
      Koska ovat raukat kuulleet, että pyssy on peniksen jatkos. Ovat selviä ja huohottavat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe