Merkillistä, että tämä perusjuusto loistaa poissaolollaan..sama homma Ilmajoella.
Halpa-hallissa kyllä on.
S-marketissa ei Valion Emmental-viipaleita!
5
235
Vastaukset
- Parmasaani
No käy hakemas halapahallista, tai kai sulla juustohöylä on vetelet sillä köntistä siivuja.
- Seinajoellekauppaan
Jalasjärven S market on surkein mitä olen nähnyt.
Hyllyt tyhjänä, hinnat nousee yhtäkkiä eurolla.
Esim. Juustoriisikakku, ennen 0,59 /nyt 1,49
Rainbow pekoni ennen 0,99/ nyt 1,49
Aika kovia korotuksia.
Olen jo aikaa vaihtanut Halpa-Halliin, vaikka osaa nekin hinnoitella itsensä ulos.
Onneksi vielä on K Supermarket josta toki useimmat hakee vaan kahvit tarjouksesta.
Rikkaat käyttää sitä muuten vaan, näyttääkseen että rahaa on . - Nisuakitahan
Mä käyn kans Seinäjoella Gigantissa.
Vaasan gigantis sama juttu,kotona kun kuvastosta tekee ostoslistan niin kassalla huomaa, että ne maksoikin enempi kuin kotona laskettu.vaikka hinnat katsottu uudesta kuvastosta.
- poå
Meillä Juustoportin maito on halapahallis 20 c halvempaa kuin s marketis. Litra päiväs tekee vuodes paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614328KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1383042Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo462360Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452274- 241873
- 911872
- 281586
- 221549
- 1481384
- 321210