Merkillistä, että tämä perusjuusto loistaa poissaolollaan..sama homma Ilmajoella.
Halpa-hallissa kyllä on.
S-marketissa ei Valion Emmental-viipaleita!
5
224
Vastaukset
- Parmasaani
No käy hakemas halapahallista, tai kai sulla juustohöylä on vetelet sillä köntistä siivuja.
- Seinajoellekauppaan
Jalasjärven S market on surkein mitä olen nähnyt.
Hyllyt tyhjänä, hinnat nousee yhtäkkiä eurolla.
Esim. Juustoriisikakku, ennen 0,59 /nyt 1,49
Rainbow pekoni ennen 0,99/ nyt 1,49
Aika kovia korotuksia.
Olen jo aikaa vaihtanut Halpa-Halliin, vaikka osaa nekin hinnoitella itsensä ulos.
Onneksi vielä on K Supermarket josta toki useimmat hakee vaan kahvit tarjouksesta.
Rikkaat käyttää sitä muuten vaan, näyttääkseen että rahaa on . - Nisuakitahan
Mä käyn kans Seinäjoella Gigantissa.
Vaasan gigantis sama juttu,kotona kun kuvastosta tekee ostoslistan niin kassalla huomaa, että ne maksoikin enempi kuin kotona laskettu.vaikka hinnat katsottu uudesta kuvastosta.
- poå
Meillä Juustoportin maito on halapahallis 20 c halvempaa kuin s marketis. Litra päiväs tekee vuodes paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704