Synkkää tilastoa :/ mulla oli Vkl riistakamera kuvaamassa Hyvinkään suunnasta tulijoita jotka kääntyvät ramppiin vasten
sääntöjä osa jakajan väärältä puolen osa toiselta puolen. Vaikka 200m päässä on oikea liittymä siitä suunnasta tulijoille. Yli 30 kääntyjää vasten liikennesääntöjä. Viestin kopio sekä havainnot autoista toimitettu poliisille sekä ely keskukseen että miettivät uutta ratkaisua liittymän malliin.
Liittymä tie 130-Nurmijärvi
Hannukarpo58
3
254
Vastaukset
- Jonna.87
Samaa havainnut paras oli yhtenä iltana auto tuli ja sammutti valot ja kääntyi :D ajelin perästä ni siinä se asu vanhempi setämies punamullantiellä, lie ollu kännissä pakko oli ilmoittaa poliisille epämääräinen ajelija
- Puuupööö
Hankkikaa uusi riistakamera tai ... Eikö ole muuta tekemistä???
- Muku
Piti ihan käydä katsoo menoa :) toinen huumoripaikka on tulla Tuusulasta pysähtymättä 130selle, ulvottaa urku auki mäkeen muutamasta ohi ja jäädä hipeltää pipelii sit. Ja kääntyä sit Nurmijärvelle. Pelänneekö sit ennenaikaista tulemista ku muka kiire :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069