Synkkää tilastoa :/ mulla oli Vkl riistakamera kuvaamassa Hyvinkään suunnasta tulijoita jotka kääntyvät ramppiin vasten
sääntöjä osa jakajan väärältä puolen osa toiselta puolen. Vaikka 200m päässä on oikea liittymä siitä suunnasta tulijoille. Yli 30 kääntyjää vasten liikennesääntöjä. Viestin kopio sekä havainnot autoista toimitettu poliisille sekä ely keskukseen että miettivät uutta ratkaisua liittymän malliin.
Liittymä tie 130-Nurmijärvi
Hannukarpo58
3
299
Vastaukset 3
- Jonna.87
Samaa havainnut paras oli yhtenä iltana auto tuli ja sammutti valot ja kääntyi :D ajelin perästä ni siinä se asu vanhempi setämies punamullantiellä, lie ollu kännissä pakko oli ilmoittaa poliisille epämääräinen ajelija
- Puuupööö
Hankkikaa uusi riistakamera tai ... Eikö ole muuta tekemistä???
- Muku
Piti ihan käydä katsoo menoa :) toinen huumoripaikka on tulla Tuusulasta pysähtymättä 130selle, ulvottaa urku auki mäkeen muutamasta ohi ja jäädä hipeltää pipelii sit. Ja kääntyä sit Nurmijärvelle. Pelänneekö sit ennenaikaista tulemista ku muka kiire :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546