Kuinka paljon Tuusulassa on lestadiolaisia?
Tuusulan lestadiolaisuuspitoisuus?
6
446
Vastaukset
- larslevi
Kyllä meitä aika monta onn.
Arvioin, että viisi tuhatta.
Kenties enem männ.
Juha on meitä innoittanut ja mnj mnj keräännymmekin usein toisiamme tapaa maannn.
Olisitko halunnut liittyä iloiseen seuraam me ? - RAkastanLestado
ON IHANAA, kun saa antaa KOKO ELÄMÄNSÄ Lestadiolaisen Yhteisön Hyväksi!! Siihen saakka kunnes LESTADIOLAISET hallitsevat maailmaa..SUURET JOHTAJAT,LIIKEMIEHET..päsevät TAIVAASEENB ja me muut jotka saivat olla lestadiolaisten rääkättävänä täällä maanpäällä..saamme ikuisen osan rääkättävänä helvetissä.. AAaahhh mutta KAIKEN ANNAN - jotta LESTADIOLAINEN VALTAKUNTA saa rakentua..
- vähäuskoinen
Minun käsittääkseni Tuusulassa on paljon maallistunut ta väkeä.Harvassa on herätysliikkeitten kannattajat.
- Esikois
Kirjoitukseni ei suinkaan ollut sääntöjen vastainen,vaan täyttä totta.
On vaan niin,että ihmiest eivät kestä kuulla totuutta.
Ei edes ylläpito. - exlesta
Mitkä ovat mielestänne Tuusulassa näitä lestadiolaisten asuttamia paikkoja. Minulle tulee mieleen Rusutjärvi. Onko muita?
- Esikois
Mikä om Tuusulan,päihdevammaispitoisuus ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514