Joko tähän on puututtu, vai rikotaanko edelleen Trafin määräyksiä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016022721183206_uu.shtml
Ajokokeiden kesto?
4
136
Vastaukset
- Yllättävää
Ei mitään syytä huoleen, Iltalehden artikkelin mukaisesti:
"Sitähän valvotaan lähinnä niin, että toimipisteillä on esimiehet ja myös muu henkilökunta, joka sitten informoi jos aihetta on" - renkiläinen
Alkaa "haiskahtaa" kiusaamiselta. Varsinkin, koska videoista pystyy tunnistamaan henkilöt, jotka ovat jo kaiketi rangaistuksensa saaneet.
Aihetta lienee tutkia tilanteeseen johtaneen syyt syvemmin?- Eirenkiläinen
Mikä "haiskahtaa?", ööh, tuliko tästä joitain toimenpiteitä, onko oikeaa tietoa?
Trafi on antanut ajokoemääräyksen, jossa b-luokan ajokokeen minimiaika on 45 min. Ei siis vähempää, nykyisin ehkäpä enemmän?
Ketkä ovat rangaistuksen saaneet?
Käsitykseni mukaan työsuojelutarkastuksen jälkeen (tehtiin keväällä 2016) ajokokeita otetaan nykyään maksimissaan 8 kpl / työvuoro, ennen oli tuo 9 kpl.
Lyhyt kysymys, onko ajokokeen minimiaika tavoitettu?
- UghUghOlenPuhunut
Ei ole!
Toimin liikenneopettajana Helsingissä ja ajoitin taukoni siten, että käyn syömässä (noin 35-40 min). Tulin takaisin - niin ajokoe oli loppunut jo 10 min sitten!!!! Näin toimitaan Espoossa!
En viitsi tehdä Trafille/Ajovarmalle ilmoitusta, koska se olisi poliittinen itsemurha!"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958788
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265058- 524532
- 734076
- 543459
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262796Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422595- 432551