..kertokaa miten suhtautua tyttäreen joka on AIVAN täysillä tsh-fani?????? Kun elämässä pitäis olla jotain muutakin kuin vaan tsh...
Te koukkuun jääneet..
8
831
Vastaukset
- Atha
Antaa fanittaa, ei se siitä mitään psyykkisiä vaurioita saa... Kunhan muistaa välillä myös syödä ja juoda ja nukkua...
- meredith
Parempi olla koukussa TSH:n kuin huumeisiin tai tupakkaan.
Toisekseen, tyttäresi taitaa olla teini-ikäinen tai vähän alle, ellen erehdy? Tuossa iässä kaikki kyllä menee aikanaan ohi, ainakin kunn tilalle löytyy jokin uusi faniuden kohde. - ...
Ainakin TSH on suht terve fanittamisen kohde, elokuvan tarina on melko harvinainen nykypäivän elokuvamaailmassa. Ja jos ymmärtää tuosta trilogiasta jotain esikuvia ottaa itselleen niin ei kai siitä voi olla ainakaan haittaa.
- Walmetti
Ellei ota mallia Sauronista!
Oon kattonu jo sen trilogia jutun 2 kertaa viikon aikana eikä minkään laisia vaurioita tullu. Ja joskus siihenkin kyllästyy. Kirjaa en oo lukenu mutta ostamaan olen menossa.
- JP.
ohi menee. Tyttäresi on varmaankin viel teini iässä ja siinä iässä sitä on aina joku fanituksen kohde. Kyllä se siitä iän myötä menee ohitse tai ainakin lieventyy. Katot vaan et tyttö huomaa välillä syödäkin ja nukkuakin niin kaikki kyl hoituu.
- wood-fani
kuule anna sen vaan kattoa kyllä mäki hyvinä päivinä kattelen elokuvan 2 kertaa!!
- population1
kannattaa olla onnellinen että kyseessä on TSH-villitys, joka ei rohkaise viikonloppuryyppäämisiin tai katutappeluhin tai huumeiden käyttöön, eikä mikään mörkömetallibändi joka lyriikoissaan sanoo "käytä huumeita, vedä viinaa ja tapa kyttä". Turhaan huolehdit :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1043101
- 542324
- 221872
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61688Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394