Ei boikotetille

Saksan kristillisdemokraattinen puolue (CDU) hyväksyi keskiviikkona 7.12 päätöslauselman, jolla vastustetaan BDS boikotti -liikettä, koska Israelin vastainen toiminta on antisemiittistä.
"Kaikki, jotka BDS boikottiliikkeen lipun alla kehottavat boikotoimaan israelilaisia tuotteita ja palveluita, puhuvat samaa kieltä, jolla ihmisiä 1930 -luvulla kehotettiin olemaan ostamatta juutalaisilta. Se ei ole mitään muuta kuin törkeää antisemitismiä", CDU puolue sanoi.
https://goo.gl/ggoXth

24

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahvatMenee

      ja uzi:t paukkuu,
      ajattelemattomat ostaa verisiä jahvoja...

    • Vain hölmö boikotoi

      • ajattelemattomat

        tukevat zionin fasistista terroria...


      • Saksa menestyy, kun ei boikotoi


      • jenkitTukevatzionin

        terroria,
        ilman sitä tukea,
        ei olisi israhell:ia,

        loppuu se vielä,
        ja zionistit tukehtuvat terroriinsa...


      • 312u
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Saksa menestyy, kun ei boikotoi

        saksa menestyy koska se loi ja maksoi israelin ydinaseohjelman 1950-luvulla


      • siitäTuleekinSitten

        kollektiivinen itsemurha...


    • Pitäisiköhän meidän alkaa boikotoimaan myös Syyrialaisia tuotteita? Siellä kun Assad jyrää niin pahasti Aleppossa.

      • Oho, sattuipa paha kirjoitusvirhe. Tarkoitin tietysti syyrialaisia tuotteita, enkä Syyrialaisia tuotteita.


      • inti kirjoitti:

        Oho, sattuipa paha kirjoitusvirhe. Tarkoitin tietysti syyrialaisia tuotteita, enkä Syyrialaisia tuotteita.

        Onko meillä syyrialaisia tuotteita????


      • hetivaan

        Joo kaikki syyrialiset, irakilaiset, somalialaiset ja muut santaniiikerit ulos maasta, eikä mitään palautus rahaa kakkyt metriä etumatkaa ja kalasnikovalla vauhdittajaa, nylkyniinistö kanssa samalla ovenavauksella


      • Ei muitakaan maita boikotoida miksi sitten Israelia????


      • 78js
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Onko meillä syyrialaisia tuotteita????

        et ole koskaan kuullut etnisistä kaupoista?

        no teillä takahikiällä ei sellaisia tietysti ole. mutta ihmisten ilmoilla on. kun on ihmisiä, niin aina on joukossa etnisiä ihmisiä, ja aina joku etninen pistää pystyyn etnisen ruokapaikan ja toinen etninen pistää pystyyn etnisiä elintarvikkeita myyvän putiikin.

        eli kyllä, Suomessa ON syyrialaisia tuotteita.

        kannattaa välillä poiketa ulos sieltä amishien ajoilta ja majoilta

        http://yle.fi/uutiset/3-9068570


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Ei muitakaan maita boikotoida miksi sitten Israelia????

        Olisi se toki raakaa, jos ensin sun kotikaupunki pommitettaisiin maantasalle ja sen
        jälkeen sun tuotteita boikotoitaisiin, kuten aleppolaisille voisi käydä.


    • eiunohda

      saksa antoi israelille ydinaseen, loi ja kehitti ja maksoi joskus 50-luvulla.
      holokaustisyyllisyydestä

      saksa maksaa yhä yhä kaikintavoin syyllisyysvelkaansa
      israel ei unohda ei anna anteeksi

      raamattu sanoo että jos me emme anna anteeksi ei Jumalakaan anna anteeksi meille
      israel ei anna anteeksi kenellekän eikä mitään
      israel parka ei ymmärrä minkä karhunpalveluksen tekee itselleen ja lapsilleen

      .

      • Hyvä että Saksa tukee Israelia. Velka on suuri maksettavaksi.


      • aaroninp

        Israelin ydinase yhteistyössä yllättäen Ranskan kanssa,uraania Etelä-Afrikasta.


      • mammonan_palvojat
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Hyvä että Saksa tukee Israelia. Velka on suuri maksettavaksi.

        Koska Saksan velka Israelille täyttyy? Saksa on jo nyt maksanut kahdeksankertaisesti vaaditut sotakorvaukset. Onko juutalaisilla mitään rajaa? Tuskimpa, kun historiaa tarkastatellaan.


      • fgibhj
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Hyvä että Saksa tukee Israelia. Velka on suuri maksettavaksi.

        et ole kristitty. et osaa antaa anteeksi. et halua antaa anteeksi. joten jumala ei voi sanansa mukaisesti antaa sinulle anteeksi.

        sionistit ilman Jeesusta ja anteeksiantoa menee tiedät-kyllä-minne, siellä sinulla on hyvää seuraa ehkäpä saat ikioman uzinkin mukaan


    • Onko Jaffa appelsiineja jo näkynyt kaupoissa???

      • ygfhjm

        mene länsirannalle keräämään omat appelsiinisi, siellähän ne kasvatetaan

        .


    • hyvä_kaikille

      kun islamistien ja natsien ideologia ja petolliset pyrkimykset eivät saa sijaa missään päin maailmaa.

      • 688hj

        IDF ja Israelin hallitus on nykyajassa suurin ja tärkein konkreettisen jihadismin (maan valtaus ja ihmisten pahoinpitely uskonnon nimissä ) ja natsismin ideologioiden kannattaja ja toteuttaja .

        Petolliset pyrkimykset ja kolonisoidun väen hidas etninen puhdistus ovat IDFn ja Israelin hallinnon pääperiaatteet.
        .


    • Juutalaisuus

      Jeesuksessa on hyvänä siunauksena kaikille kansoille ja pelastus on juutalaisuudesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe