Tuleeko kenkää?

TuleekoKenkää

Jos Kempeleen Suuresta Pojasta kirjoittaa ikäviä juttuja??Saako Herra Isosta Herrasta kirjoittaa vain kivoja juttuja?

9

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persjalka

      Kyllä kansan tulee kunnioittaa suurta messiastaan ja kumartaa maahan asti, kun olemme saaneet tämän suuren lahjan , joka poistaa kaikki köyhät ja vaivaiset maastamme pilaamasta raharikkaiden elämää. Kohta Suomessa on vain hyvinvoivia, hyvätuloisia, onnellisis ihmisiä. Paratiisi maan päällä!

    • lestukka

      On tämä kempeleen lestuhirviö sairas?? Miksi tuollaisia demoneita syntyy??Oisko isien pahat teot saanut aikaan??Toiseksi on olevinaan uskovainen, saatana piru se on:

      • TätäToivomme

        Hyvä että poika kuoli, lisää epäonnea toivotaan!


    • orsillla

      häätyy tuolla lessulla olla vittumainen loppuelämä, ei selkäänsä voi kääntää ,

      • kyrpäseon

        älä muuta sano joskus lomalla sitten ollessaan lestaämmänsä kanssa kumminkin joku vittuutunut suomalainen tulee ja pyyhkäsee poikaa turpaan oikein kunnolla.mutta sehän on vaan sitten positiivinen asia heh heh otetaan pienet


    • profeettasipilä

      Mohammed Sipilän kuvaa ei saa piirtää!

    • Persjalka

      Tämä suuri messias oli vapauttamassa kauppojen aukioloaikoja. Nyt on pilattu kaupan työntekijöiltä joulu - ei saa rauhoittua joulumyynti hulinan jälkeen oman joulun vietoon.

      Raamatussa on käsky: Muista pyhittää lepopäivä!!!! Näin on lessu polkenut senkin lokaan - kaupat auki joka sunnuntai. Minun Bibliassani lukee luomiskertomuksessa, että Jumala loi maan kuutena päivänä ja seitsemäntenä Hän lepäsi. Kuinkas suu nyt pannaan????

    • Viisuri

      Kansa antaa sille itteleen kenkää.
      Peräti 75 % kansalaisista on sitä mieltä, että suuri Messiaamme Pipilä Il Jong on onnistunut työssään huonosti tai erittäin huonosti. Hesarin galluppi.
      Viisaampi osaisi itse vetää johtopäätöksen ja pyytää eroa hallituksesta. Osanneeko hän????????

    • Tarkoitatko_aloit-

      taja tätä persuvaltuutettu Jussi Pellikkaa? Ei se haittaa, vaikka hänestä kirjoiteltaisiinkin, koska sehän on vain nostetta hänelle. Hänestä todellakin on tulossa Kempeleen Suuri Poika, joka itse ja jonka myötä koko Kempeleen kaupunki tulevat jäämään historiaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe