Vihdoinkin alkaa ihmisille selvitä Ylen sananvastuupolitiikka. Yle onkin ollut Sipilän tossun alla kaiken aikaa, mutta siitä ei Yle ole kertonut mitään ennen kuin totuus paljastui ja pari Ylen toimittajaa lähti lätkimään.
Pääministeri Sipilä ohjaa Yleä kuin laivan kapteeni laivaansa. Ylen sananvastuinen päätoimittaja peesaa Sipilää parhaansa mukaan. Peesaaminnen tarkoittaa sitä, ettei Yle saa missään vaiheessa pahoittaa Sipilän herkkää sielua.
Ylen johto kävi selvittämässä poliitikoille Sipilän ja Ylen välistä sotkua. Miksi "vapaa" media selittelee poliitikoille tekosiaan. Siksi, että se ei ole vapaa.
Yle noudattaa Sipilän kontrolloitua sananvapautta
taaltapesee
2
113
Vastaukset
- novallila
panaman paperit poltettu , kenen toimesta , hassua ettei suomesta löytynyt yhtään , hallintarekisteri tulee vaikka eu kieltää , oma lehmä ojassa asioita ajavilla , boikotoin eräitä mattoja ym. , ainoa mihin voin vaikuttaa
- hitleri
sipilä on diktaatori
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308