Jussi Eronen, suomalaisen sananvapauden puolustaja

5rghjk

Sipilän & Jääskeläisen propagandatoimiston uusin seuraus:

Ylen ajankohtaistoimituksen esimies Jussi Eronen on irtisanoutunut.

- Olen irtisanoutunut Ylen ajankohtaistoimituksen esimiehen tehtävästä. Näkemyserot sananvapaudesta päätoimittajan kanssa ovat liian suuret, Eronen kirjoittaa.

- Yleisradion hallintoneuvosto vaikuttaa journalistisesti arvioiden kuurolta, sokealta ja halvaantuneelta, Eronen jyrähtää.

Sananvapauden asiantuntijana ja tutkivan journalismin puolestapuhujana tunnettu Eronen on saanut Suuren Journalistipalkinnon 2008.

Eronen on toiminut myös Julkisen sanan neuvoston jäsenenä vuosina 2008-2010.

Tutkivan journalismin yhdistys myönsi Eroselle yhteiskuntakriittisestä työstään arvostetun Lumilapio-palkinnon vuonna 2009.

Päätoimittajien Yhdistys palkitsi Erosen vuoden journalistipalkinnolla 2011.

Vuonna 2014 Eronen sai vastaanottaa Yleisradion, MTV:n, Suomen Journalistiliiton, Suomen Lavastustaiteilijain Liiton, Suomen Muusikkojen Liiton ja Suomen Näyttelijäliiton Koura-palkinnon.

Vuosittain maaliskuussa jaettavat Koura-palkinnot ovat televisio- ja radioalan suurimpia rahapalkintoja Suomessa. Ne on jaettu säännöllisesti vuodesta 1986 alkaen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612142200040431_uu.shtml

3

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä Jussi, olet mahtava toimittaja. Et nuoleskele ketään niin kuin et nytkään.
      Sulla aukesi nyt uusi latu ja uskon että et hävinnyt mitään.
      Parhaat joulun toivotukset ja tsemppiä, sinulla on paljon faneja ja minä yksi niistä.

    • kiitossinikivi

      Valtamediasta, erityisesti YLEstä on tullut hallituksen yksisilmäinen äänitorvi. Troijanhevosena toimii YLEn johtaja Atte Jääskeläinen. Korostetaan erikseen että tälläinen malli on olemassa vain diktatuureissa jossa viestimet toitottavat vain valtaapitävien saneluita, ja se malli on nyt meilläkin. Atte Jääskeläinen - korruptoitunut YLEn johtaja joka ilmeisesti Aleksader Stubbin pyynnöstä kehitteli Venäjä-trollit kansalaisten pelotteluvälineeksi. Pidän itse ilmiselvänä että Jessikka Aro toimi suoraan Jääskeläisen kädenjatkeena. Aro on jopa syyllistänyt Suomen kuvalehden trollaajaksi????
      Monien silmät ovat vasta nyt avautuneet, kiitos sille että pääministeri Sipilä itse paljasti miten syvässä lieassa YLE on hallituksen käsissä.

    • Tuhatkunta

      Yritetään taas kääntää asioita valheeksi. Sipilä on vain vaatinut yleä pysymään totuudessa ja kuulemaan asianomaista, mutta se ei ylelle kelvannut. Toimittajilla ei ole minkäälaista omaa sananvapautta, jota se yrittää julkisuuteen uskotella. Ihmisellä pitää olla oikeus vaatia oikeuksiaan myös yleltä eikä se ole painostamista. Yle sentään painostaa haluamiaan tahoja surutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe