JYP ei ollut valmis Pelicansia vastaan

Synergia_Areena_A3

Pelin alku oli todella vaikeaa ja peliä oli käyty vain 1.14, kun Pelicans teki ensimmäisen maalin ja tietysti ylivoimalla. Toinen maali tuli vielä ensimmäisessä erässä sen viimeisellä minuutilla. Toisem erän alussa 24.30 Pelicans siirtyi jo 3-0 johtoon. Ihmeellistä on, että Pelicansien maalivahtin torjui pelissä 36 kertaa ja Tuokkola vain 16 kertaa. Mitä siitä voi päätellä? Minä en ole nähnyt peliä, mutta kuvittelen, että JYP iski maalilyönnit suoraan maalivahdin patjaan. Olen aikaisemminkin ihmetellyt, miksi JYP ei yritä enemmän maaleja poikittaissyötöistä. No tietysti toiselle puolelle tulevaan liikkuvaan kiekkoon on vaikea osua. Mutta voisi niitä nyt enemmän kuitenkin yrittää. Jos noista torjutuista 36 kiekosta kaikki oli tullut poikittaissyötöistä ja niistä vain 1/10 olisi mennyt maaliin, olisi JYP voittanut pelin. Ei tarvitse korkeampaa matematiikkaa, ihan joka mies pystyy laskemaan tuon. Viime kotipelissä ainakin yksi maali tuli poikittaissyötöstä ja se oli hieno oppikirjamaali. Näitä vaan saisi edes yrittää peleissä enemmän, koska ne on erittäin vaikea torjua. Yritäkää lisää näitä!

0

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        87
        1714
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        85
        1222
      3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        110
        1113
      4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        67
        906
      5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        102
        874
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        818
      7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        47
        731
      8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        722
      9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        47
        671
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        653
      Aihe