Onko kellään kokemusta 2n /1m

1mie

Kiinnostais tietää olisiko mahdollista useampi nainen ja yksi mies vai oliskohan miehellä tiukat paikat siinä tilanteessa??

12

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kadehtija
      • 1mie

Muuten hyvä , mutta mulkkuja yksi liikaa

• Vaan-edessä
        1mie kirjoitti:

Muuten hyvä , mutta mulkkuja yksi liikaa

Niin, mutta ei kuvassa.

• 1mie

Niin toinen mulkku on piilotettu, hmmmmm mutta mihin??

• Sinuun
        1mie kirjoitti:

Niin toinen mulkku on piilotettu, hmmmmm mutta mihin??

Katsojaan.

• On_se

Poikaset ei kestä, ikämies jyystää aamuun saakka kumpaakin ;))

• Imthemen

Oltiin vaimon ja vaimon kaverin kanssa kolmenkimpassa ja ihan mukavaa oli. Mukana oli myös leluja ettei kenenkään tarvinnut olla toimettomana. Aamulla jatkettiin suihkussa josta siirryttiin takaisin sänkyyn jatkamaan. Oli kyllä upea kokemus näin miehelle, eikä tullut mitään jälki selvittelyjäkään!

• Hiplattavaaa

Onkos vaimollasi muitakin kavereita joilla olisi miehen tarvis:))

• imjapnjamn

Laivalla kerran hain tanssimaan naista joka oli kaverinsa kanssa ja tanssin aikana nainen pyysi hakemaan kaveriaan myös. Kaveri taas kertoi että hänen ystävä oli kiinnostunut minusta että voisinko tulla pöytään juttelemaan ja siinä sitten vietettiin ilta kunnes toinen heistä kertoi menevänsä hyttiin ja sanoi että jatkakaa te. Lopuksi saatoin toista heidän hytille niin hän pyysi vielä pienelle yömyssylle heidän hyttiin.
      Siinä istuessa alkoi kumminkin pientä hiplausta ja pussaamista olemaan keskenään ja pian oltiin jo ilman paitaa molemmat. Kunnes olin molempien naisten käsittelyssä ja myönnän että sain ekaksi mutta he jatkoivat keskenään ja taas he lämmittivät minut eikä siinä muutakun jatkettiin. Tosin se kyllä on että tekemistä on kahen naisen kanssa jos he ovat aktiivisia niin ei pysty molemmille antaan orgasmia ennen omaa.

• 1mie

Just tuollaisesta olen haaveillut jo pidemmän aikaa.
        Löytyisi vaan 2 rohkeaa naista

• Oltiin kylässä yhden vanhemman naisen luona. Siinä oli siis sellainen 2N 1M juttu. Oikeastaan se oli sellainen nainen ja me. Nainen tykkäs mun tyttöystävästä ja mä olin vaan mukana.

• RakastajaRaju

Ei ole kokemusta, mutta ensi vuonna on tavoitteena saada sellainen. Kerran laivalla oli sellainen lähellä tai sitten vaan naiset kiusasi mua jutuillaan. Puhuttiin avoimesti seksistä ja n. 35 ja 50 vuotiaat naiset ehdottivat, et lähdetkö heidän kanssa panemaan. Tietenkin suostuin, mutta jokin heillä viivytti hyttiin lähtöä. Tuntui vähän siltä, että työkavereina ujostelivat toisiaan, vaikka kumpaakin selvästi kiinnosti kokeilla sitä, kun eivät olleet kokeneet aiemmin.

No ilta eteni siihen, että kylläistyin heidän jahkailuun ja lähdin pöydästä pois. Baarissa tuli vastaan kiimaisen näköinen ikäiseni nainen ja minuutin verran juteltiin, kun oltiin jo matkalla mun hyttiä kohden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe