SDP-n TARJA HALONEN

tarttistehdäjotainvai

On puhunut jo vuosia naisten 0.80 eurosta kun miehet saa 1 euron, vin miten se meni? hän itse kuppaa pressa virastaan verottoman eläkkeen! Haloo! Miksi meidän eliitti edes suostu maksamaan veroja, kuten me muutkin?
Eikä siinä kaikki, anoi ja sai 20400 € lisän prsidentti eläkkeen päälle, sekin verotta, joka 96000 € ja verotta. Kun pitäisi eläkkeen olla 75 600 €. 60 % istuvan presidentin palkkiosta, ja palkkio on 126 000 €.

9

124

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullisella tasolla on tämä keskustalainen keskustelukulttuuri. Kun homma kusee omille sukille, ensin syytetään mediaa vainosta, kun sekään ei toimi, käännetään keskustelua muihin puolueidsiin ja henkilöihin.

• yrjos

Eikö tarja ollut TIITISENLISTA suojelia ?

• Haistaka_paska

Sipilän suomessa työntekijän euro on 30 senttiä.

• Sekö.hyvä

Pitäiskö kaikkien saada Tarjan malli, lisää, ja kaikki verotta ?

• Ovat.jo.tarjanmallissa
        Sekö.hyvä kirjoitti:

Pitäiskö kaikkien saada Tarjan malli, lisää, ja kaikki verotta ?

Vasurit jo paljon on verottomia, kun elätetään heidät sossuntuilla.

• Minkään alan työehtosopimuksessa ei tietääkseni määritellä erikseen naisten ja miesten palkkoja, joten ihmettelen puheita, että naisen euro on 80 centtiä.

Tosiasiassa ero naisten ja miesten palkoissa johtuu siitä, että työntekijöillä katsotaan olevan oikeus neuvotella työnantajan kanssa henkilökohtaisesta palkanlisästä, joka poikii epäilemättä miespuolisten työntekijöiden eduksi. Eikö silloin olisi kuitenkin keskittyä ongelman pääsyyhyn eli siihen, että ylipäätään on mahdollista poiketa liittojen neuvottelemista palkkaratkaisuista?

• Surullista on vain kommareiden, kuten Tarja Halosen, ja sossujen valitus asioista joita itse eivät ole pystyneet hoitamaan.

• tarja.olikin.aave

Tarja Halonen oli presidenttinä 12 vuotta, eikä saanut sosialistina edes itseään verolle. Eläkkeensä päälle laitetttiin lisä, jota rehellinen kansalainen ei olisi asemassaan huolinut. 20400 €.
        Kun kuullut veroista sosialistein puheita, miten pitäisi lisätä verotusta.

• Tarjan.opit
        tarja.olikin.aave kirjoitti:

Tarja Halonen oli presidenttinä 12 vuotta, eikä saanut sosialistina edes itseään verolle. Eläkkeensä päälle laitetttiin lisä, jota rehellinen kansalainen ei olisi asemassaan huolinut. 20400 €.
        Kun kuullut veroista sosialistein puheita, miten pitäisi lisätä verotusta.

Saipa peräaukon huvikäyttöön, ihan Arkkipiispaa myöten huutaa oppejaan, että kirkkoonkin ne saatava..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1566
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      967
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      374
      966
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      924
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      841
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      623
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      165
      594
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      588
    Aihe