jonkun metsään ja lainaan joulukuusta.
Laitan kortin kaatopaikalle ja toivotan hyvää joulua, en siis varasta vaan lainaan rehellisesti. Palautan jos jaksan joulun jälkeen.
Hiippailen yöllä salaa
5
110
Vastaukset 5
- joulu.juhlista.jaloin
Palauta samaan kohtaan, naulaa se takaisin kantoon, niin saat ensi jouluna helposti taas haettua saman kuusen jouluasi juhlistamaan.
- metsänomistajaaaa
Mulla on herkkä tuo liipasinsormi jos joku mun mettästä jotain lainaa.
- pastori---
Kaikki kirkkoon kuuluvat voivat hyvillämielin hakea joulukuusen seurakuntansa mailta.
- pöpelikkokuus
Kerran varaastin kuusen... ei ollutoikein joulluinen tunelma sillon. Sen jälkeen pyynnöstä sain samalta isännältä aina kuusen ja ilmaiseksi. Annoin kuitenkin kaffe paketin lahjaksi niin molemmilla hyvä mieli ja joulu. Muutenin hankalaa tarpoa pimeessä hakemassa sitä kustaja kun mitään ei edes nähny. Olin kolauttaa kirvehellä itteni sairaalaan. Joten ei enää pöllittyjä kuusijuhlia. Vuosi sittenb ostin muovisen kun allergia vaivaa. Ei ole keneltäkään pois - ja tänä vuonna en joulua juhlikaan. Ei ole varaa... Kiitos sipilä & kumppanit. Pakko laittaa kaikki sukan varteen mitä liikenee ylimääräistä sillä ensuonna 2017 katotaan köyhistä kuka on kuka ja vain röyhkeimmät selviää...
Muista ottaa kuusi juurineen. Toivottavasti juurtuu uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2652190
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2661301- 221274
- 41826
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i135778Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237719Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa238707- 54540
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46481- 38468