jonkun metsään ja lainaan joulukuusta.
Laitan kortin kaatopaikalle ja toivotan hyvää joulua, en siis varasta vaan lainaan rehellisesti. Palautan jos jaksan joulun jälkeen.
Hiippailen yöllä salaa
5
83
Vastaukset
- joulu.juhlista.jaloin
Palauta samaan kohtaan, naulaa se takaisin kantoon, niin saat ensi jouluna helposti taas haettua saman kuusen jouluasi juhlistamaan.
- metsänomistajaaaa
Mulla on herkkä tuo liipasinsormi jos joku mun mettästä jotain lainaa.
- pastori---
Kaikki kirkkoon kuuluvat voivat hyvillämielin hakea joulukuusen seurakuntansa mailta.
- pöpelikkokuus
Kerran varaastin kuusen... ei ollutoikein joulluinen tunelma sillon. Sen jälkeen pyynnöstä sain samalta isännältä aina kuusen ja ilmaiseksi. Annoin kuitenkin kaffe paketin lahjaksi niin molemmilla hyvä mieli ja joulu. Muutenin hankalaa tarpoa pimeessä hakemassa sitä kustaja kun mitään ei edes nähny. Olin kolauttaa kirvehellä itteni sairaalaan. Joten ei enää pöllittyjä kuusijuhlia. Vuosi sittenb ostin muovisen kun allergia vaivaa. Ei ole keneltäkään pois - ja tänä vuonna en joulua juhlikaan. Ei ole varaa... Kiitos sipilä & kumppanit. Pakko laittaa kaikki sukan varteen mitä liikenee ylimääräistä sillä ensuonna 2017 katotaan köyhistä kuka on kuka ja vain röyhkeimmät selviää...
Muista ottaa kuusi juurineen. Toivottavasti juurtuu uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522