löytyiskö nudisteja ystäväx 08a

vapaaNaku

Nudismi on kivaa yksinkin,mutta seurassa se olisi vallan mukavaa! Lukeeko näitä palstoja kukaan,jota oikeesti nudismi kiehtoo? Vai onko vain sekoja fantasioijia, jotka luulevat fantsuja "kokemuksiksi"? Etsin samanhenkisiä oikein ystäviksi joiden kans tapailla livenä aina kun mahdollista. Ei tartte mitään mittoja tai muuta joutavaa! vaan riittää kun on oma itsensä ja luottaa seuraan! T. Aikuinen yli 50v mies. Ps. Ensi kesänä seuraa Yyteriin?

13

610

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SekoSeko

Kokeile treffejä. Täällä vain sekopäitä.

• vapaaNaku

Etsin vain ystäviä,jotka haluaa olla nakuna ilman arvostelua,mittailua,eli täysiikäisiä-,ja järkisiä. Miksi muuten sinä kommentoit tähän?oletko niitä "fantasioijia",jotka ujostelee olla oma itsensä?

• SekoSeko
        vapaaNaku kirjoitti:

Etsin vain ystäviä,jotka haluaa olla nakuna ilman arvostelua,mittailua,eli täysiikäisiä-,ja järkisiä. Miksi muuten sinä kommentoit tähän?oletko niitä "fantasioijia",jotka ujostelee olla oma itsensä?

Täältä sellaisia ei vaan löydy. Lue vaikka foorumia ja mieti, olisiko kenestäkään kirjoittajasta sellaiseksi.

Siis treffit.

• vapaaNaku

Eipä taida olla ketään live ystäväksi. Kaikki vain fantasioi ja sit puhuvat kuin kokemuksista!

• Yökukkujat

M49 kiinnostaa nakuilu koto-oloissa ei julkista nakuilua,olen 08a

• Vapaanaku

Tulisiko joku viettää joulua,uuttavuotta mun luokse ja nakuina tietenkin kokoajan? Rohkenisko joku ensi kesänä lähteä seuraksi yyteriin pariksi viikox telttailen? Naiselle ilmainen lomareissu! Jos kiinnostaa tavata? Yhteystiedot jotenkin mukaan!

• nakupari_016

kimpassa nauttiminen on ihan kivaa

• Kivapate

Täällä ois hoikka plus 60 mies kiinnostunu ois tosi kiva saada porukkaa nauttimaan alastomuudesta munki tykönä vois tapailla olen Oulusta

• vapaaNaku

Käy kotona nakuilukin tietysti. Kesällä kyllä kivempaa ottaa rajatonta rannalla kivassa seurassa. Hetero olen,joten naista haen vaikka vakikumppaniksi.. ensi kesään edes joku? Nakuna viihdyn kyl muutenkin ympärivuoden koti-illatkin. Laittaisko joku tietoa,miten saa yhteyttä?

• vapaaNaku

Tulisipa kesä pian ja joku auringonpalvoja koko kesäksi nakuseuraksi..olisi kiva kesä! Olen vapaa,mukava nudistihenkinen mies. Joko joku kesää suunnittelee?

• Xl22

Aitoa live seuraa bi miehelle varttuneemmasta naisesta, miehestä, parista. Yksin rannalla hieman pitkästyttävää juttukaveria seuraksi. Alastomuus luonnollista. Eikö Valkealassakin ollut tietty ranta ?

• Tavataan-siellä

Juu, käydään siellä paikkoja huomenna päivällä katsastamassa.

• Anonyymi
        Tavataan-siellä kirjoitti:

Juu, käydään siellä paikkoja huomenna päivällä katsastamassa.

Vielläkö olet siellä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5254
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      49
      2966
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2822
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2611
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1989
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1797
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1465
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1438
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe