löytyiskö nudisteja ystäväx 08a

vapaaNaku

Nudismi on kivaa yksinkin,mutta seurassa se olisi vallan mukavaa! Lukeeko näitä palstoja kukaan,jota oikeesti nudismi kiehtoo? Vai onko vain sekoja fantasioijia, jotka luulevat fantsuja "kokemuksiksi"? Etsin samanhenkisiä oikein ystäviksi joiden kans tapailla livenä aina kun mahdollista. Ei tartte mitään mittoja tai muuta joutavaa! vaan riittää kun on oma itsensä ja luottaa seuraan! T. Aikuinen yli 50v mies. Ps. Ensi kesänä seuraa Yyteriin?

13

662

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SekoSeko

Kokeile treffejä. Täällä vain sekopäitä.

• vapaaNaku

Etsin vain ystäviä,jotka haluaa olla nakuna ilman arvostelua,mittailua,eli täysiikäisiä-,ja järkisiä. Miksi muuten sinä kommentoit tähän?oletko niitä "fantasioijia",jotka ujostelee olla oma itsensä?

• SekoSeko
        vapaaNaku kirjoitti:

Etsin vain ystäviä,jotka haluaa olla nakuna ilman arvostelua,mittailua,eli täysiikäisiä-,ja järkisiä. Miksi muuten sinä kommentoit tähän?oletko niitä "fantasioijia",jotka ujostelee olla oma itsensä?

Täältä sellaisia ei vaan löydy. Lue vaikka foorumia ja mieti, olisiko kenestäkään kirjoittajasta sellaiseksi.

Siis treffit.

• vapaaNaku

Eipä taida olla ketään live ystäväksi. Kaikki vain fantasioi ja sit puhuvat kuin kokemuksista!

• Yökukkujat

M49 kiinnostaa nakuilu koto-oloissa ei julkista nakuilua,olen 08a

• Vapaanaku

Tulisiko joku viettää joulua,uuttavuotta mun luokse ja nakuina tietenkin kokoajan? Rohkenisko joku ensi kesänä lähteä seuraksi yyteriin pariksi viikox telttailen? Naiselle ilmainen lomareissu! Jos kiinnostaa tavata? Yhteystiedot jotenkin mukaan!

• nakupari_016

kimpassa nauttiminen on ihan kivaa

• Kivapate

Täällä ois hoikka plus 60 mies kiinnostunu ois tosi kiva saada porukkaa nauttimaan alastomuudesta munki tykönä vois tapailla olen Oulusta

• vapaaNaku

Käy kotona nakuilukin tietysti. Kesällä kyllä kivempaa ottaa rajatonta rannalla kivassa seurassa. Hetero olen,joten naista haen vaikka vakikumppaniksi.. ensi kesään edes joku? Nakuna viihdyn kyl muutenkin ympärivuoden koti-illatkin. Laittaisko joku tietoa,miten saa yhteyttä?

• vapaaNaku

Tulisipa kesä pian ja joku auringonpalvoja koko kesäksi nakuseuraksi..olisi kiva kesä! Olen vapaa,mukava nudistihenkinen mies. Joko joku kesää suunnittelee?

• Xl22

Aitoa live seuraa bi miehelle varttuneemmasta naisesta, miehestä, parista. Yksin rannalla hieman pitkästyttävää juttukaveria seuraksi. Alastomuus luonnollista. Eikö Valkealassakin ollut tietty ranta ?

• Tavataan-siellä

Juu, käydään siellä paikkoja huomenna päivällä katsastamassa.

• Anonyymi
        Tavataan-siellä kirjoitti:

Juu, käydään siellä paikkoja huomenna päivällä katsastamassa.

Vielläkö olet siellä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      112
      749
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    3. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      19
      670
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      629
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      70
      504
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63