Eipä aikaakaan kun IPU on taas rekisterissä. Sen verran hyvät on fiilikset.
Katso palkki oikealla. http://ipu.fi/
Ihan kohta puoluerekisterissä
8
150
Vastaukset
- kakkea.kans
- Tunneälyn vallassa on ennenkin tehty paljon äpärälapsia -
Siinäpä tuhlautuisi taas viideksi vuodeksi monen höynäytettävissä olevan torvelon elämä Pesosen narsismin alttarilla.- moniongelma
Aikainen kana löytää jyvän. Ei tässä tapauksessa vaan aikainen herääminen viikonloppuun johtuu krapulasta ja päänsärystä.
- ipu.aasille
moniongelma kirjoitti:
Aikainen kana löytää jyvän. Ei tässä tapauksessa vaan aikainen herääminen viikonloppuun johtuu krapulasta ja päänsärystä.
Mitä muuta haluat kertoa ongelmistasi?
- Kohta_kohta
Pesosen nimitteleminen on aikamoista herjausta. Muista se - äpärälapsi.
- Kohta_kohta
Kohta_kohta kirjoitti:
Pesosen nimitteleminen on aikamoista herjausta. Muista se - äpärälapsi.
Siis nimitteleminen narsistiksi.
- hakekaa.antti.pesonen
Kohta_kohta kirjoitti:
Siis nimitteleminen narsistiksi.
Pesonen on silmissäni täysi narsisti, enkä ole hänen toimistaan ainoa sitä mielipidettä muodostanut. Oikein innolla odotan niitä käräjiä, joilla julkisesti käsitellään kyseistä aihetta ja syitä siitä, miksi pidän Antti Pesosta kieroutuneena, epärehellisenä valtapyrkyrinä ja narsistina! Lisäksi olen sitä mieltä, että kyseinen kerho pitäisi yleisen maan ja kansan turvallisuuden ja rauhan takia kieltää ja lakkauttaa kokonaan.
- Laskun_Tulos
Ja mihin pykälään aiot vedota. Sinun mielipiteilläsi kun ei käräjillä menestytä.
- paske.lahje
Laskun_Tulos kirjoitti:
Ja mihin pykälään aiot vedota. Sinun mielipiteilläsi kun ei käräjillä menestytä.
krhöm:
Pesonen on silmissäni täysi narsisti, enkä ole hänen toimistaan ainoa sitä mielipidettä muodostanut. Oikein innolla odotan niitä käräjiä, joilla julkisesti käsitellään kyseistä aihetta ja syitä siitä, miksi pidän Antti Pesosta kieroutuneena, epärehellisenä valtapyrkyrinä ja narsistina! Lisäksi olen sitä mieltä, että kyseinen kerho pitäisi yleisen maan ja kansan turvallisuuden ja rauhan takia kieltää ja lakkauttaa kokonaan.
ei kun haastamaan odotan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973607Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 851023
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975